Chrisander Skrevet 25. juli 2017 #1 Del Skrevet 25. juli 2017 Hei, Jeg vurderer å investere i en Magic Wand. Jeg tenker i baner av denne. To spørsmål: 1. Har du prøvd en, er det verdt det? 2. Jeg er mann. Og ønsker å kjøpe en for å tilfredstille/overraske en FF eventuelt neste partner. Men hun flytter dessverre snart. Da blir jeg sittende med ett leketøy, som jeg regner med at neste partner synes hadde vært uaktuelt å få brukt på seg. Vasking med såpe/rens/sprit er en selvfølge, men regner med å få noen skrå blikk om jeg drar den frem med neste partner. Eller tar jeg feil her? Erfaringer og tanker settes pris på Chris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #2 Del Skrevet 25. juli 2017 Ja du får ikke bruke ett brukt leketøy på meg, det er for personlig. Blir som å låne meg undertøyet til eksen/ons'en liksom 😂 Anonymkode: 4655d...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisander Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja du får ikke bruke ett brukt leketøy på meg, det er for personlig. Blir som å låne meg undertøyet til eksen/ons'en liksom 😂 Anonymkode: 4655d...6c1 Hehe, regnet med og forstå det godt. Regner med at det er den generelle holdningen. Får avvente ett kjøp til jeg er i fast forhold. Det hadde vært utrolig hyggelig å overraske henne. Men ikke 1600kr for en gang hyggelig. Endret 25. juli 2017 av Chrisander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #4 Del Skrevet 25. juli 2017 8 minutter siden, Chrisander skrev: Hehe, regnet med og forstå det godt. Regner med at det er den generelle holdningen. Får avvente ett kjøp til jeg er i fast forhold. Det hadde vært utrolig hyggelig å overraske henne. Men ikke 1600kr for en gang hyggelig. Finnes jo mye som er langt rimeligere da? Anonymkode: 4655d...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisander Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 25. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes jo mye som er langt rimeligere da? Anonymkode: 4655d...6c1 Helt sikkert. Finnes det noes om er bra? Tips taes gjerne i mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #6 Del Skrevet 25. juli 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja du får ikke bruke ett brukt leketøy på meg, det er for personlig. Blir som å låne meg undertøyet til eksen/ons'en liksom 😂 Anonymkode: 4655d...6c1 Men en brukt penis er greit Anonymkode: 17dcc...535 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisander Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #7 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men en brukt penis er greit Anonymkode: 17dcc...535 Haha. Så det hadde vært OK for deg? Leketøy eller penis. I utgangspunktet er begge deler vasket etter bruk, også brukt på nytt. Endret 25. juli 2017 av Chrisander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #8 Del Skrevet 25. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men en brukt penis er greit Anonymkode: 17dcc...535 Nei, mine menn skal være urørte! Rart at de to tingene er forskjellige egentlig Anonymkode: 4655d...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmålstegne Skrevet 25. juli 2017 #9 Del Skrevet 25. juli 2017 Kjøp heller en womenizer 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #10 Del Skrevet 25. juli 2017 34 minutter siden, Chrisander skrev: Haha. Så det hadde vært OK for deg? Leketøy eller penis. I utgangspunktet er begge deler vasket etter bruk, også brukt på nytt. Er jo det, tror ikke det å dele på leketøy utgjør noen risiko Har prøvd penispumpa på dama men utenom det så har jeg ikke lånt noe vekk. Anonymkode: 17dcc...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå