Gå til innhold

Sko som bryllupsgjest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid og skal i bryllupet til min storebror og hans kommende kone i midten av august. Jeg har store bekkenplager sant veldig hovne ben og innser at høye heler ikke kommer til og gå, ei heller ballerinaskoene jeg brukte i mitt eget bryllup. Er det krise om jeg bruker noe creme hvite bloneballerina? Jeg skal forøvrig ha lang manrineblå kjole uten utrigning og blondestropper

Anonymkode: c8a6b...fdf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gravid og skal i bryllupet til min storebror og hans kommende kone i midten av august. Jeg har store bekkenplager sant veldig hovne ben og innser at høye heler ikke kommer til og gå, ei heller ballerinaskoene jeg brukte i mitt eget bryllup. Er det krise om jeg bruker noe creme hvite bloneballerina? Jeg skal forøvrig ha lang manrineblå kjole uten utrigning og blondestropper

Jeg synes at det høres fint ut.

Anonymkode: 5f355...e67

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at det høres fint ut.

Takk! Da satser jeg på det😊

• Liker 3
Skrevet

Slik jeg ser det har du en meget god unnskyldning for å bruke joggesko om så er! ;)

• Liker 4
Gjest lipgloss
Skrevet

Syns og det hørtes fint ut :) lykke til og kos deg 😘

Skrevet

Det skal vel gå fint :) Ellers vil kanskje noen fine sandaler være gode å gå i?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Da satser jeg på det😊

Enig, men får ikke de på meg heller🙈🙈 store klumper av noen føtter. Var mest skeptisk på fargen, men tror ikke jeg gidder å kjøpe nye sko jeg skal bruke en gang for så å kaste de. De må jo være to nummer for store foe å passe nå.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, happiest skrev:

Det skal vel gå fint :) Ellers vil kanskje noen fine sandaler være gode å gå i?

Har birkenstock, tror tror ikke det vil se bra ut🙈

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig, men får ikke de på meg heller🙈🙈 store klumper av noen føtter. Var mest skeptisk på fargen, men tror ikke jeg gidder å kjøpe nye sko jeg skal bruke en gang for så å kaste de. De må jo være to nummer for store foe å passe nå.

Hva om du kjøper sandaler som har regulerbare remmer over foten, slik at de også vil passe senere?

• Liker 1
Skrevet

Har birkenstock, tror tror ikke det vil se bra ut🙈

Tja, om du har lang kjole så er det vel ikke så lett å se? Du kan jo alltids ta med de/et annet par sko som er gode dersom føttene skulle bli for vonde. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har brukt noen finere sandaler i bryllup før. Har ikke vært gravid, men synes det er ubehagelig i lengden med høye hæler. Husker forsåvidt ikke noen andres sko fra brylluper, så tror ikke noen egentlig legger merke til hva andre går med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om du kjøper sandaler som har regulerbare remmer over foten, slik at de også vil passe senere?

Problemet er at anklene er så hovne at det eneste jeg har funnet som kan passe er sykepleiesandaler fra ecco og merrel. Og de ville jeg uansett ikke brukt senere. Men å ta med birkenstock sandalene, det skal jeg😊 Tusen takk for mange gode tips! Setter pris på det

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Bilde av de

• thumb%5D
  • De finnes i flere farger

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at anklene er så hovne at det eneste jeg har funnet som kan passe er sykepleiesandaler fra ecco og merrel. Og de ville jeg uansett ikke brukt senere. Men å ta med birkenstock sandalene, det skal jeg😊 Tusen takk for mange gode tips! Setter pris på det

Noen sko er laget bredere enn andre sko. Om du hører i en skobutikk, bør de kunne vise deg aktuelt fottøy som er laget bredere enn vanlige sko. (disse skoene kalles noe bestemt (noe med modell-), som jeg dessverre ikke husker).

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen sko er laget bredere enn andre sko. Om du hører i en skobutikk, bør de kunne vise deg aktuelt fottøy som er laget bredere enn vanlige sko. (disse skoene kalles noe bestemt (noe med modell-), som jeg dessverre ikke husker).

Slike billige sandaler er som regel så dårlig laget at man ikke trenger å ha problemer med føttene for å ikke orke og gå med dem. Og spesialsko er dyre og det er ikke TS, forståelig nok, interessert i å bruke penger på siden problemet er forbigående. 

Hva som helst som passer og føles greit tenker jeg. Noen ganger er det langt viktigere å ha det bra enn å se bra ut! ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ts ikke ønsker å kjøpe dyre sko forde de ikke kommer til å passe om noen uker og er da ubrukelig.

Anonymkode: 43c92...adb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men ts ikke ønsker å kjøpe dyre sko forde de ikke kommer til å passe om noen uker og er da ubrukelig.

Anonymkode: 43c92...adb

Jeg forstår, men det kan hende at hun finner slike rimelige sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...