Cr@sh Skrevet 9. januar 2005 #1 Del Skrevet 9. januar 2005 Har lyst på noen morsomme og fargerike gardiner til barnerommet her i huset... Har kikket på Kid, men der var det mest til jenter - og her i huset er det bare en gutt - dessuten var det relativt dyrt syntes jeg: 199,- for en høyde 160 cm (og man må jo ha 2 høyder!) Vil nå gjerne ha ferdigsydde gardiner, men 400,- for ett vindu blir litt mye... Noen som vet om andre steder man kan få tak i stilige og rimelige barnegardiner til gutt? Kanskje noen nettbutikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 10. januar 2005 #2 Del Skrevet 10. januar 2005 Noen nettbutikker du kan kikke hos: Jotex Cellbes Sparkjøp Ellos Josefssons 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 10. januar 2005 Takker og bukker :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #4 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg kjøpte kjempefint gardinstoff til gutten vår på IKEA til 19 kroner meteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 11. januar 2005 #5 Del Skrevet 11. januar 2005 Lekebutikker selger ofte gardiner til barnerommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 11. januar 2005 Takk for enda flere svar! Jeg leter ennå - men det dukker nok opp noe etter hvert tenker jeg! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå