AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Hei! Nå er det sommer og jeg vil gå med kjole. Men når jeg gjør det på varme sommer dager gnister det mellom låra til det blir vondt og merker og til slutt sår. Så jeg bruker tights under da (og det blir varmt, men jeg finner en løsning, har jo også hørt om å klippe av strømpebukser også, men så mange strømpebukser har jeg ikke, men herlighet nå snakker jeg meg bort). Men er dette et overvektproblem. Ser mange slanke jenter som går med kjole i varmen og jeg lurer på om de har samme problem liksom. Eller er dette på grunn av tjukke lår og overvekt? Jeg føler i alle fall at jeg fikk enda en god grunn til å fortsette med vektnedgangen! Anonymkode: 5eb84...20c 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 Det er ikke sånn at de som sliter med det er overvektige i alle tilfeller. Det kommer an på beinstillingen. Noen vil aldri få thigh gap uansett hvor tynne de er (kanskje de som er sykelig tynne) og noen kan få mye vekt før de har problemer med lårene Anonymkode: a43b7...f4a 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 Det kan være et overvektsproblem, men det trenger ikke å være det. Noen har gnisselår uansett hvor lite de veier, mens andre igjen ikke får slike problemer selv om de veier mer enn de bør. Anonymkode: 96403...89c 18
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #4 Skrevet 24. juli 2017 Hehe håper ikke det.. men det har jo sammenheng med hvor mye fett man har på lårene selvfølgelig, men dette tror jeg er noe mange damer plages med. Jeg plages med det samme når jeg jogger i korte shortser, men jeg er ikke overvektig. Er str M/ 38 i klær, men har kvinnelige former. Anonymkode: 634e4...d72
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #5 Skrevet 24. juli 2017 Jeg er overvektig nå, og har det sånn de første dagene med kjole. Men hadde samme problemet da jeg var tynn, så nei. Mange som har lår som gnisser mot hverandre. Anonymkode: 8c707...61c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #7 Skrevet 24. juli 2017 Jeg er slank, har thighgap, og får også gnisselår, dersom det er så varmt at jeg svetter der. Anonymkode: 84046...c2a
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #8 Skrevet 24. juli 2017 Men herlighet! Hvorfor ser jeg SÅ mange med kjoler da? Haha! Her trodde jeg jeg hadde funnet enda en positiv ting med å gå ned i vekt! Jeg KLARER ikke å gå rundt sånn. Jeg tok sjansen måtte stoppe etter noen hundre meter og ta på meg tights! Men er jo fortsatt lov å håpe at hvis jeg går ned i vekt så kommer det til å endre seg for meg! Kanskje bli mindre i alle fall. For nå gnisser de noe inn i helvete! Ts Anonymkode: 5eb84...20c
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #9 Skrevet 24. juli 2017 18 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg er overvektig, og jeg får det. Du går ofte i kjole og skjørt du altså? Og hey, du er overvektig pga muskler. TS Anonymkode: 5eb84...20c 4
rikoChett Skrevet 24. juli 2017 #10 Skrevet 24. juli 2017 Jeg har det, men venninna mi som har anoreksi og veier veldig lite, har det også, så det er veldig forskjellig. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #11 Skrevet 24. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men herlighet! Hvorfor ser jeg SÅ mange med kjoler da? Haha! Her trodde jeg jeg hadde funnet enda en positiv ting med å gå ned i vekt! Jeg KLARER ikke å gå rundt sånn. Jeg tok sjansen måtte stoppe etter noen hundre meter og ta på meg tights! Men er jo fortsatt lov å håpe at hvis jeg går ned i vekt så kommer det til å endre seg for meg! Kanskje bli mindre i alle fall. For nå gnisser de noe inn i helvete! Ts Anonymkode: 5eb84...20c Jeg har lår som gnisser. Er på grensen til normalvektig og kommer nok aldri til å få thigh hap. Jeg tar på meg slike korte tightser slik at det ikke gnisser Kanskje det kan hjelpe deg? Anonymkode: 38afd...f74
GammelKaktus Skrevet 24. juli 2017 #12 Skrevet 24. juli 2017 Jeg fikk det når jeg var tynn og jeg får det når jeg er tjukk så for meg har vekt ingen ting å si. Ære være korte tightser som man kan ha under. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #13 Skrevet 24. juli 2017 Har hørt at du kan spraye på sånn spray man får kjøpt i skobutikk for å hindre gnissing. Det skal virke bra på gnissende lår også. Anonymkode: ca2b0...80b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #14 Skrevet 24. juli 2017 Kjøp sterilan deodorantstick det kan hjelpe. Anonymkode: a43b7...f4a 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #15 Skrevet 24. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lår som gnisser. Er på grensen til normalvektig og kommer nok aldri til å få thigh hap. Jeg tar på meg slike korte tightser slik at det ikke gnisser Kanskje det kan hjelpe deg? Anonymkode: 38afd...f74 Sånn kortere enn knærne? Hvor får du tak i det? Jeg finner bare lange. Så hjemmeløsningen med avklippet er det jeg tenke mest på. Dette slipper menn som bruker mest shorts. Jammen hardt å være kvinne og schmekker Ts Anonymkode: 5eb84...20c
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #16 Skrevet 24. juli 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er overvektig nå, og har det sånn de første dagene med kjole. Men hadde samme problemet da jeg var tynn, så nei. Mange som har lår som gnisser mot hverandre. Anonymkode: 8c707...61c Hei! Du hva mener du med "de første dagene"? Går det over!? Jeg har i så fall aldri kommet over den kneika. Da får jeg blemmer og noe skikkelig dritt. Ts Anonymkode: 5eb84...20c
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #17 Skrevet 24. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sånn kortere enn knærne? Hvor får du tak i det? Jeg finner bare lange. Så hjemmeløsningen med avklippet er det jeg tenke mest på. Dette slipper menn som bruker mest shorts. Jammen hardt å være kvinne og schmekker Ts Anonymkode: 5eb84...20c Ja De finnes i alle fall på Cubus sist jeg sjekket, men helt sikkert også på Gina, Lindex, H&M og slikt Tror prisen ligger på 80-100 kr Hehe Anonymkode: 38afd...f74 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #18 Skrevet 24. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjøp sterilan deodorantstick det kan hjelpe. Anonymkode: a43b7...f4a Det har jeg faktisk med meg på tur! Den jeg bruker vanligvis. Så får håpe at lårene ikke har noe irritert hud eller åpne "sår" der i morgen etter en dag i dag med tights og så prøve ut det! Ser ut som teorien min er grundig avkreftet! Ts Anonymkode: 5eb84...20c
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #19 Skrevet 24. juli 2017 Jeg er i alle fall normalvektig og har ingen problemer med noe gnisninger mellom beina når jeg går. Det er vel fordi lårene på innsiden er liksom litt slankere enn knærne, sånn at hvis jeg går med beina litt samlet er det knærne som gnisser mot hverandre og ikke lårene. Jeg har ikke noe thigh gap eller noe sånt heller altså (utenom helt øverst bare) Anonymkode: 9135c...df7 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #20 Skrevet 24. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja De finnes i alle fall på Cubus sist jeg sjekket, men helt sikkert også på Gina, Lindex, H&M og slikt Tror prisen ligger på 80-100 kr Hehe Anonymkode: 38afd...f74 Hah! Uff da tipper jeg nok dessverre ikke i min størrelse Så forresten noen fine på Lindex med sånn blonder nederst, og jeg tenkte "perfekt for gnisselår" men neida ikke min størrelse igjen. TS Anonymkode: 5eb84...20c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå