søndagsengel? Skrevet 9. januar 2005 #1 Del Skrevet 9. januar 2005 Hva har dere tenkt å gjøre med brudebuketten etter bryllupet? Kommer dere til å kaste den bakover for å se hvem som er nestemann ut? Eller tar dere vare på den som et minne? I såfall hvordan? Eller blir den stående i vase til den visner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 9. januar 2005 #2 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg la den på graven til min far. En i min manns familie fikk den tørket og har den i en "kuppel-ramme", men dette er en 7-8 år tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #3 Del Skrevet 9. januar 2005 :-) Jeg skal legge den på grava til pappa dagen etter bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 9. januar 2005 #4 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg kommer hvertfall ikke til å kaste den bakover.. Det blir litt for amerikansk etter min smak. Men jeg vet enda ikke hva jeg kommer til å gjøre med den etter at festen er ferdig. Dersom jeg hadde hatt nær familie som var gått bort, ville jeg lagt den på graven. Men jeg har heldigvis ikke det, så jeg har ikke tenkt ut noe enda Synes det er en fin gest å vise de som ikke er her lengre. Det viser at man tenker på dem likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. januar 2005 #5 Del Skrevet 9. januar 2005 tørket den og hadde den som dekorasjon en stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 9. januar 2005 #6 Del Skrevet 9. januar 2005 Det er jo ikke alle blomster som egner seg like godt for tørking, som bl.a roser...og jeg skal ha orkideer i min bukett, og kan nok bare glemme å tørke den - men kjenner derimot flere som har gjort dette og dekorerer med den i stue el. andre steder... Flott minne! Vi kommer til å legge buketten på graven til gommens far, selv om den graven ligger i Kr.sand og vi gifter oss i Oslo. Får bare la buketten stå i vann et døgn, før vi er på plass hjemme igjen! :-) Men selvfølgelig, har du en bukett som egner seg for å bli kastet, og du har lyst til det, så er det jo bare å hive i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 9. januar 2005 #7 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg tar vare på den. Er jo et koselig minne å ha! Kan tenke meg å få satt den inn i en ramme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 10. januar 2005 #8 Del Skrevet 10. januar 2005 Ga den til min forlover, som er samboer med en som aldri vil gifte seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 10. januar 2005 #9 Del Skrevet 10. januar 2005 Kommer nok til å tørke den, og så henge den opp på veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 10. januar 2005 #10 Del Skrevet 10. januar 2005 kommer til å legge den på pappas grav.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 10. januar 2005 #11 Del Skrevet 10. januar 2005 Kommer til å gjøre som mange her Legge den på pappas grav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #12 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg ga min brudebukett til mamma. Så sto den til pynt hos mamma og pappa til den ikke var så fin lenger. Angrer ikke på det. Synes ikke det er så fint med en brun og tørket bukett. Blomster egner seg best når de er friske og fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille smurf Skrevet 11. januar 2005 #13 Del Skrevet 11. januar 2005 Enig med Huldra, kommer heller ikke til å følge det amerikanske med å kaste buketten.... Kan tenke meg vi lar den stå fremme til pynt, evt tørker den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 11. januar 2005 #14 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg hadde min stående i en vase i stuen til den var veldig tør..... tenkte lenge på å kaste den, men fikk meg ikke til det - helt til mannen min en dag stod og så på den og hintet klart om hva han mente om den ved å si - "etter en stund går det fra å være søtt til å bli patetisk å ha den stående". Da gikk den rett i søpla. Vi la bordbukettene på gravene til besteforeldra våre og søstra til mannen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 11. januar 2005 #15 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg la min brudebukett på mammas grav dagen etter bryllupet. I tillegg tl selve brudebuketten hadde jeg en liten "kopi" av buketten da jeg kom inn i kirken. Denne fikk svigermor overrakt av mannen min før vielsen begynte. Hun ble veldig rørt. Hun tørket buketten og har spart på den som et minne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragsan Skrevet 11. januar 2005 #16 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg vurderer å kaste min - på "Amerikansk" måte. Jeg var i bryllup i Nederland for et par år siden og fanget en bukett der og det var ganske artig :D Men jeg tenkte jeg skulle sjekke om de aktuelle gjestene vil synes det er noe morsomt først - hvis de alle synes det er mest pinlig og helst vil slippe å prøve å fange den er det jo ikke noen særlig god idé... Ellers går den vel i søpla, tenker jeg, har i hvert fall ikke tenkt å ta vare på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #17 Del Skrevet 11. januar 2005 Har ikke tenkt så mye på hva jeg skal gjøre med buketten etter bryllupet men jeg kommer ikke til å kaste den slik at de andre kvinnelige gjestene kan fange den. Tror den får stå i en vase til den ikke er noe å samle på lenger. Er ikke så veldig stor fan av tørka blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2005 #18 Del Skrevet 12. januar 2005 Vi la min på min lillesøsters grav dagen etter bryllupet. Det var fint og stemningsfullt, også følte jeg at hun var litt med oss på selve dagen siden det var "hennes" bukett jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå