Gå til innhold

Dere menn som ser etter et seriøst forhold på Tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om damer med typisk slutty bilder? Der kløft presses opp i kameraet, bilder tatt i speilet der rumpa dyttes opp og ut eller og bilder med duck face?

Er det damer som er forholdsmateriale for dere?

Anonymkode: aeaef...8b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: d1c34...890

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er et tegn på at hun er billig og dermed er sjansen for utroskap høyere.

AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn ønsker jo å ha noe å henge fingrene i mens de leter etter drømmedama da ;) 

Anonymkode: 0c6a0...843

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan det være. Bildene hun har sier ikke så mye om hvordan personlighet og interesser hun har, eller om hun er slutty eller ikke. Kanskje hun bare føler seg fin og derfor poster de, ikke fordi hun er en slut selvom hun har sånne bilder.

Anonymkode: 47b22...c4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje, det kommer an på hva hun har skrevet på profilen sin, men at hun ser pen ut er jo selvsagt ikke negativt.

Anonymkode: 0da86...647

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan det være. Bildene hun har sier ikke så mye om hvordan personlighet og interesser hun har, eller om hun er slutty eller ikke. Kanskje hun bare føler seg fin og derfor poster de, ikke fordi hun er en slut selvom hun har sånne bilder.

Anonymkode: 47b22...c4d

Hee nei. 

AnonymBruker
Skrevet

De mannfolka jeg har datet forteller om disse paniske damene, som tror at pupper og trutmunn er noe alle menn vil falle for. Men de fleste synes det er lite lekkert, og ønsker ikke å date disse i det hele tatt. Sikkert oppegående og fine damer, men hvorfor selge seg på den måten?

Anonymkode: a5a3c...680

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De mannfolka jeg har datet forteller om disse paniske damene, som tror at pupper og trutmunn er noe alle menn vil falle for. Men de fleste synes det er lite lekkert, og ønsker ikke å date disse i det hele tatt. Sikkert oppegående og fine damer, men hvorfor selge seg på den måten?

Fordi de tror at det er det menn liker så klart. Pupper og fyldige lepper har jo blitt hauset opp til å bety at man er rimelig fertil, men det er jo helst den naturlige varianten. Når man ikke har det, så prøver de seg på den andre varianten og tror da at å selge seg selv på den måten hjelper. Altså, det hjelper jo for mange, men kvaliteten på mennene er vel så som så. 

Anonymkode: cfcd3...a50

AnonymBruker
Skrevet

Visste at alle svarene ville være "sluts" og "nei", men jeg har sett at flere menn på Facebooken min har blitt kjærester med nettopp sånne jenter, og de har møttes på tinder. Helt normale menn. De samme hadde sikkert skrevet nei her, de og :P 

Anonymkode: 6ce0b...01b

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Visste at alle svarene ville være "sluts" og "nei", men jeg har sett at flere menn på Facebooken min har blitt kjærester med nettopp sånne jenter, og de har møttes på tinder. Helt normale menn. De samme hadde sikkert skrevet nei her, de og :P 

Da har de tatt sjansen på at hun har hatt annet å by på også, og det er bra :) Men stort sett blas disse forbi. Slik jeg gjør med så og si nakne menn med soveromsblikk. Skikkelig turn off 😁

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de tror at det er det menn liker så klart. Pupper og fyldige lepper har jo blitt hauset opp til å bety at man er rimelig fertil, men det er jo helst den naturlige varianten. Når man ikke har det, så prøver de seg på den andre varianten og tror da at å selge seg selv på den måten hjelper. Altså, det hjelper jo for mange, men kvaliteten på mennene er vel så som så. 

Anonymkode: cfcd3...a50

Observer en mann mens det går forbi en kvinne med store pupper og trang kjole, og en kvinne med små pupper og stilig kledd, alle vil hevde at de foretrekker sistnevnte men det er førstnevnte de vil sikle og glo på.  

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta det opp igjen om 5-10 år så ser du hvor mange av disse forholdene som forsatt eksisterer. Ingen regel uten unntak. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Observer en mann mens det går forbi en kvinne med store pupper og trang kjole, og en kvinne med små pupper og stilig kledd, alle vil hevde at de foretrekker sistnevnte men det er førstnevnte de vil sikle og glo på.  

Sant. Men de fleste ønsker en vanlig kvinne uten silikon og annet stæsj som kjæreste. Og de vil ha en med selvtillit, ikke en som kler seg utfordrende for å samle beundring.

AnonymBruker
Skrevet

Smaken er uansett som baken...vært litt krise om alle hadde likt de samme menneskene ;) 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om damer med typisk slutty bilder? Der kløft presses opp i kameraet, bilder tatt i speilet der rumpa dyttes opp og ut eller og bilder med duck face?

Har en kompis som ser etter seriøst forhold og han vurderer hver eneste person opp og ned i mente. Det er viktig å se om hun har turbilder, om hun ser aktiv ut. Hvis det bare er fyllebilder går han videre. Hvis hun har flest bilder med bare venninner, slik at han må gjette hvem hun er så går han videre. Hvis hun viser for mye kropp går han videre. Hvis det kun er ansikt og ikke kropp i profil på en naturlig måte går han også videre. Han dømmer hvor mye sminke hun har på, hvordan hun smiler, håret og alt. 

Har han funnet noen som passer den naturlig pene jenta med sporty interesser så tar han kontakt og går fort inn for å møtes. 

Anonymkode: 9f30c...e38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, RoH skrev:

Ta det opp igjen om 5-10 år så ser du hvor mange av disse forholdene som forsatt eksisterer. Ingen regel uten unntak. 

Mulig det, men finnes bra kvinner med sånne bilder og da :) når man konstant blir bombadert med slike bilder av kvinner i media som er høyst populære hos menn føler man kanskje at man må gjøre det samme for å bli sett og være god nok. 

Skrevet

Tviler på at de fleste menn bedømmer om en dame er verdt å bli sammen med basert på bildene hennes, det er tross alt ikke blidene du blir sammen med, men personligheten. *Det er heller menn som mener at en jente ikke er kjærestemateriale fordi hun har bilde med push-up eller rumpebilde, som ikke er kjærestemateriale.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg verken sikler eller glor på ukjente, men det hender jeg observerer folk fordi de fanger interessen min noen sekunder på en eller annen måte.

På den førstnevnte så hadde jeg sannsynligvis tenk "at hun orker å gå med sååå trang kjole! Ser skikkelig ubehagelig ut" 

På hun sistnevnte er det sannsynlig at jeg hadde tenk "oi. Hun var stilig. Lurer på hvor hun skal som har kledd seg så stilig. Kanskje hun er en sånn som kler seg stilig hverdag?"

Da jeg brukte Tinder ble jenter, slik du beskriver TS, sveipet til venstre. 

Gjest ytmnd
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

tinder-nope.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...