Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 14 arbeidsdager igjen før studiestart. 20 dager igjen. Skulle nesten ha skrevet ut en dimmekalender. 

Ser at jeg er blant de heldige som slipper å tenke på bosted, da jeg kun kunne søke her jeg bor pga familie. 

Jeg har allerede kommet godt i gang med anatomien, som jeg fikk tips om å starte med før studiene starter. Dette kommer til å bli knallkjekt! 

Flere som gleder seg? ;)

Anonymkode: ed9b5...ab4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du er! Jeg har gledet meg og gått med sommerfugler i magen i et halvt år nå, men så ender jeg opp på venteliste. JEG VIL OGSÅ GLEDE MEG TIL SKOLESTART! Ingenting i hele verden jeg heller vil enn å lese meg opp på anatomi og andre spennende sykepleie-emner. 

Håper du får noen fantastiske år på skolen, og gratulerer med at du kom inn på studie! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Shneppi skrev:

Heldig du er! Jeg har gledet meg og gått med sommerfugler i magen i et halvt år nå, men så ender jeg opp på venteliste. JEG VIL OGSÅ GLEDE MEG TIL SKOLESTART! Ingenting i hele verden jeg heller vil enn å lese meg opp på anatomi og andre spennende sykepleie-emner. 

Håper du får noen fantastiske år på skolen, og gratulerer med at du kom inn på studie! 

Håper du kommer inn på venteliste :) hvor ligger du an på venteliste og hvilket universitet/høgskole? 

Tusen takk for det! 

Anonymkode: ed9b5...ab4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...