Gå til innhold

"Jeg har mye pene venninner og jeg tror du kommer til å bli sjalu"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var en linje jeg fikk høre av en fyr etter å ha datet et par uker. Han sa i tillegg at han omgir seg med masse jenter hele tiden.

Så en kveld hadde vi date så spør han når jeg kan reise for han møtte besøke ei venninne. Også ringte han meg igjen etter møtet med denne venninna.

Jeg har aldri vært sjalu, noen gang! Men jeg har opplevd han som sjalu ovenfor mine venner. De kompisene han har møtt så har han alltid spurt etterpå hvordan jeg kjenner de og mislikt sterkt at jeg er venn med eksen.

Tips?

Anonymkode: 0ecfe...c4a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel at sjalusi og sånn, pene venninner, er mye i hodet hans da.

~Gutt

Anonymkode: 1ecfa...2e3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dump

Anonymkode: d97f6...a47

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en usikker drittunge.

Anonymkode: 6b476...69a

• Liker 18
Skrevet

Han er sjalu på dine kompiser. Men sier til deg at du garantert kommer til å bli sjalu på hans venninner..

Det høres ut som han er usikker på seg selv hvertfall.. 

Vanskelig å si om dette er kun for å få deg mer interessert eller om han gjør ting han ikke burde, de som er utro er ofte veldig sjalu selv.. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Han oppfører seg som om han er 12 år gmmel.. Tydelig at han er usikker på seg selv og lett blir sjalu på dine kompiser, så han prøver å gjøre deg sjalu.. Hadde virkelig ikke orket. Han kommer til å prøve seg på flere mind games for å forsøke å få det mentale overtaket i forholdet..veldig umoden oppførsel.

Anonymkode: 9f196...0b6

• Liker 7
Skrevet

Den greien der hadde jeg aldri orket. Oppskrift på drama 24/7. Han høres veldig umoden ut. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg unna mens du kan, det der blir slitsomt. Tro meg.

Anonymkode: 59c75...90e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Føler han pynter på sannheten om seg selv og. Sier ting jeg ikke får til å stemme, blant annet at han hartre forskjellige fagbrev. Så sier han at det ene er kokk og at han da er mer opptatt av hvordan maten ser ut, at smak ikke er viktig. Men jeg har aldri sett han lage mat, når jeg har overnattet så bestiller han ute samtidig som han legger press på å finne ut om jeg kan lage mat. Jeg kan jo litt, har bodd alene mange år så kan man jo litt. Maten jeg lager er vanlig og får mye skryt for smak, men jeg bryr meg lite om hvordan tallerknen pyntes. Men de morgenen så har han liksom hengt over meg for å sjekke om jeg kan lage mat, uten å vise noe tilbake. Og på Snap ser jeg kun bilder av takeaway.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var en linje jeg fikk høre av en fyr etter å ha datet et par uker. Han sa i tillegg at han omgir seg med masse jenter hele tiden.

Så en kveld hadde vi date så spør han når jeg kan reise for han møtte besøke ei venninne. Også ringte han meg igjen etter møtet med denne venninna.

Jeg har aldri vært sjalu, noen gang! Men jeg har opplevd han som sjalu ovenfor mine venner. De kompisene han har møtt så har han alltid spurt etterpå hvordan jeg kjenner de og mislikt sterkt at jeg er venn med eksen.

Tips?

Skjønner ikke helt problemet. Er vel han som sliter mest her...

Anonymkode: 8155c...bb0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du dater crazyguy her. Løp andre veien.

Anonymkode: b040d...78b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Vet han ikke forskjellen på "mye" og "mange"? 

Anonymkode: aa3e4...15b

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet han ikke forskjellen på "mye" og "mange"? 

Anonymkode: aa3e4...15b

Morsomt at du kommenterer det for han er en sånn som driver å retter på alle andres skriving. Og reagerte på at min skriving var ganske bra. Kan være dialekta hans som gjør at han sier mye i stedet for mange.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Føler han pynter på sannheten om seg selv og. Sier ting jeg ikke får til å stemme, blant annet at han hartre forskjellige fagbrev. Så sier han at det ene er kokk og at han da er mer opptatt av hvordan maten ser ut, at smak ikke er viktig. Men jeg har aldri sett han lage mat, når jeg har overnattet så bestiller han ute samtidig som han legger press på å finne ut om jeg kan lage mat. Jeg kan jo litt, har bodd alene mange år så kan man jo litt. Maten jeg lager er vanlig og får mye skryt for smak, men jeg bryr meg lite om hvordan tallerknen pyntes. Men de morgenen så har han liksom hengt over meg for å sjekke om jeg kan lage mat, uten å vise noe tilbake. Og på Snap ser jeg kun bilder av takeaway.

Har aldri hørt om en kokk som ikke er så opptatt av hvordan det smaker, mer motsatt. De opptatt av hvordan den er tilbredt, hvordan alt smaker. Og blir utrolig imponert om noen kommer med noe nytt. Og ja, de er ofte ikke interessert i take away. 

Men hvorfor er han så interessert i om du er flink til å lage mat, når han er kokk? 

Det høres litt bekymringsverdig at han er interessert i hva du kan gi han av tjenester som mat? - er han litt egosentrisk? Altså det er lite å dømme ut ifra. Men er det ikke viktigere hvilken person du er liksom. Ikke akkurat en kunst å lage taco for eksempel.. så det burde jo ikke være super viktig å kunne lage mat, med mindre man tenker litt egoistisk.

• Liker 6
Skrevet

og btw. Vet ikke om dette er ett mønster. Men føler de som skryter masse av seg selv, og lyver om seg selv til den andre. De ofte veldig kravstore. De er veldig opptatt av hva du kan gi til ham, og ikke så opptatt av hva de kan gi til deg. Blir ofte bare masse løgner om hva de kan gi deg istede.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han kaller vennindene sine pene, og "advarer deg" mot at du "kommer til å bli sjalu" - så knuller han på vennindene sine eller har gjort det, eller flørter med de fordi han vet han kommer til å ønske å gjøre det.

Typen min var kjempe sjalu på at jeg hadde guttevenner, og hvis jeg ikke var med han så skulle han vite akuratt hvor jeg var og hvorfor jeg var der, han sa han hadde mange "homegirls" og jeg hadde jo mange "brødre", så det var helt greit for meg. Men når jeg så at han hadde kommentert "Deilig! Sexy" osv på bildene til disse "homegirlsene" i fortiden så ser man jo at han ikke ser de som søstre, men som digge damer. Og veldig mange gutter sier at de kun gidder å være venn med jenter fordi de håper på å få pult de. Når jeg og kompisene mine møttes drakk vi øl og snakka om felles interesser eller spilte spill, og jeg hadde aldri omtalt de som "kjekke" til en kjæreste, eller i det hele tatt tenkt "kjekk" om de selvom de er kjekke, og jeg hadde aldri advart om at han kan bli sjalu på de, for jeg vet det ikke er noe å bli sjalu på.
Typen min hadde knulla alle "homegirlsene" sine , og knulla på 4 av de mens vi var sammen, hun ene møtte jeg dagen derpå og hun tok meg i hånda, presenterte seg og hilste og smilte som om ingenting hadde skjedd.
Jeg ville tolka det fyren din sier som at "shit, nå får jeg ikke knulla like ofte på Kathrine og Mette og Yolanda, men jeg får nok sneket meg til det av og til, søren kjæresten min kommer til å bli drit sjalu om hun vet hvordan jeg tenker om disse jentene, så best å påpeke det på forhånd at hun kommer til å bli sjalu, så kan jeg skylde på det at jeg sa fra fra starten av når Sigrid sender melding halv fire på natten og spør om jeg er hjemme eller ute med blunketegn bak. " typ

Anonymkode: 9b79c...1ac

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pass deg for at dette ikke er en psykopat. De er utrolig sjarmerende, og hoy og hoy det er ikke måte på hvor flinke de er, hvilke land de har besøkt, hvor mange ferdigheter de har "fagbrev"(aka "bevis") på. Han kan si han har fagbrev i disse tingene fordi han vet det høres ut som gode egenskaper og skaper god karisma.  En kokk går grunnleggende ut på smak og smaksammensetning, IKKE utseende, han har nok ikke fagbrev i kokkefaget.
Å legge "press" på deg etter bare noen uker, og henge over deg for å kontrollere matlaginga di kan også være faretegn (makt visning, "jeg er dommeren her og du er under meg")

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Edit: det ble litt ufullstendig svar, men ja psykopater lyver mye og ofte henger ikke ting de sier på grep, i tillegg til å fremheve gode ting ved seg selv , ha masse venner av motsatt kjønn (som de manipulerer og får rundt lillefingeren) for da føler de seg enda mer over andre, flørtende , utro, osv.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Sofie31 skrev:

og btw. Vet ikke om dette er ett mønster. Men føler de som skryter masse av seg selv, og lyver om seg selv til den andre. De ofte veldig kravstore. De er veldig opptatt av hva du kan gi til ham, og ikke så opptatt av hva de kan gi til deg. Blir ofte bare masse løgner om hva de kan gi deg istede.

Har opplevd han som veldig dømmende. Jeg spiller et instrument, men liker ikke vise det for andre så jeg spiller kun for meg selv. Så fikk han etter mye mas høre 10 sek på Snap. Fikk da tilbake at "jøss du kan jo." For i hans hode spilte jeg ikke for andre fordi jeg ikke er flink. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...