Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha slitt psykisk i en god del år er jeg dessverre nå i den situasjonen at jeg egentlig ikke har en eneste venn igjen. Det er ingen jeg kan invitere hjem på middag, ingen jeg kan gå på kino med. Jeg har ingen...

En ting er at det er utrolig flaut..., for hva sier det om meg? Er jeg så fæl at ingen vil være venn med meg? Selvtilliten er på bånn, og angsten vokser seg større dag for dag.

Jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde hvertfall en venn. Om vi så bare møttes en gang i måneden, så ville det gjort stor forskjell. Men hvordan går man egentlig fram for å skaffe seg venner når man har blitt voksen? Jeg er 26 år og singel. Jeg studerer ikke. Jeg jobber ikke.

Livet har ikke vært en prioritet de siste 10 årene, og jeg føler jeg mangler noe grunnleggende sosiale ferdigheter. Jeg vet ikke hva jeg skal snakke med folk om..., når andre ber meg om å fortelle om meg selv så aner jeg ikke hva jeg skal si.

Jeg har ingen spesielle interesser, ingenting jeg er flink til.

Sorry for negativt innlegg. Men nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke kan ha det slik lenger. Dette er ikke noe liv, og forandring må skje.

Anonymkode: aa0e4...3da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finnes diverse vennegrupper på facebook. Prøv der? Skaffe deg nye interesser og nye bekjentskaper. 

Anonymkode: 07f07...893

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...