Gå til innhold

Sinnsykt betatt av en fremmed

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei fine fruer! Jeg blir snart gal nå. Jeg ble med bestevenninna mi på en rolig hjemmefest på fredag, hvor det var en fyr. La oss kalle ham Emil. Emil er usedvanlig kjekk, akkurat en sånn fyr jeg liker, uuuutrolig hyggelig og fin fyr. 

På fredag drakk Emil en del, jeg holdt meg til tre øl. Emil ble klåfingra, og jeg var ikke stort bedre. Men ingenting skjedde mellom oss, utenom kyssing. 

Vi dro tilbake på lørdag, ettersom jeg ble litt interessert i Emil og venninna mi er litt interessert i kompisen til Emil. Emil var enda fullere da, enn på lørdag. Umulig å snakke med uten at han begynte å klå eller snakke om gårsdagen. Kvelden endte i tafsing og kyssing, men ikke noe mer. 

I går, på søndag, dro vi igjen tilbake til disse to fyrene. Alle var edrue. Jeg satt i armkroken til Emil hele kvelden, så på film, ble litt småkyssing og kos, oooog litt tafs.  Kvelden ble avsluttet med at han kysset meg godnatt, og vi dro derfra 02:30 i natt  

Så kommer greia; i fylla la han meg til på Facebook og snapchat. Men i dag har han ikke tatt noe som helst kontakt. Jeg klarer ikke å få ham ut av hodet. Jeg har snakket mye med kompisen hans, som venninna mi er interessert i, som har fortalt at Emil var veldig sliten i dag, og har sovet mesteparten av dagen, etter jobb. Kompisen hans fortalte meg at han våkna for et par timer siden, men jeg har fortsatt ikke hørt noe fra ham. 

Det skal sies at jeg heller ikke har forsøkt å kontakte ham, for jeg vil ikke fremstå som dritkeen, desperat og masete. Jeg er så usikker på om jeg skal kontakte ham eller ikke. Jeg er livredd for å bli avvist, og første inntrykket jeg har av ham er kun positivt. 

Hjelp meg før jeg blir heeeeelt gal! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må bare rett og slett roe ned ;) 

Anonymkode: c16ba...5e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, kineknute skrev:

Det skal sies at jeg heller ikke har forsøkt å kontakte ham, for jeg vil ikke fremstå som dritkeen, desperat og masete. Jeg er så usikker på om jeg skal kontakte ham eller ikke. Jeg er livredd for å bli avvist, og første inntrykket jeg har av ham er kun positivt. 

Hjelp meg før jeg blir heeeeelt gal! 

Det er ikke akkurat lettere for han å bli avvist

Anonymkode: 1c6ad...2a5

Gjest Sonic
Skrevet

Hadde nok tenkt det var fylla som har skylda og droppet Emil 

AnonymBruker
Skrevet

Sjarmerende type som drikker seg fullstendig drita hver helg og blir klåfingra. Høres ut som perfekt kjærestemateriale :sarkasme:

Anonymkode: b416c...d13

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjarmerende type som drikker seg fullstendig drita hver helg og blir klåfingra. Høres ut som perfekt kjærestemateriale :sarkasme:

Anonymkode: b416c...d13

For andre kan det være kjærestemateriale, for andre igjen ikke! vi er ulike:)

Anonymkode: a444c...ff4

Gjest Overrasket
Skrevet
22 timer siden, kineknute skrev:

uuuutrolig hyggelig og fin fyr. 

På fredag drakk Emil en del, ble klåfingra,  

Vi dro tilbake på lørdag, Emil var enda fullere da, Umulig å snakke med uten at han begynte å klå 

i fylla la han meg til på Facebook og snapchat. Men i dag har han ikke tatt noe som helst kontakt.

første inntrykket jeg har av ham er kun positivt. 

:kari:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...