Gå til innhold

Sko som bryllupsgjest

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Leo skrev:

Slike billige sandaler er som regel så dårlig laget at man ikke trenger å ha problemer med føttene for å ikke orke og gå med dem. Og spesialsko er dyre og det er ikke TS, forståelig nok, interessert i å bruke penger på siden problemet er forbigående. 

Hva som helst som passer og føles greit tenker jeg. Noen ganger er det langt viktigere å ha det bra enn å se bra ut! ;)

Du har rett :blomst:

Og jeg er sikker på at birkenstock-sandalene som ts allerede har, blir helt ok å bruke i bryllupet.

Anonymkode: 5f355...e67

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Billige sko er forferdelige å gå i. Så generelt vil jeg si at man bør legge litt kroner i penskoa, for om det ikke er ofte de blir brukt så skal man gjerne gå i de en hel dag.

Til ts så vil jeg si at du kan trygt gå i de skoene du har, og ta birkenstock med til byttesko.

Anonymkode: 1ceb1...424

AnonymBruker
Skrevet

Birkenstock-sandaler som på bildet er fryktelig stygt, da kunne TS like godt gått med Adidas badesandaler.

Stemmer for at hun finner seg noen grisebillige sandaler eller ballerinasko på HM e.l. Skoene på vanlige klesbutikker kan være bedre enn sitt rykte, og TS skal jo uansett stort sett sitte stille.

Anonymkode: 69ae9...4ea

• Liker 2
Skrevet

Når du er synlig gravid og slit med hovne bein, er alt lov. Jaja, ikkje joggedress😂 men eg trur INGEN bryr seg om skovalget ditt i dette bryllupet. Ta på dei du tenkte å bruke, og ta med gode sko til å ha i reserve. Sjøl om dei gode skoa ser fryktelige ut;) Alt går.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Birkenstock-sandaler som på bildet er fryktelig stygt, da kunne TS like godt gått med Adidas badesandaler.

Stemmer for at hun finner seg noen grisebillige sandaler eller ballerinasko på HM e.l. Skoene på vanlige klesbutikker kan være bedre enn sitt rykte, og TS skal jo uansett stort sett sitte stille.

Anonymkode: 69ae9...4ea

Ts her. Jeg velger å gå for ballerina skoene som så vidt passer. Vi skal være på strands så barfot var også innafor fikk jeg beskjed om av bruden. Da skal jeg overleve😊

Anonymkode: c8a6b...fdf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg så overskriften så tenke jeg, hvem vil vel ha SKO som bryllupsgjest i sitt bryllup?

Og ja, jeg tenker at flate sko går fint når man er gravid og har vondter. Samtidig tenker jeg at hvorfor ikke ha et bytte? Om du finner noen sko med litt hæler, så kan du ha med noen fine flate sko som ser fine ut og bytte i de.

Anonymkode: a8c46...9bb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker
Skrevet

Takk for flere inspill. Greia er at så fort høsten kommer kommer føttene til å blir tilnærmet normale i størrelse igjen, så det frister lite å bruke penger på sko gor engangs bruk. De skoene jeg har har jeg fra sist jeg var gravid. Hæler blir uansett ikke akutelt da jeg er avhengig av krykker pga bekkenet. Helse forran utseende. Blir de vinde går jeg bare barfot. Ts

Anonymkode: c8a6b...fdf

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...