Gå til innhold

Oppbevaringsløsn. kjøleskap for frukt/grønt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et kjøleskap med ekstra stor grønnsaksskuff, den fyller ut hele nederste "etasjen". Praktisk! Bare at med mye frukt og grønt blir det fort kaos, må rydde ofte. 

I tillegg har jeg startet en livsstilsendring pga helse, og ønsker å gjøre det lettest mulig å velge sunn mat, type ha ferdigvasket og -kuttet frukt og grønt litt ryddig plassert og veldig lett tilgjengelig.

En drømmeløsning ville vært en slags "bentoboks"-løsning, bare større proporsjoner på boksene. Nå blir det en miks av plastbokser om hverandre og aldri helt kontroll på hva som er hva. 

Har dere noen gode ideer til hvordan dette kan løses? Var ikke sikker på om dette skal postes under Hus og hage eller her, men tenkte matinteresserte kanskje er mest opptatt av kosthold etc :) 

Anonymkode: 406b0...cd0

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg bruker mange stoffposer (se bildeeksempel). Jeg tar med meg tomme poser når jeg handler, putter hver type grønnsak i en egen pose, og putter posene sidestilt i kjøleskapet, med åpningen lett tilgjengelig. 

HTB1L8yDGVXXXXb7XVXXq6xXFXXXg.jpg

Cotton-Drawstring-Bag-20x24cm-DS-2024-CT 

AnonymBruker
Skrevet

Klistre på en lapp på boksene der du skriver hva de inneholder. 

Anonymkode: d563f...02f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen erfaringer med freshbox? Kom over det da jeg googlet videre. Lurer på om boksene passer godt i vanlig kjøleskap, optimalt med tanke på bredde osv

Anonymkode: 406b0...cd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...