AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Er forholdsvis ganske ung, veldig i starten av tjueårene, men er svært nedbrutt fortida. Det kommer av: - Har hatt samme deltidsjobb de siste 8 årene, og jeg er totalt utbrent, og føler meg nedstemt. Jeg går skole, så jeg tar utdanning. Problemet er at jeg ikke har noe nytt i livet mitt. Gjør det samme hvert år, jobber der jeg alltid har jobbet, og er totalt sliten. En krevende jobb, mest psykisk. Jeg ønsker å slutte i jobben, komme meg videre, møte nye folk, få nye impulser, LEVE mer, mens jeg fortsatt er i tjueårene. Men likevel er det vanskelig å gå fra "det trygge, kjente" til noe nytt og spennende. Har ikke planer om å slutte på studiet, har ihvertfall 3 år til. Jeg er student, men ønsker å komme meg videre fra denne livsstilen min. Måtte bare få det ut, er det andre som har gjort noe lignende, og følt seg mye bedre? Gjort en helomvending? Råd, tips? (Mann, tjueårene) - (postet i et annet underforum her, men håper på bedre respons her.) Anonymkode: 7d947...143
doremifa Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Det virker som om tiden er inne for et jobbskifte. Det kan gjerne bli til det bedre, du vil i det minste få nye impulser og noe av den variasjonen du lengter etter. Det er bare å kaste seg ut i det, og leter etter noe som kan være litt mer inspirerende. Du trenger ikke å si opp den jobben du har før du har fått en ny signert kontrakt, hvis du er redd for å miste inntektssikringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå