filifjonka Skrevet 25. juli 2017 #1 Skrevet 25. juli 2017 Til min store forskrekkelse oppdaget jeg at min IG-var sperret. Jeg har hatt den i to år, lagt ut 600 bilder, har 250 følgere og følger selv 500. Jeg fatter virkelig ikke hva som har skjedd eller hvem som har rapportert meg da jeg kommenterer andres innlegg veldig sjeldent. Den eneste blokkering jeg har vært bort i er fra CBE da hun vel følte seg tråkket på tærne i enn eller annen sammenheng. Kan virkelig dama ha gjort noe slikt, har andre vært bort i dette og finnes det en ankeinstans, for dette synes jeg selv er å skyte langt over mål. Takknemlig for svar...
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #2 Skrevet 25. juli 2017 Sannsynligvis er den tapt... har vært borte i samme selv bare med en konto tiltenkt min bedrift og har bare måttet gi opp og lage ny. Anonymkode: 89a61...8f6
lillesky Skrevet 26. juli 2017 #3 Skrevet 26. juli 2017 Tråden er ryddet for avsporinger. /lillesky (mod) 1
Emmelise Skrevet 26. juli 2017 #4 Skrevet 26. juli 2017 Du har ikke fått noe epost fra IG angående dette? 1
Berentsens Skrevet 26. juli 2017 #5 Skrevet 26. juli 2017 1 time siden, Emmelise skrev: Du har ikke fått noe epost fra IG angående dette? Hun har fått tilgang til kontoen igjen. Det skrev hun i et innlegg i går, men moderator har fjernet det.
Emmelise Skrevet 26. juli 2017 #6 Skrevet 26. juli 2017 3 minutter siden, Berentsens skrev: Hun har fått tilgang til kontoen igjen. Det skrev hun i et innlegg i går, men moderator har fjernet det. Aha, bra det ordnet seg da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå