AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Jeg føler meg ganske alene om og ha slike tanker. Mange syns nok dette er ekkelt. Men noen må jeg dele dette med. Jeg tenker ofte seksuelle tanker om min kusine når jeg runker, og blir opphisset når jeg ser henne gå lettkledd. Fra tid til annen har jeg tenkt tanken på og fortelle henne om mine fantasier, men vet ikke hvordan hun hadde reagert. Mine fantasier er mange. Blant annet at hun ser på meg når jeg runker, at hun runker/suger meg, jeg slikker henne til god gammeldags sex Er det noe jeg burde si til henne? Hvordan burde jeg si det? Anonymkode: 43023...b69 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 Ikke noe problem. Har hatt sex med min kusine drøssevis av ganger siden vi var barn. Har bare fortsatt med det gjennom årene:-) Anonymkode: 1943f...7f5 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 Hvordan gikk du fram? Anonymkode: 43023...b69
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #4 Skrevet 24. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk du fram? Anonymkode: 43023...b69 Gikk vel egentlig ikke fram på noen måte...var vel bare seksuell nysgjerrighet fra begge sin side. Anonymkode: 1943f...7f5
Gjest lipgloss Skrevet 24. juli 2017 #5 Skrevet 24. juli 2017 Syns du skal la være jeg tenker at du bør la det være med fantasien.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #7 Skrevet 24. juli 2017 Esj dere er vemmelige! Søkenbarn er veldig nære i slekt, foreldrene deres er søsken for faen! Tenk at du har barn, så for de barn igjen og disse har sex. Det er nokk av mennesker her i verden, trenger ikke å ligge med de du er i slekt med! Anonymkode: 21c51...644 7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #8 Skrevet 24. juli 2017 Er vel en fordel at dere begynte med det såpass tidlig. Vi er begge i begynnelsen av 20 årene. så syns det er vanskelig. Godt og høre jeg ikke er alene om dette :D Anonymkode: 43023...b69 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #9 Skrevet 24. juli 2017 Føde noe innavl er lurt Anonymkode: 897bc...66f 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #10 Skrevet 24. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel en fordel at dere begynte med det såpass tidlig. Vi er begge i begynnelsen av 20 årene. så syns det er vanskelig. Godt og høre jeg ikke er alene om dette :D Anonymkode: 43023...b69 Jada. For oss har det vært naturlig siden starten da vi var 13 og 14 år. Nå er vi godt gift på vår hver kant og voksne. Dette har dog fortsatt oppover gjennom årene. Vi er nå over 40. Sikkert grusomt for noen, men vi har alltid bare hatt det sånn. Anonymkode: 1943f...7f5 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #11 Skrevet 24. juli 2017 1 minutt siden, lipgloss skrev: Syns du skal la være jeg tenker at du bør la det være med fantasien. Takk for råd, men er veldig usikker. Kunne selfølgelig ønske jeg ikke hadde slike tanker. Anonymkode: 43023...b69
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #12 Skrevet 24. juli 2017 Jeg har hatt sex med fetteren min flere ganger så for meg ligger det der faktisk helt naturlig. Deiligste sex jeg noengang har hatt Anonymkode: 70188...48f 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #13 Skrevet 24. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada. For oss har det vært naturlig siden starten da vi var 13 og 14 år. Nå er vi godt gift på vår hver kant og voksne. Dette har dog fortsatt oppover gjennom årene. Vi er nå over 40. Sikkert grusomt for noen, men vi har alltid bare hatt det sånn. Anonymkode: 1943f...7f5 Kunne ønske jeg også kunne fått til noe av det samme. Har du noen tips og gi meg? 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt sex med fetteren min flere ganger så for meg ligger det der faktisk helt naturlig. Deiligste sex jeg noengang har hatt Anonymkode: 70188...48f Hvordan skjedde det første gangen? Anonymkode: 43023...b69
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #14 Skrevet 24. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kunne ønske jeg også kunne fått til noe av det samme. Har du noen tips og gi meg? Ingen tips dessverre, siden vi har så forskjellig utgangspunkt.... Anonymkode: 1943f...7f5
Horten Market Skrevet 25. juli 2017 #15 Skrevet 25. juli 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra tid til annen har jeg tenkt tanken på og fortelle henne om mine fantasier, men vet ikke hvordan hun hadde reagert. Er det noe jeg burde si til henne? Du burde ikke si noe. Selv om det finnes eksempler på ønsket sex mellom søskenbarn, så er sannsynligheten langt, langt større for at hun ikke vil ha noe med deg å gjøre. De fleste mennesker synes slike forbindelser er ekle. Det er rammen du må vurdere dette i. 6
Gjest lipgloss Skrevet 25. juli 2017 #16 Skrevet 25. juli 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for råd, men er veldig usikker. Kunne selfølgelig ønske jeg ikke hadde slike tanker. Anonymkode: 43023...b69 Tankene kan du ha ingen som kan si noe på det men å iverksette dine fantasier på dette området blir feil i mine øyne,jeg vet det ikke er ulovlig men likevel ikke stuerent.En annen ting er at visst du nevner dette vil du mest sannsynlig ødelegge ditt forhold til din kusine,ting vil aldri bli som før
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #17 Skrevet 25. juli 2017 Tror det er ganske vanlig. Anonymkode: effff...6db 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #18 Skrevet 25. juli 2017 3 minutter siden, Horten Market skrev: Du burde ikke si noe. Selv om det finnes eksempler på ønsket sex mellom søskenbarn, så er sannsynligheten langt, langt større for at hun ikke vil ha noe med deg å gjøre. De fleste mennesker synes slike forbindelser er ekle. Det er rammen du må vurdere dette i. Ser poenget ditt. Føler meg selfølgelig ekkel med slike tanker. Men hva skal jeg gjøre for å bli kvitt slike tanker? Skal drikke med henne til lørdagen, vurderer hva jeg skal gjøre. 2 minutter siden, lipgloss skrev: Tankene kan du ha ingen som kan si noe på det men å iverksette dine fantasier på dette området blir feil i mine øyne,jeg vet det ikke er ulovlig men likevel ikke stuerent.En annen ting er at visst du nevner dette vil du mest sannsynlig ødelegge ditt forhold til din kusine,ting vil aldri bli som før Takk for ditt engasjemang. Dette er noe jeg klart kommer til og ha i tankene. Syns dette er en kjip situasjon.. Mulig et dumt spørsmål, men om jeg ikke hadde spurt henne om sex, men bare om hun kunne se på meg når jeg runka. hadde det vært like ille? Anonymkode: 43023...b69
Horten Market Skrevet 25. juli 2017 #19 Skrevet 25. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser poenget ditt. Føler meg selfølgelig ekkel med slike tanker. Men hva skal jeg gjøre for å bli kvitt slike tanker? Du kan starte med å slutte å tenke at du er ekkel. Kanskje er det nettopp "forbudt" sex som tenner deg? Kong Haralds mor og far var søskenbarn. 1
Gjest lipgloss Skrevet 25. juli 2017 #20 Skrevet 25. juli 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser poenget ditt. Føler meg selfølgelig ekkel med slike tanker. Men hva skal jeg gjøre for å bli kvitt slike tanker? Skal drikke med henne til lørdagen, vurderer hva jeg skal gjøre. Takk for ditt engasjemang. Dette er noe jeg klart kommer til og ha i tankene. Syns dette er en kjip situasjon.. Mulig et dumt spørsmål, men om jeg ikke hadde spurt henne om sex, men bare om hun kunne se på meg når jeg runka. hadde det vært like ille? Anonymkode: 43023...b69 Etter min mening ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå