Gjest Sol-nede Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 (endret) La meg synge en sang om de halte som sprang og de fingreløse spilte på gitar så det klang og de rumpeløse feis og det var en gru mens de blinde stod på lur Og en halvdød mann stod på bussen og sang vil du være med i grava når jeg dør? Nei det kan jeg ei for mitt navn er Nikolai og jeg var firetjue år da jeg ble føøøødt Og min far var en soldat og min var en tomat og vi ble alle født i en automat AUTOMAT Mest mindfuck sangen mormor lærte meg da jeg var liten Endret 24. juli 2017 av Sol-nede glemte et ord
Gjest Hold the door Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Gjest Regn Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 Sånn jeg lærte den Var du med den gang da de døve sang, og de fingerløse spilte på klaver, ver, ver og en hodeløs mann satt på trikken og sang "Vil du være med til grava når jeg dør, dør, dør?" Nei, det kan jeg ei, for jeg heter Nicolay jeg var fem og tyve år da jeg ble født, født, født og min mor var akrobat, og min far en tinnsoldat og jeg selv er en liten rød tomat, mat, mat. Og vi lo -ho ho og vi lo -ho ho så de rompeløse måtte gå på do (do do) og vi ler - he he og vi ler - he he så de blinde må nok komme ut og se
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #5 Skrevet 24. juli 2017 Vår versjon var denne: Har du hørt om den gang da de døde satt og sang og de fingerløse spilte på klaver-ver-ver Og en halvdød mann satt på trikken og sang vil du være med i graven for å dø-dø-dø Nei det kan jeg ei for mitt navn er Nicolai Jeg var femogtyve år da jeg ble født-født-født Og min mor er så lat og min far er undulat Begge to ble født på automat-mat-mat Og de lo, og de lo så de rumpeløse måtte gå på do og de le, og de le Så de blinde måtte gå ut for å se-se-se Anonymkode: 8c0ee...7f2
Gjest Sol-nede Skrevet 24. juli 2017 #6 Skrevet 24. juli 2017 Så utrolig morsomt og rart at det finnes forskjellige versjoner! Hvor i alle dager kommer denne sangen fra??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå