AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #21 Skrevet 24. juli 2017 10 minutter siden, canacas skrev: Mange som dusjer hver dag uten å vaske seg. Å stå i rennende vann gjør en ikke ren. Uffda. Også har du dem som skrubber seg til blods og fortsatt lukter. Anonymkode: a2197...90f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #22 Skrevet 24. juli 2017 Bakteriell vaginose/Gardnerella. Det må behandles. Fikk det for noen uker siden selv. Jeg holdt pusten da jeg dro ned trusa for å tisse. Det var ikke engang ille, ifølge min mann. Han hadde vært borti MYE verre... Men måtte likevel behandles. Bestilte sporenstreks time hos lege, men tok et par-tre uker før jeg kom inn. Fikk antibiotika og problemet forsvant. Håper det borte for godt. Send nå kvinnfolket til lege. Og vær ærlig med henne. Hun stinker. Hun bør få vite det. Jeg vil vite det om jeg har noe mellom tennene eller i nesen - det er mulig å lukte bakteriell vaginose med klærne på, og på god avstand i tillegg. Anonymkode: 999d1...c2d
Gjest Axl Rose Skrevet 24. juli 2017 #23 Skrevet 24. juli 2017 Se å få vaska den forbanna fitta de så jeg får nyte den. Kan du jo si til henne.
Gjest Ingenting2 Skrevet 24. juli 2017 #24 Skrevet 24. juli 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også har du dem som skrubber seg til blods og fortsatt lukter. Anonymkode: a2197...90f Og det finnes INGENTING i mellom. Husk å vaske føttene kjære deg, de blir ikke rene av å stå i dusjvannet vettu.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #25 Skrevet 24. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men altså jeg har hatt sex med denne dama 6-7 ganger. Er det noe smittefare for min del? Altså jeg tenke på vil jeg få noe sykdommer? Burde jeg sjekke meg? Anonymkode: 07eba...7f6 Ja, det kan være smittefare for deg, så å sjekke deg kan være veldig lurt. Det spørs på hva hun har. Jeg vet at i alle slike tråder på KG skriker damene alltid om at det er bakteriell vaginose, og de kan ha rett. Men jeg mistenker at de liker å tenke at det alltid er det for å unngå å tenke tanken om at det kan være kjønnssykdom. Det finnes kjønnssykdommer som ikke er så utbredt innelands, men som folk tar meg seg hjem fra reise. F.eks. trich (tricohomniasis) er svært sjelden i Norge, men langt mer vanlig i andre land, og det du beskriver kan være tegn på trich. Har dama di vært i USA f.eks. kan hu ha tatt meg seg de deilige sakene hjem. Uansett. Ikke la KG stå for fasiten. Hun må til lege, kanskje bør du gå til lege, og det finnes ingen elegant måte å si det på. Anonymkode: 800c2...289 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #26 Skrevet 24. juli 2017 1 time siden, Bootyhunter skrev: Se å få vaska den forbanna fitta de så jeg får nyte den. Kan du jo si til henne. Bakteriell vaginose har ingenting å gjøre med renslighet... Anonymkode: f1ec3...b1d 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #27 Skrevet 24. juli 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan være smittefare for deg, så å sjekke deg kan være veldig lurt. Det spørs på hva hun har. Jeg vet at i alle slike tråder på KG skriker damene alltid om at det er bakteriell vaginose, og de kan ha rett. Men jeg mistenker at de liker å tenke at det alltid er det for å unngå å tenke tanken om at det kan være kjønnssykdom. Det finnes kjønnssykdommer som ikke er så utbredt innelands, men som folk tar meg seg hjem fra reise. F.eks. trich (tricohomniasis) er svært sjelden i Norge, men langt mer vanlig i andre land, og det du beskriver kan være tegn på trich. Har dama di vært i USA f.eks. kan hu ha tatt meg seg de deilige sakene hjem. Uansett. Ikke la KG stå for fasiten. Hun må til lege, kanskje bør du gå til lege, og det finnes ingen elegant måte å si det på. Anonymkode: 800c2...289 Fiskelukt er karakteristisk for bakteriell vaginose, derfor snakkes det mye om nettopp det! Anonymkode: f1ec3...b1d 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #28 Skrevet 24. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fiskelukt er karakteristisk for bakteriell vaginose, derfor snakkes det mye om nettopp det! Anonymkode: f1ec3...b1d Sikkert! Men det blir feil å si at TS selv ikke bør teste seg! For det kan være andre ting enn bakteriell vaginose! KG har ikke fasiten! Dama til TS bør til lege! Det bør TS selv også! Det er slutten på visa! Anonymkode: 800c2...289 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #29 Skrevet 24. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sikkert! Men det blir feil å si at TS selv ikke bør teste seg! For det kan være andre ting enn bakteriell vaginose! KG har ikke fasiten! Dama til TS bør til lege! Det bør TS selv også! Det er slutten på visa! Anonymkode: 800c2...289 Man bør alltid teste seg etter hver partner, og man bør også spørre partneren om hen har testet seg før man har sex. Sjansen for at hennes underliv lukter råtten fisk er svært liten ved kjønnsykdom men stor ved bakteriell vaginose. Vi kan vel si at kvinner selv (som det florerer av på kvinneguiden ) kan kvinnekroppen og dets lukter bedre enn menn. Har noen kjønnsykdommer fiskelukt som symptom kanskje? Anonymkode: f1ec3...b1d 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #30 Skrevet 24. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man bør alltid teste seg etter hver partner, og man bør også spørre partneren om hen har testet seg før man har sex. Sjansen for at hennes underliv lukter råtten fisk er svært liten ved kjønnsykdom men stor ved bakteriell vaginose. Vi kan vel si at kvinner selv (som det florerer av på kvinneguiden ) kan kvinnekroppen og dets lukter bedre enn menn. Har noen kjønnsykdommer fiskelukt som symptom kanskje? Anonymkode: f1ec3...b1d Å ja, kvinneguiden ja. Du er vel en av de som mener at spekemat fra stabburet er lagret i et stabbur og at utelivet ikke foregår innendørs også, du. Men med tanke på antall tråder vi har sett i det siste om menn som har damer som ikke har vett på å komme seg til legen tross ille lukt, så ser det nok ut til at kvinnene trenger litt guiding på dette temaet, så det ser ut til ikke å stemme at kvinner kan kroppslukt så dødsbra likkavæl. Og ja, fiskelukt kan være et symptom på en kjønnsykdom, som jeg allerede har nevnt. Derfor er det helt på sin plass at TS tester seg, og at KG ikke gir seg ut for å ha fasiten. Anonymkode: 800c2...289 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #31 Skrevet 24. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man bør alltid teste seg etter hver partner, og man bør også spørre partneren om hen har testet seg før man har sex. Sjansen for at hennes underliv lukter råtten fisk er svært liten ved kjønnsykdom men stor ved bakteriell vaginose. Vi kan vel si at kvinner selv (som det florerer av på kvinneguiden ) kan kvinnekroppen og dets lukter bedre enn menn. Har noen kjønnsykdommer fiskelukt som symptom kanskje? Anonymkode: f1ec3...b1d Trichomoniasis, som ab over her allerede har nevnt, er en kjønnssykdom som kan gi illeluktende utflod. Er helt enig i at kvinner kjenner kroppen sin selv best, men du bør likevel være litt forsiktig med å være så bastant i svarene dine. Jeg er kvinnelig medisinstudent forresten. Anonymkode: 91795...747 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #32 Skrevet 24. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun dusjer hver dag så jeg skjønner det ikke helt. Anonymkode: 07eba...7f6 Du kan ikke dusje bort en Bakteriell vaginose... Det må behandles med en kur fra legen. Anonymkode: bc317...207 1
Arabella Skrevet 24. juli 2017 #33 Skrevet 24. juli 2017 (endret) 2 timer siden, Cyrus skrev: Det er langt i mellom slike skatter min venn. Derfor er det viktig å virkelig nyte det mens du kan. Smak, lukt, føl, og ta innover deg så mye du kan av den delikate blomsten dette kvinnemennesket har valgt å gi deg tilgang til. For en dag vil det kanskje ikke lenger være dere, og du vil se nostalgisk tilbake på den tiden da du kunne krydre hverdagen med en kombinasjon av både seksuell, aromatisk og kulinarisk nytelse. Du er en virkelig poet! Endret 24. juli 2017 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #34 Skrevet 24. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trichomoniasis, som ab over her allerede har nevnt, er en kjønnssykdom som kan gi illeluktende utflod. Er helt enig i at kvinner kjenner kroppen sin selv best, men du bør likevel være litt forsiktig med å være så bastant i svarene dine. Jeg er kvinnelig medisinstudent forresten. Anonymkode: 91795...747 Så flott at du opplyser om hva du studerer. Jeg studerer historie. Har det fnugg av relevans i denne tråden? Nei. Anonymkode: 9d645...3b1 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #35 Skrevet 24. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å ja, kvinneguiden ja. Du er vel en av de som mener at spekemat fra stabburet er lagret i et stabbur og at utelivet ikke foregår innendørs også, du. Men med tanke på antall tråder vi har sett i det siste om menn som har damer som ikke har vett på å komme seg til legen tross ille lukt, så ser det nok ut til at kvinnene trenger litt guiding på dette temaet, så det ser ut til ikke å stemme at kvinner kan kroppslukt så dødsbra likkavæl. Og ja, fiskelukt kan være et symptom på en kjønnsykdom, som jeg allerede har nevnt. Derfor er det helt på sin plass at TS tester seg, og at KG ikke gir seg ut for å ha fasiten. Anonymkode: 800c2...289 En skikkelig tøffing du Noen er kanskje flau over det og tør ikke å gå til legen. Jeg gikk i mange år uten å vite hva lukten kom av, og jeg storhandlet truseinnlegg. Sprayet parfyme på buksen gjorde jeg også... inntil en dag da jeg oppdaget lactal! Da var problemene borte. Jeg fikk tilbakevennende bakteriell vaginose og skjønte ikke hva årsaken var... inntil en dag, hvor jeg fant ut av at det kom av menstruasjon. Hver gang jeg har menstruasjon tar jeg en liten kur med vivag, og problemet er løst 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trichomoniasis, som ab over her allerede har nevnt, er en kjønnssykdom som kan gi illeluktende utflod. Er helt enig i at kvinner kjenner kroppen sin selv best, men du bør likevel være litt forsiktig med å være så bastant i svarene dine. Jeg er kvinnelig medisinstudent forresten. Anonymkode: 91795...747 Illeluktende utflod ja, men ikke spesifisert fiskelukt? Anonymkode: f1ec3...b1d
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #36 Skrevet 24. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En skikkelig tøffing du Noen er kanskje flau over det og tør ikke å gå til legen. Jeg gikk i mange år uten å vite hva lukten kom av, og jeg storhandlet truseinnlegg. Sprayet parfyme på buksen gjorde jeg også... inntil en dag da jeg oppdaget lactal! Da var problemene borte. Jeg fikk tilbakevennende bakteriell vaginose og skjønte ikke hva årsaken var... inntil en dag, hvor jeg fant ut av at det kom av menstruasjon. Hver gang jeg har menstruasjon tar jeg en liten kur med vivag, og problemet er løst Illeluktende utflod ja, men ikke spesifisert fiskelukt? Anonymkode: f1ec3...b1d Jeg gikk forresten til legen som 17 åring men h*n tok meg ikke seriøst og fikk dermed ikke hjelp eller undersøkelse. Anonymkode: f1ec3...b1d
Arabella Skrevet 24. juli 2017 #37 Skrevet 24. juli 2017 (endret) Jeg hadde trichomonas for mange år siden, aner den dag idag ikke hva som forårsaket det. Det luktet grusomt. Sitat fra Lommelegen.no: Sykdomstegn Kløe og svie i underlivet. Eventuelt smerte ved vannlatning og samleie. Rikelig tyntflytende, gulgrønn og illeluktende utflod. Slimhinnen i skjeden og rundt skjedeinngangen kan være rød og hoven. Hos menn kan trichomonas gi smertefull vannlatning. Infeksjon uten symptomer er vanlig. BehandlingUndersøkelse. Legen kan i forbindelse med en gynekologisk undersøkelse ta prøve fra utfloden og se etter Trichomonas vaginalis med mikroskop. Det kan også tas prøve som sendes til dyrkning i et laboratorium. Behandling. Infeksjonen behandles med metronidazol (Elyzol®, Flagyl®) tabletter. Partner(e) må behandles samtidig. Du må ikke drikke alkohol under behandlingen fordi medikamentene kan gi Antabus®-liknende effekt sammen med alkohol. Tablettene bør ikke tas hvis du er gravid eller ammer. Endret 24. juli 2017 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #38 Skrevet 25. juli 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er lite oppegående ser jeg... Anonymkode: bbe8b...f6f Nei jeg er bare realistisk. Ingen underliv lukter godt. Men hvor vondt det lukter varierer. Noen kan nesten ikke lukte noe mens andre stinker. Men til syvende og sist er det ingen godlukt i underlivet til hverken menn eller kvinner Anonymkode: f80de...e46
jabx Skrevet 25. juli 2017 #39 Skrevet 25. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg er bare realistisk. Ingen underliv lukter godt. Men hvor vondt det lukter varierer. Noen kan nesten ikke lukte noe mens andre stinker. Men til syvende og sist er det ingen godlukt i underlivet til hverken menn eller kvinner Anonymkode: f80de...e46 Sier hvem? Du?
Gjest Axl Rose Skrevet 25. juli 2017 #40 Skrevet 25. juli 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Bakteriell vaginose har ingenting å gjøre med renslighet... Anonymkode: f1ec3...b1d Vet det, var bare en spøk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå