Gå til innhold

Finne på noe spesielt datter som fyller 20 år.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min datter blir 20 år i november. Siden det er rund tall, så har jeg lyst til å finne på noe spesielt. Ikke bare ut å spise, familiebursdag og gaver, noe som vanligvis er tradisjonen. 

Noen ideer? 

Anonymkode: b7432...c54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La henne ha 20års fest med venner.

Anonymkode: 76855...9eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dette skal være en dag de skal huske på.

Anonymkode: 76855...9eb

Skrevet

Hvor mye vil du bruke på dette?

20årsfest med venner er en god idé, men du tenkte vel å finne på noe med familien?

AnonymBruker
Skrevet

Ta henne med på noe hvor hun får vist omsorg for andre. F.eks. frivllig i Kirkens bymisjon. Det er noe hun vil huske og som hun vil få glede av i lang tid.

Anonymkode: 19d2d...933

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor skrev jeg at hun IKKE skal ha sammenkomst med venner. Jeg ga eks på ting VI har hatt tradisjoner om, som familie. Hun har ikke blitt 20 år uten en eneste vennefest, og jeg har ikke tenkt å gjøre det denne gangen heller. 

Jeg ønsker bare forslag på hva jeg kan gjøre spesielt for henne. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Solivagant skrev:

Hvor mye vil du bruke på dette?

20årsfest med venner er en god idé, men du tenkte vel å finne på noe med familien?

Eksakt det. 

En av tingene jeg selv tenkte var weekendtur til London for oss begge (mor og datter), eller alle fire (hele familien) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eksakt det. 

En av tingene jeg selv tenkte var weekendtur til London for oss begge (mor og datter), eller alle fire (hele familien) 

En mor og datter-tur tror jeg passer midt i blinken her! London er en fin by for det. Med hele familien tror jeg det blir litt lett for at fokuset på henne, og at turen er for henne, faller litt vekk. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor skrev jeg at hun IKKE skal ha sammenkomst med venner. Jeg ga eks på ting VI har hatt tradisjoner om, som familie. Hun har ikke blitt 20 år uten en eneste vennefest, og jeg har ikke tenkt å gjøre det denne gangen heller. 

Jeg ønsker bare forslag på hva jeg kan gjøre spesielt for henne. 

Mange ganger har hun blitt 20 år? unnskyld klarte bare ikke, jentetur med mor og søstre stemmer jeg også på, det er slike turer en tenker på når en blir gammel og grå

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta henne med på noe hvor hun får vist omsorg for andre. F.eks. frivllig i Kirkens bymisjon. Det er noe hun vil huske og som hun vil få glede av i lang tid.

Det hadde vært en god ide, hadde det ikke vært for at hun er medisinstudent, jobber X-tra på sykehjem, vært i Amnesty International Norge (lokal ungdoms gruppe), og sist men ikke minst som en av drivere i rusfri ungdom lokalgruppe.  

Så dette har hun gjort en god del, og trives med. Ønsker derfor noe som er bare for henne, som hun vil huske. 

AnonymBruker
Skrevet

Lag en film/bildeserie som vises på tv/stor skjerm hjemme hos dere, eller inet lokale? Med tekst om henne og hvorfor dere så glad i henne? Og musikk hun liker.

Det hadde jeg likt iallfall 🙊 

Eller en konserbillett? Med familien selvsagt.

Anonymkode: ae04c...f1e

Skrevet (endret)

Telttur! :)

Endret av Regn
Skrevet

Jentetur er en fantastisk gave hun sikkert vil huske og sette pris på lenge. Hvor dere skal kan du jo bestemme sammen med datteren din? Her må deres interesser og budsjett være avgjørende. Paris/London er flott, Berlin er trendy (eller har det blitt ut igjen?),  New York/Tokyo er veldig kult (men dyrt). 

Mamma og jeg dro på jentetur en lignende anledning og det var veldig koselig. Ikke så lenge så etterpå møte jeg mannen i mitt liv. Nå er jeg etablert med boliglån og barn, og det er ikke like lett å prioritere jentetur med mor. 😉 Årene går fort! 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Apis skrev:

Mange ganger har hun blitt 20 år? unnskyld klarte bare ikke, jentetur med mor og søstre stemmer jeg også på, det er slike turer en tenker på når en blir gammel og grå

Nja :fnise: 

Bursdager har hun hatt mange av, 20års, kun den ene gangen. 

Tenker London tur kun med henne, da kan vi gjøre "voksen" ting. Lillesøster er 11 år. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Regn skrev:

Telttur! :)

Sorry, vinterbarn, men pysete og lettfrysent mor. 

2 minutter siden, alabaster skrev:

Jentetur er en fantastisk gave hun sikkert vil huske og sette pris på lenge. Hvor dere skal kan du jo bestemme sammen med datteren din? Her må deres interesser og budsjett være avgjørende. Paris/London er flott, Berlin er trendy (eller har det blitt ut igjen?),  New York/Tokyo er veldig kult (men dyrt). 

Mamma og jeg dro på jentetur en lignende anledning og det var veldig koselig. Ikke så lenge så etterpå møte jeg mannen i mitt liv. Nå er jeg etablert med boliglån og barn, og det er ikke like lett å prioritere jentetur med mor. 😉 Årene går fort! 

Vet at hun har lyst på shoppingtur til London, derfor tenkte jeg på London. 

Skrevet (endret)
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sorry, vinterbarn, men pysete og lettfrysent mor. 

Vet at hun har lyst på shoppingtur til London, derfor tenkte jeg på London. 

Da skjønne jeg. Jeg er sommerbarn og fikk det da jeg ble tyve. Lykke til :)

Endret av Regn
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle er skapt for omsorgsyrker...!!! 😮😤😡😦😖😣😤🙁😏😒

Anonymkode: 27e1a...5e2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...