AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 God kveld! Pga sykdom ser jeg etter ny "karriere". Den må være rutinepreget, kreve lite eller ingen hjernearbeid, kan godt være fysisk tung (men ikke stående hele arbeidsdagen), ikke kreve langvarig konsentrasjon, lite samhandling med andre mennesker Pga min dårlige hukommelse kommer jeg ikke på mer... Skyt løs! Kreativiteten deres settes pris på, jeg mangler det Anonymkode: 550ef...4ac
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 Har du snakket med NAV? Kanskje du kan få jobbtrening eller noe slikt. Kanskje vernet bedrift hadde vært noe for deg for eksempel? Anonymkode: 0e790...e63 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #4 Skrevet 24. juli 2017 Lagerarbeid. Før det blir tatt av roboter og greier. Anonymkode: 8dc37...288 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #6 Skrevet 24. juli 2017 Jeg har samme krav som deg, og fant ut at å jobbe som renholder var greit. Anonymkode: f6587...74c 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #7 Skrevet 24. juli 2017 Hva trives du med å gjøre? Kanskje arbeid i parker eller på kirkegård, med planting, raking, rydding m.m.? Anonymkode: db3ae...535 4
minikrølla Skrevet 24. juli 2017 #8 Skrevet 24. juli 2017 Butikkjobber (matvare, interiør osv) Medhjelper på SFO, trenger som regel ingen utdanning Gamlehjem eller lignende Vaskehjelp Alle mulige typer hjelpearbeider 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #9 Skrevet 24. juli 2017 Akkurat nå, minikrølla skrev: Butikkjobber (matvare, interiør osv) Medhjelper på SFO, trenger som regel ingen utdanning Gamlehjem eller lignende Vaskehjelp Alle mulige typer hjelpearbeider Hvordan skal noen jobbe i butikk eller med SFO eller med eldre eller være hjelpearbeider når TS ikke vil samhandle og/eller samarbeide med andre? Anonymkode: 0e790...e63 12
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #10 Skrevet 24. juli 2017 2 minutter siden, minikrølla skrev: Butikkjobber (matvare, interiør osv) Medhjelper på SFO, trenger som regel ingen utdanning Gamlehjem eller lignende Vaskehjelp Alle mulige typer hjelpearbeider Eh, hallo! Leser du i det hele tatt HI? Lite samhandling med andre...! Anonymkode: 1693e...5f8 5
Thyra Skrevet 24. juli 2017 #11 Skrevet 24. juli 2017 3 minutter siden, minikrølla skrev: Butikkjobber (matvare, interiør osv) Medhjelper på SFO, trenger som regel ingen utdanning Gamlehjem eller lignende Ts skrev vel at det måtte være en jobb med lite samhandling med andre mennesker... 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #12 Skrevet 24. juli 2017 Vaskeri? Har du lappen? Anonymkode: f6587...74c
minikrølla Skrevet 24. juli 2017 #13 Skrevet 24. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eh, hallo! Leser du i det hele tatt HI? Lite samhandling med andre...! Anonymkode: 1693e...5f8 Man trenger ikke å arbeide tett sammen med folk selvom... Trengs alltid noen som kan ta seg av logistikk osv. som ikke nødvendigvis tar seg av kundene eller barna på SFO osv...
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #15 Skrevet 24. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lagerarbeid. Før det blir tatt av roboter og greier. Anonymkode: 8dc37...288 Det er rimelig enkelt å motarbeide våre robot overlords: Sørg for å ha et rotete lager. De har ikke sjans der Anonymkode: 02d57...7d6 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #16 Skrevet 24. juli 2017 Veldig usikker på om renhold er det rette. Jeg har blant annet (!) nevropati som sitter i hender og bein... Nærmer meg maksdato på sykepenger, har vært i møte med Nav. Men både Nav og lege (og arbeidsgiver som også er en IA- bedrift og snakker om ufør allerede (før AAP!). Jeg vil jobbe. Synes dette er et stort nederlag. Jeg har mye utdannelse (fagbrev, bachlor og ped) og egentlig mange bein å stå på, men sykdommene mine ødelegger meg både fysisk og mentalt! Det må vel også med i betrakning at jeg er aleneforsørger for et barn i barneskolen. 28 minutter siden, minikrølla skrev: Man trenger ikke å arbeide tett sammen med folk selvom... Trengs alltid noen som kan ta seg av logistikk osv. som ikke nødvendigvis tar seg av kundene eller barna på SFO osv... Lurer veldig på hvilken SFO som har egne personer som tar seg av "kun" dette. Samme med butikker. De vil jo ha allsidige folk som kan brukes overalt når som helst. 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva trives du med å gjøre? Kanskje arbeid i parker eller på kirkegård, med planting, raking, rydding m.m.? Anonymkode: db3ae...535 Likte godt denne tanken. Det er veldig sesongbetont da. Kanskje det er mulig å få gjøre noe av det i sesongen. Får ynde meg inn i Kirka og Kommunen 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lagerarbeid. Før det blir tatt av roboter og greier. Anonymkode: 8dc37...288 Kanskje det. Har truck- og traverskranførerkort også. Dog mange som krever fagbrev her også nå, matrialadministrasjon som er det fine navnet dem har tatt... 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er rimelig enkelt å motarbeide våre robot overlords: Sørg for å ha et rotete lager. De har ikke sjans der Anonymkode: 02d57...7d6 Det kan da ikke finnes noen arbeidsgivere som vil godta et slikt lager?? Anonymkode: 550ef...4ac 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #17 Skrevet 24. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likte godt denne tanken. Det er veldig sesongbetont da. Kanskje det er mulig å få gjøre noe av det i sesongen. Får ynde meg inn i Kirka og Kommunen Anonymkode: 550ef...4ac Fint Eller kanskje arbeid i gartneri? Lykke til Anonymkode: db3ae...535
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #19 Skrevet 24. juli 2017 1 minutt siden, Elghund skrev: :-/ skulle ønske man kunne være budbringer Tenker du på jobb for Bring el.l.? Jeg tror at de også har sykkelbud, i tillegg til de som bringer med bil. Anonymkode: db3ae...535
Elghund Skrevet 24. juli 2017 #20 Skrevet 24. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker du på jobb for Bring el.l.? Jeg tror at de også har sykkelbud, i tillegg til de som bringer med bil. Anonymkode: db3ae...535 Tenker mer til hest, gjerne gjennom skogen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå