AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #21 Del Skrevet 26. juli 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Æsj, det er så typisk - men stakkarslig å se hvordan "kamerater" forsvinner når man får kjæreste eller barn! Da er de ikke kompiser, men gutter som har vært venn med deg i håp om å score deg en dag. Når man får barn med noen andre da skjønner de liksom at de ikke har sjangs lenger. Men når det kommer til venninder så forsvinner de fleste av de som forsvinner fordi man slutter å gjøre de samme tingene. En gravid kan ikke lenger bli med på fotballtreninga eller byen, og da mister man kontakt med alle man er venn med der. Men de vennene som man er med hjemme en tirsdagskveld å ser serier med - de er de ekte vennene som består Anonymkode: 898b4...408 Tror ikke de har hatt håp om å ligge med meg når de er sammen med venninner av meg. Anonymkode: a2362...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #22 Del Skrevet 26. juli 2017 Jeg har jo flere venninner som har fått barn de siste to årene. Eneste gangene vi ikke har hatt særlig kontakt er de første to ukene etter fødsel. Men har hatt kontakt jevnlig hele svangerskapet deres og etter barnet har kommet. De får ikke dratt ut så mye bestandig, ofte kommer jeg til de. Første timen av besøket handler mye rundt ungen, men når ungen har lagt seg prater vi om andre ting. Jeg har vært med å hente i barnehage og vært med til helsestasjonen. Jeg har alltid tatt like godt vare på venner uansett livslivssituasjon de har hatt. Har alltid funne på så masse og vet at det å være gravid faktisk ikke har så mange begrensninger så lenge formen holder seg. Jeg er hvert fall glad nå for at jeg er en person som holder kontakten gjennom svangerskap, for det er jo de vennene jeg sitter igjen med. Mulig jeg er en intens person, men disse vennene mine kjenner meg og har kjent meg sånn i mange år så de lar seg nok ikke skremme av det 😉 Anonymkode: a2362...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå