Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, belle_ skrev:

Jeg bruker selvbruning en gang i uken, har vært sykt fornøyd med loving tan sin i mousse i ultra dark, er også relativt fornøyd med st. tropez sin dark mousse, men den smitter av en del om natten man sover med den, før man dusjer av om morgenen. Synes ikke selvbruning er noe stress, heller ikke spesielt dyrt? Koster meg kanskje rundt 100-150kr måneden. Har blitt en vanlig del av rutinen min. På sommeren blir jeg naturlig brun, og da dropper jeg selvbruningen. De selvbruningene jeg nevner lukter ikke ille, st. tropez lukter mer enn loving tan. 

Smitter disse på sengetøyet hele uka, eller bare den første natten?

Jeg har nettopp begynt med selvbruning og det går ikke an å sove på hvitt laken med den jeg bruker som er relativt kjent Bondi Sands Ultra Dark. Trodde det bare kom etter første natten kanskje men nope måtte skifte sengetøy hver dag de første dagene og nå har jeg bare dretet i det så lakenet er fullt av RØDE merker, trykk og streker. Gidder hvertfall ikke drive med selvbruning om det er sånn det er?!

Anonymkode: 3eb4b...f18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også blitt kalt stygg fordi jeg er blek, også blitt kalt "liket" og verre ting mange ganger. Til gjengjeld er huden min helt lik som da jeg var 20, mens solglade venninner (desverre) har fått en grovere hudtype og linjer her og der. De ser på meg og sier de angrer på at de var så opptatt av sol, så hold deg til selvbruning og husk at du får mye igjen for å bruke solfaktor og unngå solarium. 

Får mye hyggelig oppmerksomhet fra menn også, så tror ikke jeg er så stygg som de som hater blek hud mener. 

Anonymkode: 6b906...523

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

for meg er det billigere å bare ta spraytan profesjonelt. varer lenger og resultatet blir alltid bra.

Anonymkode: 5e169...f19

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

for meg er det billigere å bare ta spraytan profesjonelt. varer lenger og resultatet blir alltid bra.

Anonymkode: 5e169...f19

Er det ikke sånn at selvbruning varer 5-7 dager eller mer, og spraytan varer 2-3 dager maks 4?

Skrevet (endret)
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smitter disse på sengetøyet hele uka, eller bare den første natten?

Jeg har nettopp begynt med selvbruning og det går ikke an å sove på hvitt laken med den jeg bruker som er relativt kjent Bondi Sands Ultra Dark. Trodde det bare kom etter første natten kanskje men nope måtte skifte sengetøy hver dag de første dagene og nå har jeg bare dretet i det så lakenet er fullt av RØDE merker, trykk og streker. Gidder hvertfall ikke drive med selvbruning om det er sånn det er?!

Loving tan smitter ikke i det hele tatt, ikke første natten en gang. Det som er negativt med den er at den er ganske dyr, og må bestilles fra Australia, ellers den beste jeg har prøvd, men må ha den mørkeste fargen. Den fra St. tropez smitter kun av første natten, før man har dusjet den av. Altså jeg smører meg om kvelden, og dusjer av om morgenen.

Edit: St. tropez sin smitter veldig første natten, så jeg har som vane og ta den på dagen før jeg uansett skal skifte på sengen. Det positive er at fargen ikke setter seg i sengetøyet, så forsvinner etter vask i vaskemaskinen. Aldri opplevd at noen smitter av annet enn første natta. Kan det være du svetter om natta? Da blir jo huden fuktig og smitter nok av lettere.

Endret av belle_
Skrevet
10 timer siden, belle_ skrev:

Loving tan smitter ikke i det hele tatt, ikke første natten en gang. Det som er negativt med den er at den er ganske dyr, og må bestilles fra Australia, ellers den beste jeg har prøvd, men må ha den mørkeste fargen. Den fra St. tropez smitter kun av første natten, før man har dusjet den av. Altså jeg smører meg om kvelden, og dusjer av om morgenen.

Edit: St. tropez sin smitter veldig første natten, så jeg har som vane og ta den på dagen før jeg uansett skal skifte på sengen. Det positive er at fargen ikke setter seg i sengetøyet, så forsvinner etter vask i vaskemaskinen. Aldri opplevd at noen smitter av annet enn første natta. Kan det være du svetter om natta? Da blir jo huden fuktig og smitter nok av lettere.

Kan du fortelle detaljert om hvordan du går frem for å få bra resultat? Bruker du noe spesielt til å påføre med, hvordan gjør du det i ansiktet, peeler du først, smører du deg med noe før du bruker selvbruning, hvordan smører du deg på ryggen for å få det gjevnt, og andre detaljer som kan være nyttige? Jeg har selvbruning stående, men jeg føler at det alltid blir skjoldete, så jeg har på en måte gitt opp. Men det hadde vært fint om jeg kunne unngått å bli helt blek igjen etter sommeren, for jeg ser absolutt best ut med litt farge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...