Gå til innhold

Butikker i Norge med Mulberry-vesker

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, 

Trenger litt hjelp her. Jeg er ute etter en Mulberry-veske som Mulberry i Oslo ikke lenger har. Jeg er derfor ute etter butikker som selger Mulberry, vet at Betty Blue Tønsberg, For women i Drammen og Oslo og Bogart Cosmo Trondheim har. Har allerede sendt mail til dem. 

Regner med det finnes flere butikker som fører Mulberry? Finner ikke noe oversikt på nett...

Endret av Unika
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Zap i Markens gate i Kristiansand solgte Mulberry da jeg var der i fjor. 

Anonymkode: d3d12...1ba

Skrevet
10 timer siden, Unika skrev:

Hei, 

Trenger litt hjelp her. Jeg er ute etter en Mulberry-veske som Mulberry i Oslo ikke lenger har. Jeg er derfor ute etter butikker som selger Mulberry, vet at Betty Blue Tønsberg, For women i Drammen og Oslo og Bogart Cosmo Trondheim har. Har allerede sendt mail til dem. 

Regner med det finnes flere butikker som fører Mulberry? Finner ikke noe oversikt på nett...

Follestad på strømmen storsenter har ☺

Skrevet

Zap i Kristiansand.

Skrevet (endret)

Gardermoen?

Endret av Perle
AnonymBruker
Skrevet

For Women Sandvika og CC Vest, 2 Hjerter på Trekanten i Asker og Bitten på Høvik har hvertfall :) Ellers er det masse småbutikker rundt om i Norge som selger, og som også gjerne sender. Har jobbet i en av butikkene over her før, og vet at du nesten bare må google og ta deg en ringerunde.

Anonymkode: 22396...10d

Skrevet

Takk alle sammen! Sendte en mail til Mulberry også, fikk kjapt svar med liste over alle butikkene :) Da er det bare å begynne ringerunden :D

Betty Blue – Tønsberg

Bitten – Høvik

Bogart – Trondheim

Cortado – Oslo

Edition – Oslo

Follestad – Strommen

For women – Oslo

For Women – Sandvika

Hanne – Sandefjord

Holzweiler – Fornebu

Lie – Haugesund

Rolfsen A/S - Stavanger

Svarstad – Langevåg

To hjerter – Asker

Zap – Kristiansand

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Unika skrev:

Takk alle sammen! Sendte en mail til Mulberry også, fikk kjapt svar med liste over alle butikkene :) Da er det bare å begynne ringerunden :D

Betty Blue – Tønsberg

Bitten – Høvik

Bogart – Trondheim

Cortado – Oslo

Edition – Oslo

Follestad – Strommen

For women – Oslo

For Women – Sandvika

Hanne – Sandefjord

Holzweiler – Fornebu

Lie – Haugesund

Rolfsen A/S - Stavanger

Svarstad – Langevåg

To hjerter – Asker

Zap – Kristiansand

Cortado har bare Mulberry til herre, så med mindre det er en Brynmore, en bag eller en annen type kontorveske du skal ha har de nok ikke der :)

Skrevet

Svarstad - Ålesund (Moa Amfi) selger og

Skrevet
7 timer siden, FrkIA skrev:

Cortado har bare Mulberry til herre, så med mindre det er en Brynmore, en bag eller en annen type kontorveske du skal ha har de nok ikke der :)

Ok! Takk!

7 timer siden, maria.magdalena83 skrev:

Svarstad - Ålesund (Moa Amfi) selger og

Topp, takk!

• 2 uker senere...
Skrevet

Biten på Høvik km bestille! Det gjorde de for meg når Mulberry i Akersgaten ikke kunne det

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke finner det du leter etter, kan du jo lete via f.eks https://www.shopstyle.com/browse/handbags/mulberry Skulle det bli krise og Mulberry i Norge ikke kan bestille til deg, får du ta deg et døgns tur utenlands. Danskebåten til København tur retur, for eksempel. :-) Husk tax refund.

Lykke til. Kanskje du skal legge ut ønsket på finn eller sjekke Ma second hand på Briskeby i Oslo. Evt. Velouria Vintage på Grünerløkka. Se også http://vintagedesignerhandbagsonline.com og http://iblamelulu.com og http://www.vestiairecollective.com

Anonymkode: 9393c...f4e

Skrevet

Vincci selger Mulberry

Skrevet

Takk for mange gode svar, og takk for linker. iblamelulu.com hadde jeg helt glemt, der dukker det jo ofte opp en del fint :)

Skrevet

Vil du fortelle hvilken du er på jakt etter?

De har en del fine ja. :shoppe:

Skrevet

Small zipped bayswater i sort croco. Jakten er forøvrig egentlig over, da jeg kjøpte den i vanlig sort skinn i stedet :-) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Unika skrev:

Small zipped bayswater i sort croco. Jakten er forøvrig egentlig over, da jeg kjøpte den i vanlig sort skinn i stedet :-) 

10 K for en veske.

Jaja :fnise:

Anonymkode: e6c04...2e9

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Unika skrev:

Gratulerer!  

Skrevet
1 minutt siden, Sukrin skrev:

Gratulerer!  

Takk! :-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...