Cr@sh Skrevet 9. januar 2005 #1 Skrevet 9. januar 2005 Har lyst på noen morsomme og fargerike gardiner til barnerommet her i huset... Har kikket på Kid, men der var det mest til jenter - og her i huset er det bare en gutt - dessuten var det relativt dyrt syntes jeg: 199,- for en høyde 160 cm (og man må jo ha 2 høyder!) Vil nå gjerne ha ferdigsydde gardiner, men 400,- for ett vindu blir litt mye... Noen som vet om andre steder man kan få tak i stilige og rimelige barnegardiner til gutt? Kanskje noen nettbutikker?
@shygirl@ Skrevet 10. januar 2005 #2 Skrevet 10. januar 2005 Noen nettbutikker du kan kikke hos: Jotex Cellbes Sparkjøp Ellos Josefssons 1
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #4 Skrevet 10. januar 2005 Jeg kjøpte kjempefint gardinstoff til gutten vår på IKEA til 19 kroner meteren.
sommerfuglene Skrevet 11. januar 2005 #5 Skrevet 11. januar 2005 Lekebutikker selger ofte gardiner til barnerommet
Cr@sh Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2005 Takk for enda flere svar! Jeg leter ennå - men det dukker nok opp noe etter hvert tenker jeg! :bukke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå