Gå til innhold

Lukter vondt nedentil...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei er alltid en god start...

Uansett, jeg har da møtt ei søt og utrolig vakker jente. Vi har mye likt og sånt, dere skjønner poenget, jeg liker henne osv jaja. Men så har det seg slik at det lukter råtten fisk av henne nedentil. Altså jeg er veldig glad i å gi jenta Oral, men det gjør det vanskelig å nyte det når det lukter vondt. Også under vanlig samleie så merker jeg lukten. Når vi har doggy style så lukter det enda mer.

Det jeg lurer på er hvordan skal jeg ta dette opp med henne? Altså jeg har aldri vært borti noe slikt før (Ikke det at jeg har hatt sex med mange jenter...)

Anonymkode: 07eba...7f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok noe som heter Bakteriell vaginose, det er en råtten fiskelukt og dette må behandles. Si til henne at du mistenker at hun har Bakteriell vaginose og at hun burde oppsøke lege umiddelbart. 

Anonymkode: bc317...207

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok noe som heter Bakteriell vaginose, det er en råtten fiskelukt og dette må behandles. Si til henne at du mistenker at hun har Bakteriell vaginose og at hun burde oppsøke lege umiddelbart. 

:fnise:

Anonymkode: 05bd6...d7e

AnonymBruker
Skrevet

Men altså jeg har hatt sex med denne dama 6-7 ganger. Er det noe smittefare for min del? Altså jeg tenke på vil jeg få noe sykdommer? Burde jeg sjekke meg?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men altså jeg har hatt sex med denne dama 6-7 ganger. Er det noe smittefare for min del? Altså jeg tenke på vil jeg få noe sykdommer? Burde jeg sjekke meg?

Nei. Bakteriell VAGINOSE.. , dette er noe som rammer kvinner, ubalanse i skjeden. Bakterien finnes naturlig hos menn. Det er ikke en kjønnssykdom 

Anonymkode: 0855a...cf7

• Liker 7
Gjest Cyrus
Skrevet

Fitte skal lukte fitte, og det skal være rægg!!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Bakteriell VAGINOSE.. , dette er noe som rammer kvinner, ubalanse i skjeden. Bakterien finnes naturlig hos menn. Det er ikke en kjønnssykdom 

Takk for svar :)

1 minutt siden, Cyrus skrev:

Fitte skal lukte fitte, og det skal være rægg!!

Har vært borti andre jenter der det ille lukter så ille da :) Altså klart lukter det nedentil men ikke så fryktelig mye!

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette!!! Utrolig at hun ikke skjønner det selv.

Anonymkode: bbe8b...f6f

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har vært borti andre jenter der det ille lukter så ille da :) Altså klart lukter det nedentil men ikke så fryktelig mye!

Da tipper jeg det er bakteriell vaginose eller annen ubalanse/sykdom der nede. Kan lukta sammenlignes med råtten fisk eller? Og har du noe inntrykk av hvordan hennes hygiene er? De fleste kan jo lukte litt skarpere hvis det er lenge siden underlivsvask. Spesielt om man ikke har dusjet siden sist man hadde sex!(gammel sæd lukter forferdelig der nede..) 

AnonymBruker
Skrevet

Men vil gjerne ha noen flere innspill om hvordan jeg skal gå frem med dette. Altså jeg vil jo ikke såre henne! :icon_frown:

AnonymBruker
Skrevet

Hun dusjer hver dag så jeg skjønner det ikke helt.

Skrevet
30 minutter siden, Lisa95 skrev:

Damer lukter fiskefabbrikk uansett der nede.

Eh, nei.

• Liker 2
Gjest Cyrus
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er langt i mellom slike skatter min venn. Derfor er det viktig å virkelig nyte det mens du kan. Smak, lukt, føl, og ta innover deg så mye du kan av den delikate blomsten dette kvinnemennesket har valgt å gi deg tilgang til. For en dag vil det kanskje ikke lenger være dere, og du vil se nostalgisk tilbake på den tiden da du kunne krydre hverdagen med en kombinasjon av både seksuell, aromatisk og kulinarisk nytelse.

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Lisa95 skrev:

Damer lukter fiskefabbrikk uansett der nede. Men noen er mye værre. Er set så gale be henne gå til legen eller begynn å bli mer hygieniske 

Du er lite oppegående ser jeg... 

Anonymkode: bbe8b...f6f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

Det er langt i mellom slike skatter min venn. Derfor er det viktig å virkelig nyte det mens du kan. Smak, lukt, føl, og ta innover deg så mye du kan av den delikate blomsten dette kvinnemennesket har valgt å gi deg tilgang til. For en dag vil det kanskje ikke lenger være dere, og du vil se nostalgisk tilbake på den tiden da du kunne krydre hverdagen med en kombinasjon av både seksuell, aromatisk og kulinarisk nytelse.

Det er bakteriell vaginose... Får man behandling skal lukta gå vekk. Dessverre er det noen som sliter med tilbakevennende bakteriell vaginose. Dette blir dyrt og strevsomt. Noen får også ubalanse etter sex og menstruasjon. Vivag, lactal, multigyn eller antibiotika hjelper.

Anonymkode: f1ec3...b1d

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke ha med hygiene å gjøre, vanlig misforståelse :)

Det er ikke så mye annet å gjøre TS enn å fortelle henne det, men gjør det på en skånsom måte. Det er jo veldig flaut for henne, men hun kommer til å sette pris på at du forteller det tipper jeg. 

Anonymkode: d6997...0d0

• Liker 5
Gjest Ingenting2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange som dusjer hver dag uten å vaske seg. Å stå i rennende vann gjør en ikke ren. 

15 minutter siden, Cyrus skrev:

Uffda. :dusje:

AnonymBruker
Skrevet

Ja får vel bare si det som det er til henne. Takk for svar og innspill uansett :)

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I noen tilfeller kaaaan endret PH-verdi/bakteriell vaginose endre lukten på penis òg. Det har skjedd meg et par ganger, men da fikk jeg samme piller som man får ved bakteriell vaginose og lukten gikk over på noen få dager (legen(e) var meget imponert over dette, da det var nytt for dem - men det funket).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du si at du har merket en endret lukt der nede hos henne? Jeg hadde hvertfall ikke tatt det så ille:) 

Anonymkode: 7f49c...663

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...