AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #1 Skrevet 25. juli 2017 Vi har et kjøleskap med ekstra stor grønnsaksskuff, den fyller ut hele nederste "etasjen". Praktisk! Bare at med mye frukt og grønt blir det fort kaos, må rydde ofte. I tillegg har jeg startet en livsstilsendring pga helse, og ønsker å gjøre det lettest mulig å velge sunn mat, type ha ferdigvasket og -kuttet frukt og grønt litt ryddig plassert og veldig lett tilgjengelig. En drømmeløsning ville vært en slags "bentoboks"-løsning, bare større proporsjoner på boksene. Nå blir det en miks av plastbokser om hverandre og aldri helt kontroll på hva som er hva. Har dere noen gode ideer til hvordan dette kan løses? Var ikke sikker på om dette skal postes under Hus og hage eller her, men tenkte matinteresserte kanskje er mest opptatt av kosthold etc Anonymkode: 406b0...cd0
Gjest Overrasket Skrevet 26. juli 2017 #2 Skrevet 26. juli 2017 Jeg bruker mange stoffposer (se bildeeksempel). Jeg tar med meg tomme poser når jeg handler, putter hver type grønnsak i en egen pose, og putter posene sidestilt i kjøleskapet, med åpningen lett tilgjengelig.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #3 Skrevet 27. juli 2017 Klistre på en lapp på boksene der du skriver hva de inneholder. Anonymkode: d563f...02f 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 Noen erfaringer med freshbox? Kom over det da jeg googlet videre. Lurer på om boksene passer godt i vanlig kjøleskap, optimalt med tanke på bredde osv Anonymkode: 406b0...cd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå