AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Hei. Jeg var ganske overvektig før men er nå på normal vekt. Bmi 24. Men vil ned noen kg. Er ganske aktiv vil jeg si. Trener ofte beveger meg mye og spiser sunt. Problemet er at vekten står bom stille. Kan det være fordi jeg har begynt å spise brød til frokost og ikke knekkebrød som jeg gjorde før? Det som også er merkelig er at jeg har vært på ferie og jeg har kost meg mye med sjokolade og is men har ikke gått opp i kg. Vekta er den samme. Anonymkode: 2049b...f68
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 Du har nok ikke gått ned i vekt fordi du som du sier har vært på ferie og spist is og sjokolade. Ha litt tålmodighet og gi det noen uker. Anonymkode: 6cbd1...333 2
penny_ Skrevet 25. juli 2017 #3 Skrevet 25. juli 2017 Da har du sikkert spist litt mindre mat fordi du har spist mer godteri slik at du ligger på vedlikehold. Hvor lenge har du vært på ferie? Det er ikke sånn at 1 uke gjør så veldig stort utslag. Når man går ned i vekt, så får man lavere forbrenning. Du må justere kaloriinntaket ditt etter dette. Hvis du spiser flere kalorier når du spiser brød enn når du spiser knekkebrød, så kan det være brødet som gjør utslaget, men det er ikke nødvendig å fjerne brød fra kostholdet for det. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #4 Skrevet 25. juli 2017 Jeg har vært på ferie i to uker. Det var ikke sånn at jeg bare satt i sol stolen og sola meg hele ferien, men det ble ikke ordentlig trening på meg. Men gikk turer frem og tilbake til stranden, ca 15 min hver vei masse oppover bakker osv. Ble mye god mat, og is. Hjemme pleier jeg å være veldig forsiktig med hva jeg stapper i meg og jeg trener regelmessig. Så vekten har stått stille en periode. Men jeg har ikke gått opp noen kilo. Veier eksakt det samme. Spiser jeg litt mindre en dag kan jeg ha gått ned noen gram.. Skal prøve å veie meg en bestemt dag Anonymkode: 2049b...f68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå