AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #1 Skrevet 25. juli 2017 Jeg er så lei av å gå med gutt-/manns-klær at jeg nesten holder på å spy. Slitte og for store jeans med hull både der og her, for store gensere, alt for store sko i forhold til beina osv.Ja damer dere kjenner oss mannfolk hvordan vi klær oss...kort sagt ikke noe vakkert å se på. Ja, dress går ann, men det er ikke noen går med så mye til hverdags. SÅ jenter/damer nå trenger jeg hjelp her. Hjelp meg å finne noen litt mer jente/dame-klær som kan passe til en mann på begynner å nærme seg i 30-års alderen og som er lei av typiske manns- og gutte-klærne. PS!Dersom du lurer på om kjole, skjørt eller sko med høye hæler er noe for meg så meg jeg nok si at det er totalt uaktuelt. Og jeg har normal kropp. Jo, mer gode råd som kommer desto mer fornøyd blir jeg. Har du link m/bildet om hvor jeg kan kjøpe det så blir jeg veldig fornøyd av å få det :-) Ja, jeg mener dette seriøst og jeg vil ha litt spenning neste gang jeg skal kjøpe klær. Gutt/mann som er straks 30år Anonymkode: d7a23...9ae
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #2 Skrevet 25. juli 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei av å gå med gutt-/manns-klær at jeg nesten holder på å spy. Slitte og for store jeans med hull både der og her, for store gensere, alt for store sko i forhold til beina osv.Ja damer dere kjenner oss mannfolk hvordan vi klær oss...kort sagt ikke noe vakkert å se på. Ja, dress går ann, men det er ikke noen går med så mye til hverdags Anonymkode: d7a23...9ae Jeg MÅ bare kommentere her. Helt greit at du vil prøve ut mer feminine plagg og at du tenker det er mest deg, men jeg må bare få sagt at det er da mange menn som kler seg kjempebra! Det må ikke være enten dress eller "for store gensere og hullete jeans". Synes herremote er kjempespennende og kjenner mange velkledde menn. Så ja, jeg "kjenner til hvordan dere mannfolk kler dere", men jeg er langt fra enig med deg at det er generelt lite vakkert. Anonymkode: 10ad8...29f 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #3 Skrevet 25. juli 2017 Siden du går med klær som er store (for store for deg) så kan du jo prøve med klær som passer kroppen din? Anonymkode: 52f53...b19 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #4 Skrevet 25. juli 2017 Jeg synes det er lekkert med kroppsnære skjorter på menn. Er det noe du kunne prøve? Anonymkode: 0d28b...525
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #5 Skrevet 25. juli 2017 Sjekk ut classymensstyle på Instagram! Anonymkode: 5b8e9...cb1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #6 Skrevet 25. juli 2017 TS her: Jeg vil si at ønsker å ha litt mer jente/dame-look på de klærne jeg har... For dere jenter har mye fint og ha på dere og dere er veldig flinke til å kle dere Derfor trenger jeg litt mer inseperasjon Anonymkode: d7a23...9ae
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #8 Skrevet 25. juli 2017 Hvis du ønsker å kle deg feminint, så gjør du deg en stor bjørnetjeneste ved å kalle det for "jente- og dameklær". Da forteller du både deg selv og andre at klærne ikke er for deg, ettersom du er mann. Anonymkode: 383fd...554
Gjest Underdanie Skrevet 25. juli 2017 #10 Skrevet 25. juli 2017 Hva med å gå i stramme t-shirt og trange jeans. Det gir både en mer feminin look og samtidig ikke direkte kvinneklær. Selv går jeg sånn kledd, å velger jente/dame jeans. Dem er unisex, men forskjellen er mindre størrelser og tightere look.
Perle Skrevet 25. juli 2017 #11 Skrevet 25. juli 2017 Chinos, slimfit jeans, linbukser/blazere. Sandaler, tøysko, ermeløse trøyer. http://www.obsid.se/mode-och-grooming/sommarmode-2015-herr/
funginger Skrevet 27. juli 2017 #12 Skrevet 27. juli 2017 Kanskje du skal begynne å handle på butikker med bedre kvalitet f.eks. Filippa K eller COS? Der finner man mye ganske "kjønnsnøytrale" klær. Det vil nok hjelpe å bruke rene, hele, pene klær som faktisk har riktig størrelse. Jeg forstår egentlig ikke hva disse "feminine" klærne er, hvis de ikke er kjoler, bluser og skjørt.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #13 Skrevet 29. juli 2017 Kjenner ikke menn som gpr med hullete jeans og for store gensere jeg :O Vel, en og annen hettegenser kan bli litt posete, men det skal de være, stramme hettegensere har aldr sett bra ut på noen av kjønnene spør du meg. Men som mann savner jeg valgmulighetene og det å kunne tilpasse klærne mer til spesielt veldig varme dager. Smoking eller dress med slips i 30 varmegrader er jo helt jævlig å ha på og da kan kvinner stå der i skjørt eller kjole med bare skuldre eller overarmer og i det minste nedre del av leggene. At man ikke har klart å komme opp med et formelt antrekk til menn for varme dager er utrolig. Anonymkode: b01eb...659
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #14 Skrevet 29. juli 2017 Klær til menn skal ikke være "for store". Det er heller ingen med vettet i behold som hevder at menn skal gå med hullete klær. Anonymkode: 980aa...9ce
hocane Skrevet 29. juli 2017 #15 Skrevet 29. juli 2017 Oh god.. ikke gå med feminine klær ts. Ha litt selvrespekt. 1
Nuddelkopp Skrevet 29. juli 2017 #16 Skrevet 29. juli 2017 (endret) Vil du kle deg ANDERLEDES enn nå fordi du ikke liker de klærne du går i nå? Eller vil du kle deg mer FEMININT fordi du ønsker å fremstå mer FEMI ? Det er en viktig faktor. Hvis jeg ser en mann som kler seg femi så tenker jeg at han er homo, da har jeg mer sjans på de som går i for store klær og flørter heller med de, om du skjønner. Men som i dameklær finnes det mange forskjellig stiler innenfor manneklær, så du MÅ jo ikke gå i for store klær, du kan endre stilen din til en finere og mer classy stil, uten at man trenger å kalle det feminint. Det kommer heller ikke frem om du foreksempel er transvesitt eller homofil, og da er det såklart helt naturlig å kle seg feminint fordi man jo føler seg kvinne på innsiden. Men er det femi du vil utstråle, eller vil du bare endre klesstilen din? Hva er det du legger i "feminine" manneklær? Du bruker også ordet dameklær , så jeg blir usikker på om du mener tips til direkte dameklær, eller om du mener mer classy(i noens øyne feminine?) manneklær? Endret 29. juli 2017 av Nuddelkopp
Blueblizz Skrevet 19. mars 2019 #17 Skrevet 19. mars 2019 (endret) Feil tråd 😅 Endret 19. mars 2019 av Blueblizz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå