Gå til innhold

Hvordan var din ''beste'' mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare tenkt på alle de mennene jeg har møtt gjennom livet. Og veldig mange av de har ikke vært de beste. Noen av de viste seg at de ikke ville noe seriøst, var utro, datet andre, ikke var oppriktig interessert osv. 

Derfor vil jeg gjerne høre hvordan en seriøs og forelsket mann var helt i starten og videre i forholdet?

Hva gjorde han for deg og du for ham? hvordan møtes dere, osv. Bare historien om den mannen som kunne blitt noe eller ble noe.

Anonymkode: 49669...d34

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil du bare høre om de som ikke har vært utro eller lignende?

Har ikke opplevd noen sånne enda :( Men følger tråden...

Anonymkode: 75598...f5b

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du bare høre om de som ikke har vært utro eller lignende?

Har ikke opplevd noen sånne enda :( Men følger tråden...

Anonymkode: 75598...f5b

Hehe.. ja de som virkelig var noe.. 

Ja da er vi to. Ikke møtt mange som var alt på en gang.. Men kunne virkelig tenkt meg å høre alle de fine historiene, det gir jo litt håp for oss andre. Og kanskje vi klarer å gjenkjenne de når vi en gang møter de.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han likte meg i mange år og var alltid respektfull mot meg. En jeg pleide å møte på på byen men aldri ha sex med. Noen ganger hang vi sammen på dagtid , lagde mat og så tv, var i parken eller lignende. Ble glad i han som en god venn. Han unnet meg alltid det beste , og holdt seg unna andre damer og avviste andre damer hver gang i mange år når jeg var der. Først etter 4 år så jeg han med en annen dame , og da kom han bort til meg senere og beklaget seg men at han nå måtte se seg nødt til å åpne døren for henne siden han likte henne og skjønte at han ikke kom noe vei med meg. Det at han var sånn, så "trofast" selvom vi ikke engang hadde sex, og så respektfull og voksen, og ikke prøver seg sånn tullete eller blir sur når han blir avvist, og "avslutter" på en så voksen måte at han kommer bort å beklager seg for at han nå kommer til å dedikere seg til en annen jente enn meg, det gjorde at jeg innså hvor bra fyr han var.
Jeg hadde nesten litt kjærlighetssorg når jeg innså det. Hvor dum jeg var som ikke slapp han inn.
Nå har det gått mange år, han har barn med noen andre, men vi møttes tilfeldig i sommer for første gang på et par år, og vi snakket om fortiden og "oss" og jeg sa at jeg var altfor ung og redd på den tiden, han sa han likte meg like godt fremdeles, og selvom han ikke er "min" så vurderer jeg å kontakte de jeg vet kjenner han for å få tak i nummeret hans og begynne å date han med formål om par og giftemål, for jeg har aldri blitt behandlet bedre av noen enn han!

Anonymkode: 4f4cf...dca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

edit: Eller noen som har vært mere dedikert til meg enn han! Ja menn har mast og øst ut med kjærighetserklæringer osv men så dabber det av når de enten har fått det de vil, eller når de ikke får det som de vil. Han her var like dedikert i så lang tid, og på en så ydmyk og respektfull måte at det ikke ble slitsomt eller "creep".
Og jeg var mange ganger på nach med han men han prøvde aldri å komme i buksene på meg, han bare fortalte fascinasjonen sin for meg og ventet på min "aksept".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så vurderer jeg å kontakte de jeg vet kjenner han for å få tak i nummeret hans og begynne å date han med formål om par og giftemål, for jeg har aldri blitt behandlet bedre av noen enn han!

Da han omtrent lå på alle fire for deg i så mange år ville du ikke ha ham. Men nå som han lever et relativ ålreit liv med en annen og barneidyll, vil du endelig ha ham? Lyder som ikke du fortjener ham. Håper ikke du alvor av dette og ødelegger livet de har etablert seg, (så sant han ikke er singel).

Anonymkode: 6c201...6ad

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da han omtrent lå på alle fire for deg i så mange år ville du ikke ha ham. Men nå som han lever et relativ ålreit liv med en annen og barneidyll, vil du endelig ha ham? Lyder som ikke du fortjener ham. Håper ikke du alvor av dette og ødelegger livet de har etablert seg, (så sant han ikke er singel).

Åja nei huff!!! Han er singel og har ikke engang kontakt med barn og barnemor fordi de er i et annet land. Han sa det var en uting at det skjedde, at hun ble gravid 2 gang de hadde sex så det hadde bare vært stress, han hadde prøvd å stille opp for barnet men kunne ikke og hadde ikke råd til å reise til utlandet hver uke eller måned. og at han fremdeles likte meg like godt, og at "Hvis det er Guds vilje osv" Når han sa dette når jeg nå møtte han igjen etter så lang tid, så hadde jeg lengtet etter å si til han at han er den beste mannen jeg har møtt (som jeg sa til han også, for i alle år har jeg tenkt at det fortjener han virkelig å høre) og at det var dumt at jeg var for ung og redd. Jeg kunne aldri funnet på å i det hele tatt vurdere han om han hadde kjæreste! Da ville jeg bare vært glad på hans vegne (som jeg ble når jeg hørte han rykter om at han hadde fått barn, og trodde han hadde funnet seg koneemne og var lykkelig, og jeg tenkte Åååh så godt for han, det fortjener han!) Men det har han altså ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva venter du på kvinne??? Få ut finger!!!!!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har møtt mye rart oppigjennom årene.

den beste må nok være han jeg treffer nå,møtte han på tinder faktisk!

han er åpen,ærlig,utrolig morsom og er villig til å snakke om de vanskelige tingene og sier han er stolt når han er sammen med meg for at han har klart å kapre en så vakker dame som meg.

Han er en helt fantastisk elsker,og tenker kun på at jeg skal ha det bra og gjør alt for at jeg skal være avslappet å føle meg trygg når jeg er sammen med han. 

har alltid hatt en dårlig magefølelse med de fleste jeg har møtt og det har vist seg å stemme hver gang desverre🙄 Noe som gjør at jeg alltid holder tilbake fordi jeg vet sjangsen for å bli såret er ganske stor,men denne gangen har jeg ingen dårlig magefølelse og alt føles bare trygt å godt..endelig. 

Han vil at det skal være oss to og snakker mye om hvor han ser oss i framtiden og legger planer frem i tid så jeg skal vite at han har tenkt å være der..sammen med meg☺️

Om det er for godt til å være sant vet jeg ikke enda da det er i startfasen,men at han prioriterer meg og respekterer meg og aldri prøver å gjøre meg usikker er en god start! 

Anonymkode: 41b36...5f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva venter du på kvinne??? Få ut finger!!!!!

(Desverre(?)) har jeg samboer nå, og syntes ikke det er riktig å forlate han "for noen bedre". Men om det skulle bli slutt mellom oss av andre grunner så kommer jeg til å ta kontakt med han "the best" igjen hvis han også er singel da. Hadde jeg vært singel så hadde jeg bedt om nummeret hans når vi hadde den praten og vi hadde sannsynligvis hengt hele sommeren og muligens vært kjærester nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

den beste må nok være han jeg treffer nå,møtte han på tinder faktisk!

han er åpen,ærlig,utrolig morsom og er villig til å snakke om de vanskelige tingene og sier han er stolt når han er sammen med meg for at han har klart å kapre en så vakker dame som meg.

Han er en helt fantastisk elsker,og tenker kun på at jeg skal ha det bra og gjør alt for at jeg skal være avslappet å føle meg trygg når jeg er sammen med han. 

har alltid hatt en dårlig magefølelse med de fleste jeg har møtt og det har vist seg å stemme hver gang desverre🙄 Noe som gjør at jeg alltid holder tilbake fordi jeg vet sjangsen for å bli såret er ganske stor,men denne gangen har jeg ingen dårlig magefølelse og alt føles bare trygt å godt..endelig. 

Anonymkode: 41b36...5f0

Er en grunn til at TS spør hvordan var. De aller fleste vil peke på den de er forelsket i nå som den mest ærlige, morsomme osv. osv. Ikke veldig interessant.

Anonymkode: 9b16d...70b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd utroskap eller å bli dårlig behandlet av en gutt eller mann, verken nå i voksen alder eller da jeg var ung.

Min forrige samboer traff jeg i studiesammenheng. Han begynte å vise meg interesse på universitetet og bad meg med på kino. Etter det begynte vi å kommunisere litt på e-post hvor vi fikk delt av oss selv og våre interesser (vi delte ikke private ting, men vi fikk fremstilt personlighetene vår litt i skriftlig form, kan du si, med tanker om musikk, litteratur etc.), vi tok noen turer ut på diverse kulturelle arrangementer, til slutt bad jeg ham hjem til meg på mat og film, han overnattet, og så var det oss to. Det var aldri noen tvil om at han var interessert i meg, men jeg visste ikke hvor det kom til å lede innen det hadde vært "oss to" en stund.

Anonymkode: 5f6b7...414

• Liker 1
Skrevet
Sitat

Hvordan var din ''beste'' mann

Uegoistisk og for ikke med løgn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...