Unika Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 (endret) Hei, Trenger litt hjelp her. Jeg er ute etter en Mulberry-veske som Mulberry i Oslo ikke lenger har. Jeg er derfor ute etter butikker som selger Mulberry, vet at Betty Blue Tønsberg, For women i Drammen og Oslo og Bogart Cosmo Trondheim har. Har allerede sendt mail til dem. Regner med det finnes flere butikker som fører Mulberry? Finner ikke noe oversikt på nett... Endret 24. juli 2017 av Unika
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #2 Skrevet 25. juli 2017 Zap i Markens gate i Kristiansand solgte Mulberry da jeg var der i fjor. Anonymkode: d3d12...1ba
PoisonIwy Skrevet 25. juli 2017 #3 Skrevet 25. juli 2017 10 timer siden, Unika skrev: Hei, Trenger litt hjelp her. Jeg er ute etter en Mulberry-veske som Mulberry i Oslo ikke lenger har. Jeg er derfor ute etter butikker som selger Mulberry, vet at Betty Blue Tønsberg, For women i Drammen og Oslo og Bogart Cosmo Trondheim har. Har allerede sendt mail til dem. Regner med det finnes flere butikker som fører Mulberry? Finner ikke noe oversikt på nett... Follestad på strømmen storsenter har ☺
Perle Skrevet 25. juli 2017 #5 Skrevet 25. juli 2017 (endret) Gardermoen? Endret 25. juli 2017 av Perle
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #6 Skrevet 25. juli 2017 For Women Sandvika og CC Vest, 2 Hjerter på Trekanten i Asker og Bitten på Høvik har hvertfall Ellers er det masse småbutikker rundt om i Norge som selger, og som også gjerne sender. Har jobbet i en av butikkene over her før, og vet at du nesten bare må google og ta deg en ringerunde. Anonymkode: 22396...10d
Unika Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2017 Takk alle sammen! Sendte en mail til Mulberry også, fikk kjapt svar med liste over alle butikkene Da er det bare å begynne ringerunden :D Betty Blue – Tønsberg Bitten – Høvik Bogart – Trondheim Cortado – Oslo Edition – Oslo Follestad – Strommen For women – Oslo For Women – Sandvika Hanne – Sandefjord Holzweiler – Fornebu Lie – Haugesund Rolfsen A/S - Stavanger Svarstad – Langevåg To hjerter – Asker Zap – Kristiansand 1
FrkIA Skrevet 25. juli 2017 #8 Skrevet 25. juli 2017 3 timer siden, Unika skrev: Takk alle sammen! Sendte en mail til Mulberry også, fikk kjapt svar med liste over alle butikkene Da er det bare å begynne ringerunden :D Betty Blue – Tønsberg Bitten – Høvik Bogart – Trondheim Cortado – Oslo Edition – Oslo Follestad – Strommen For women – Oslo For Women – Sandvika Hanne – Sandefjord Holzweiler – Fornebu Lie – Haugesund Rolfsen A/S - Stavanger Svarstad – Langevåg To hjerter – Asker Zap – Kristiansand Cortado har bare Mulberry til herre, så med mindre det er en Brynmore, en bag eller en annen type kontorveske du skal ha har de nok ikke der
maria.magdalena83 Skrevet 25. juli 2017 #9 Skrevet 25. juli 2017 Svarstad - Ålesund (Moa Amfi) selger og
Unika Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #10 Skrevet 25. juli 2017 7 timer siden, FrkIA skrev: Cortado har bare Mulberry til herre, så med mindre det er en Brynmore, en bag eller en annen type kontorveske du skal ha har de nok ikke der Ok! Takk! 7 timer siden, maria.magdalena83 skrev: Svarstad - Ålesund (Moa Amfi) selger og Topp, takk!
veskefab Skrevet 3. august 2017 #11 Skrevet 3. august 2017 Biten på Høvik km bestille! Det gjorde de for meg når Mulberry i Akersgaten ikke kunne det
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #12 Skrevet 3. august 2017 Hvis du ikke finner det du leter etter, kan du jo lete via f.eks https://www.shopstyle.com/browse/handbags/mulberry Skulle det bli krise og Mulberry i Norge ikke kan bestille til deg, får du ta deg et døgns tur utenlands. Danskebåten til København tur retur, for eksempel. :-) Husk tax refund. Lykke til. Kanskje du skal legge ut ønsket på finn eller sjekke Ma second hand på Briskeby i Oslo. Evt. Velouria Vintage på Grünerløkka. Se også http://vintagedesignerhandbagsonline.com og http://iblamelulu.com og http://www.vestiairecollective.com Anonymkode: 9393c...f4e
Unika Skrevet 5. august 2017 Forfatter #14 Skrevet 5. august 2017 Takk for mange gode svar, og takk for linker. iblamelulu.com hadde jeg helt glemt, der dukker det jo ofte opp en del fint
Fleur Delacour Skrevet 5. august 2017 #15 Skrevet 5. august 2017 Vil du fortelle hvilken du er på jakt etter? De har en del fine ja.
Unika Skrevet 5. august 2017 Forfatter #16 Skrevet 5. august 2017 Small zipped bayswater i sort croco. Jakten er forøvrig egentlig over, da jeg kjøpte den i vanlig sort skinn i stedet :-)
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #17 Skrevet 5. august 2017 3 minutter siden, Unika skrev: Small zipped bayswater i sort croco. Jakten er forøvrig egentlig over, da jeg kjøpte den i vanlig sort skinn i stedet :-) 10 K for en veske. Jaja Anonymkode: e6c04...2e9 1
Fleur Delacour Skrevet 5. august 2017 #18 Skrevet 5. august 2017 4 minutter siden, Unika skrev: Small zipped bayswater i sort croco. Jakten er forøvrig egentlig over, da jeg kjøpte den i vanlig sort skinn i stedet :-) Gratulerer!
Unika Skrevet 5. august 2017 Forfatter #19 Skrevet 5. august 2017 1 minutt siden, Sukrin skrev: Gratulerer! Takk! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå