Gå til innhold

seksuelle tanker om min kusine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg ganske alene om og ha slike tanker. Mange syns nok dette er ekkelt. Men noen må jeg dele dette med.

Jeg tenker ofte seksuelle tanker om min kusine når jeg runker, og blir opphisset når jeg ser henne gå lettkledd. 

Fra tid til annen har jeg tenkt tanken på og fortelle henne om mine fantasier, men vet ikke hvordan hun hadde reagert.

Mine fantasier er mange. Blant annet at hun ser på meg når jeg runker, at hun runker/suger meg, jeg slikker henne til god gammeldags sex

Er det noe jeg burde si til henne? Hvordan burde jeg si det?

Anonymkode: 43023...b69

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem. Har hatt sex med min kusine drøssevis av ganger siden vi var barn. Har bare fortsatt med det gjennom årene:-)

Anonymkode: 1943f...7f5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk du fram?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk du fram?

Gikk vel egentlig ikke fram på noen måte...var vel bare seksuell nysgjerrighet fra begge sin side.

Gjest lipgloss
Skrevet

Syns du skal la være jeg :( tenker at du bør la det være med fantasien.

Skrevet

Det er ikke noe ulovlig ved det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Esj dere er vemmelige! 

Søkenbarn er veldig nære i slekt, foreldrene deres er søsken for faen! 

Tenk at du har barn, så for de barn igjen og disse har sex. Det er nokk av mennesker her i verden, trenger ikke å ligge med de du er i slekt med! :spy: 

Anonymkode: 21c51...644

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er vel en fordel at dere begynte med det såpass tidlig. Vi er begge i begynnelsen av 20 årene. så syns det er vanskelig.

Godt og høre jeg ikke er alene om dette :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føde noe innavl er lurt

Anonymkode: 897bc...66f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel en fordel at dere begynte med det såpass tidlig. Vi er begge i begynnelsen av 20 årene. så syns det er vanskelig.

Godt og høre jeg ikke er alene om dette :D

Jada. For oss har det vært naturlig siden starten da vi var 13 og 14 år. Nå er vi godt gift på vår hver kant og voksne. Dette har dog fortsatt oppover gjennom årene. Vi er nå over 40. 

Sikkert grusomt for noen, men vi har alltid bare hatt det sånn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, lipgloss skrev:

Syns du skal la være jeg :( tenker at du bør la det være med fantasien.

Takk for råd, men er veldig usikker. Kunne selfølgelig ønske jeg ikke hadde slike tanker. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med fetteren min flere ganger så for meg ligger det der faktisk helt naturlig. Deiligste sex jeg noengang har hatt

Anonymkode: 70188...48f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada. For oss har det vært naturlig siden starten da vi var 13 og 14 år. Nå er vi godt gift på vår hver kant og voksne. Dette har dog fortsatt oppover gjennom årene. Vi er nå over 40. 

Sikkert grusomt for noen, men vi har alltid bare hatt det sånn.

Kunne ønske jeg også kunne fått til noe av det samme. Har du noen tips og gi meg?

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med fetteren min flere ganger så for meg ligger det der faktisk helt naturlig. Deiligste sex jeg noengang har hatt

Anonymkode: 70188...48f

Hvordan skjedde det første gangen?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ønske jeg også kunne fått til noe av det samme. Har du noen tips og gi meg?

Ingen tips dessverre, siden vi har så forskjellig utgangspunkt....

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra tid til annen har jeg tenkt tanken på og fortelle henne om mine fantasier, men vet ikke hvordan hun hadde reagert.

Er det noe jeg burde si til henne?

Du burde ikke si noe. Selv om det finnes eksempler på ønsket sex mellom søskenbarn, så er sannsynligheten langt, langt større for at hun ikke vil ha noe med deg å gjøre. De fleste mennesker synes slike forbindelser er ekle. Det er rammen du må vurdere dette i.

• Liker 6
Gjest lipgloss
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for råd, men er veldig usikker. Kunne selfølgelig ønske jeg ikke hadde slike tanker. 

Tankene kan du ha ingen som kan si noe på det :) men å iverksette dine fantasier på dette området blir feil i mine øyne,jeg vet det ikke er ulovlig men likevel ikke stuerent.En annen ting er at visst du nevner dette vil du mest sannsynlig ødelegge ditt forhold til din kusine,ting vil aldri bli som før

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er ganske vanlig. 

Anonymkode: effff...6db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Horten Market skrev:

Du burde ikke si noe. Selv om det finnes eksempler på ønsket sex mellom søskenbarn, så er sannsynligheten langt, langt større for at hun ikke vil ha noe med deg å gjøre. De fleste mennesker synes slike forbindelser er ekle. Det er rammen du må vurdere dette i.

Ser poenget ditt. Føler meg selfølgelig ekkel med slike tanker. Men hva skal jeg gjøre for å bli kvitt slike tanker?

Skal drikke med henne til lørdagen, vurderer hva jeg skal gjøre.

2 minutter siden, lipgloss skrev:

Tankene kan du ha ingen som kan si noe på det :) men å iverksette dine fantasier på dette området blir feil i mine øyne,jeg vet det ikke er ulovlig men likevel ikke stuerent.En annen ting er at visst du nevner dette vil du mest sannsynlig ødelegge ditt forhold til din kusine,ting vil aldri bli som før

Takk for ditt engasjemang. Dette er noe jeg klart kommer til og ha i tankene. Syns dette er en kjip situasjon..

Mulig et dumt spørsmål, men om jeg ikke hadde spurt henne om sex, men bare om hun kunne se på meg når jeg runka. hadde det vært like ille?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser poenget ditt. Føler meg selfølgelig ekkel med slike tanker. Men hva skal jeg gjøre for å bli kvitt slike tanker?

Du kan starte med å slutte å tenke at du er ekkel. Kanskje er det nettopp "forbudt" sex som tenner deg? Kong Haralds mor og far var søskenbarn.

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal drikke med henne til lørdagen, vurderer hva jeg skal gjøre.

Takk for ditt engasjemang. Dette er noe jeg klart kommer til og ha i tankene. Syns dette er en kjip situasjon..

Mulig et dumt spørsmål, men om jeg ikke hadde spurt henne om sex, men bare om hun kunne se på meg når jeg runka. hadde det vært like ille?

Etter min mening ja 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...