AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Hei, trenger litt hjelp her.. 25 mai hadde jeg time til microblading av bryn. Jeg betalte rundt 3000 kr, og det var inkludert en refill. Timen til refill ble satt opp 12 mai. Kun 3-4 dager etter behandlingen var alt av farge borte og jeg sendte melding til behandleren, fikk ikke noe svar. Jeg tenkte at jeg kunne ta det opp på timen jeg hadde refill. Dagen kom, og jeg så på Facebook siden deres at det hadde skjedd noe feil i bookingsystemet. Jeg sendte melding og fikk svar om at hun ikke kunne finne meg i systemet. Jeg fikk ikke noe tilbud om ny time, og heller ikke noe svar på meldingene jeg sendte. En ukes tid senere sendte jeg en lang melding om situasjonen, og at jeg forventet en løsning. Nå, 2 uker senere har jeg ikke fått svar på denne heller. Jeg har hverken bryn, eller en time til refill som jeg også har betalt for, og får ingen kontakt hverken når jeg ringer eller på melding. hvordan burde jeg gå frem? Ønsker i hovedsak pengene tilbake da dette er ufattelig dårlig service og behandlingen var også mislykket. har tatt kontakt med fler av kundene deres, &( ingen av dem har opplevd noe lignende. Anonymkode: 59c47...bca
ajarRun Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 Ta kontakt med kredittkortselskapet og forklar situasjonen. Da får du pengene tilbake. 6
Eliaks Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 (endret) Typ banken min? Er dette noe jeg kan gjøre uten å melde fra til salong først? Er bare dødslei av henvendelser uten svar. Endret 24. juli 2017 av Eliaks 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #4 Skrevet 24. juli 2017 3 minutter siden, amativeReflection skrev: Ta kontakt med kredittkortselskapet og forklar situasjonen. Da får du pengene tilbake. Enig. Og stikk innom og snakk med dem el helst daglig leder om det ikke er for stor omvei. Anonymkode: 5242a...20f 2
FlyBabe Skrevet 24. juli 2017 #5 Skrevet 24. juli 2017 "sendte melding" skriver du. Hva med å ringe eller møte opp personlig? Det kan være de ikke har fått meldingene dine, for eksempel. Og det er vanskeligere for de å ikke gi deg et skikkelig svar om du ringer eller møter opp personlig. 11
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #6 Skrevet 24. juli 2017 1 minutt siden, Eliaks skrev: Typ banken min? Er dette noe jeg kan gjøre uten å melde fra til salong først? Er bare dødslei av henvendelser uten svar. Ja, snakk m banken. Er ikke sikkert de kan gjøre noe, kjenner ikke detaljene, men har man ikke fått en vare/tjeneste som er forhåndsbetalt kan man reklamere. Anonymkode: 5242a...20f
Eliaks Skrevet 24. juli 2017 #7 Skrevet 24. juli 2017 Har prøvd å ringe også. Er greit konfliktsky, så å møte opp frister svært lite. Må også ringe på en sånn dørtelefon for å slippe inn, og er så ekstremt usikker på hva jeg skal si ://
ajarRun Skrevet 24. juli 2017 #8 Skrevet 24. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Og stikk innom og snakk med dem el helst daglig leder om det ikke er for stor omvei. Anonymkode: 5242a...20f Håpløst å stikke innom. Send epost. Skriftlig så kan du ta det videre. 3 minutter siden, FlyBabe skrev: "sendte melding" skriver du. Hva med å ringe eller møte opp personlig? Det kan være de ikke har fått meldingene dine, for eksempel. Og det er vanskeligere for de å ikke gi deg et skikkelig svar om du ringer eller møter opp personlig. Personlig oppmøte er tafatt. De som jobber med kundene kan ikke gjøre noe. Dessuten er det mye greiere å ha all kommunikasjon skriftlig. Da er det mye lettere å ta det videre. En skriftlig henvendelse kan også sendes videre til rette vedkommende. 3 minutter siden, Eliaks skrev: Har prøvd å ringe også. Er greit konfliktsky, så å møte opp frister svært lite. Må også ringe på en sånn dørtelefon for å slippe inn, og er så ekstremt usikker på hva jeg skal si :// Drit i å ringe, send eposter. 1
Eliaks Skrevet 24. juli 2017 #9 Skrevet 24. juli 2017 21 minutter siden, amativeReflection skrev: Håpløst å stikke innom. Send epost. Skriftlig så kan du ta det videre. Personlig oppmøte er tafatt. De som jobber med kundene kan ikke gjøre noe. Dessuten er det mye greiere å ha all kommunikasjon skriftlig. Da er det mye lettere å ta det videre. En skriftlig henvendelse kan også sendes videre til rette vedkommende. Drit i å ringe, send eposter. Men hvem er eventuelt rette vedkommende i denne sammenhengen? tenkte å ringe banken i morgen, men hvis de ikke kan hjelpe meg, eventuelt hvem andre kan jeg ta kontakt med?
ajarRun Skrevet 24. juli 2017 #10 Skrevet 24. juli 2017 7 minutter siden, Eliaks skrev: Men hvem er eventuelt rette vedkommende i denne sammenhengen? tenkte å ringe banken i morgen, men hvis de ikke kan hjelpe meg, eventuelt hvem andre kan jeg ta kontakt med? Da sender du en skriftlig klage. Hvis dem ikke svarer med å returnere penger så klager du videre til forbrukerrådet. De vil hjelpe deg å ta saken videre til FTU. Da får du en rettskraftig dom. 1
FlyBabe Skrevet 24. juli 2017 #11 Skrevet 24. juli 2017 @amativeReflection ja, for all del... krisemaksimer det med en gang! Send mail til konge og regjering whiile you're at it! Kanskje Trump eller Russland kan hjelpe!? :D (la nå firmaet få en sjangse til å rette opp inntrykket.. møt opp personlig,snakk med daglig leder og forklar situasjonen, så ordner det seg nok. Ja, jeg er også konfliktsky, men suck it up og bli voksen.) 2
ajarRun Skrevet 24. juli 2017 #12 Skrevet 24. juli 2017 5 minutter siden, FlyBabe skrev: @amativeReflection ja, for all del... krisemaksimer det med en gang! Send mail til konge og regjering whiile you're at it! Kanskje Trump eller Russland kan hjelpe!? :D (la nå firmaet få en sjangse til å rette opp inntrykket.. møt opp personlig,snakk med daglig leder og forklar situasjonen, så ordner det seg nok. Ja, jeg er også konfliktsky, men suck it up og bli voksen.) Fjottete å innbille seg at daglig leder har tid eller interesse av en slik sak. Send en epost, så slipper du å forstyrre. Eposter er enkel, uformel og lang bedre enn å møte opp personlig. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #13 Skrevet 24. juli 2017 Det er jo 2 måneder siden du gjorde dette. I stedet for melding bør man jo gå tilbake til salongen. Spørs om du får pengene tilbake etter så lang tid. Anonymkode: 1de7e...73d 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #14 Skrevet 24. juli 2017 Bestill bare en time da. Anonymkode: 19b0f...32b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #15 Skrevet 24. juli 2017 Bestill time i et annet navn, dukk opp og få behandlingen hvis de ikke kjenner deg igjen, og så gir du blaffen i å betale etterpå. Anonymkode: 89f9a...bf5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #16 Skrevet 25. juli 2017 11 timer siden, amativeReflection skrev: Fjottete å innbille seg at daglig leder har tid eller interesse av en slik sak. Send en epost, så slipper du å forstyrre. Eposter er enkel, uformel og lang bedre enn å møte opp personlig. Nå er det vel ikke helt uvanlig i hudpleiesalonger at daglig leder selv jobber i salongen sammen med 1-2 ansatte ... Hudpleiesalonger der daglig leder sitter på et kontor helt adskilt fra den daglige driften i salongen, derimot, det er vel ganske uvanlig. Anonymkode: 1e26d...5b0 8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #17 Skrevet 25. juli 2017 12 timer siden, amativeReflection skrev: Håpløst å stikke innom. Send epost. Skriftlig så kan du ta det videre. Personlig oppmøte er tafatt. De som jobber med kundene kan ikke gjøre noe. Dessuten er det mye greiere å ha all kommunikasjon skriftlig. Da er det mye lettere å ta det videre. En skriftlig henvendelse kan også sendes videre til rette vedkommende. Drit i å ringe, send eposter. Selvsagt kan de som jobber m kundene gjøre noe. Det er jo det man må gjøre om man vil reklamere på en fysisk vare, så skjønner ikke hvor du har ditt håpløse resonnement fra. Og hvordan skal en reform skje uten personlig oppmøte? Ved å møte opp i butikken kan de se på jobben som er gjort, om det ikke er gått for lang tid. For der andre må de da forholde seg til kunden, i motsetning til en e-mail som er lett å ignorere. Er Ts heldig, er det bare hennes kundebehandler som ikke har gjort jobben sin, kan hende hun til og med har sluttet, og andre som jobber der er mer serviceinnstilt når de først får en fortvilet kunde på trammen. Anonymkode: 5242a...20f 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #18 Skrevet 25. juli 2017 11 timer siden, amativeReflection skrev: Fjottete å innbille seg at daglig leder har tid eller interesse av en slik sak. Send en epost, så slipper du å forstyrre. Eposter er enkel, uformel og lang bedre enn å møte opp personlig. Du kjenner åpenbart ikke denne bransjen. Svarene dine bærer preg av trolling. Eller at du driver en hudpleiesalong som nylig har fått klager per mail fra en kunde og ikke ønsker å gjøre noe med det.... Anonymkode: 5242a...20f 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #19 Skrevet 25. juli 2017 Enig i at dette er urolig dårlig behandling av kunder. Bare litt nyskjerrig på hvordan du behandlet brynene etter behandlingen? Hvis ikke du behandlet dem slik de skal bli behandlet er det ikke rart om du ikke får igjen pengene. Har selv MB bryn. Første runden smurte jeg ikke og behandlet dem ikke slik jeg fikk beskjed om. Jeg var dum og blekket forsvant i løpet av noen dager. Andre gangen smurte jeg heeele tiden med bephanten, har verdens fineste bryn nå som ikke har bleket seg noe. Anonymkode: 43cc8...3d7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #20 Skrevet 25. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig i at dette er urolig dårlig behandling av kunder. Bare litt nyskjerrig på hvordan du behandlet brynene etter behandlingen? Hvis ikke du behandlet dem slik de skal bli behandlet er det ikke rart om du ikke får igjen pengene. Har selv MB bryn. Første runden smurte jeg ikke og behandlet dem ikke slik jeg fikk beskjed om. Jeg var dum og blekket forsvant i løpet av noen dager. Andre gangen smurte jeg heeele tiden med bephanten, har verdens fineste bryn nå som ikke har bleket seg noe. Anonymkode: 43cc8...3d7 Leste du startinnlegget? TS har jo ikke engang kommet skikkelig i kontakt med dem etter den første timen. Første bud for å kunne avslå en reklamasjon er vel å faktisk se resultatet selv. Anonymkode: 1e26d...5b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå