AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Hei Er det noen damer her som trener før jobb? Har veldig lyst til å gjøre det denne uken siden jeg begynner sent men tenker det kan bli ganske slitsomt. Som regel trener jeg hver gang jeg har fri - 3 ganger i uken men vil begynne å trene hver dag for å nå målet mitt. Men det er så mye jeg må ta med meg. Sminka Klærne jeg skal ha på meg på jobb Dusj såpe Hårbørste Ren truse og bh Håndkle.. Hvordan gjør du det? Noen tips? Vasker du håret hvergang etter trening? Anonymkode: 9ea9b...c97 2
Hjärtat Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 Jeg trener omtrent hver dag før jobb, og ja, det er litt å ta med seg, men det blir rutine. Vasker ikke håret hver gang jeg trener, og sminker meg minimalt hvis jeg ikke dropper det helt. Tar kun med det aller mest nødvendige:) 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 Pakker en ryggsekk med klær, håndkle osv. Sminke = mascara. Vaske håret hvis jeg har svettet mye. Det er vel det samme som å trene etter jobb, da har man jo og med treningstøy og håndkle.. Anonymkode: f0b59...c47 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #4 Skrevet 24. juli 2017 Jeg jobber 8-16 hver dag og trener ofte før jobb. Bagen pakker jeg kvelden før. Vasker håret når jeg dusjer kvelden før, slik at jeg kun trenger å dusje kroppen på treningssenteret. Har med meg det samme som du nevner her, og noen ganger drar jeg med meg rettetanga også. Synes ikke det er stress med trening før jobb, man blir fort vant til det. Anonymkode: 042b9...4ae
Gjest Regn Skrevet 24. juli 2017 #5 Skrevet 24. juli 2017 Trener hver dag før jobb. Vasker hår dersom svette. Bruker ikke mascara.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #6 Skrevet 24. juli 2017 Når jeg skal på seinvakt så trener jeg enten ved at jeg løper på skogen rett ved der jeg bor eller at jeg trener på treningssenter. Da trener jeg om morgenen og reiser hjem og spiser og dusjer osv før jeg går på vakt. Trener også etter dagvakt. Anonymkode: 1e182...0af
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #7 Skrevet 24. juli 2017 6 minutter siden, Regn skrev: Trener hver dag før jobb. Vasker hår dersom svette. Bruker ikke mascara. Alle som får opp pulsen svetter jo? Jeg ser forøvrig mer enn nok mennesker på treningssenteret som ikke svetter; nettopp fordi de trener med svært lav intensitet og får dermed null ut av treningen. Anonymkode: 1e182...0af 3
Gjest Regn Skrevet 24. juli 2017 #8 Skrevet 24. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle som får opp pulsen svetter jo? Jeg ser forøvrig mer enn nok mennesker på treningssenteret som ikke svetter; nettopp fordi de trener med svært lav intensitet og får dermed null ut av treningen. Anonymkode: 1e182...0af Altså, jeg dusjer uansett. Det er bare ikke alltid håret lukter svette. Jeg blir jo kroppsvett.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #9 Skrevet 24. juli 2017 3 minutter siden, Regn skrev: Altså, jeg dusjer uansett. Det er bare ikke alltid håret lukter svette. Jeg blir jo kroppsvett. Åå, sånn ja! Anonymkode: 1e182...0af
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #10 Skrevet 24. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle som får opp pulsen svetter jo? Jeg ser forøvrig mer enn nok mennesker på treningssenteret som ikke svetter; nettopp fordi de trener med svært lav intensitet og får dermed null ut av treningen. Anonymkode: 1e182...0af Hva man får ut av treningen kommer jo litt an på hva man ønsker å trene da. Hender jeg bevisst trener med lav intensitet fordi jeg er stiv i nakke/rygg, har vondt i hodet o.l. og da er mer opptatt av bevegelse og tøying enn hardcore trening. Men jeg får mye mer ut av det enn om jeg ikke hadde gjort det. Har man en faktisk skade, må man kanskje ta hensyn til den og det ser ut som lav intensitet - men er bra psykisk å komne seg på trening. Så jo man kan få mer enn null ut av treningen selv om det ikke ser sånn ut for deg 😉 Til TS: Jeg pleiet alltid vaske håret om jeg trener før jobb, men blir ofte svett i håret + at hender jeg utsetter hårvask til etter trening. Men trener sjeldent før jobb av tre grunner: sliter med å stå opp tidlig nok, blir ekstra ivrig på morgentrening og vil heller trene enn jobbe + at jeg har en tendens tik å bli så gira etterpå at klarer ikke konse på jobb. Anonymkode: f84d1...a82 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #11 Skrevet 24. juli 2017 Trener morgen 1-3 gg i uken. Jeg tar på meg sports-bh og trenings-skjorte under klærne som jeg da skal gå m på jobb. Har m treningsbukse og -sko, som jeg da skifter til. I tillegg selvsagt håndkle, såpe og deo, fuktighetskrem for ansikt, men ikke kropp. Sminke er mascara og lipgloss. Litt styr er det, særlig når jeg drar på PC også, men blir en vane. Håret vasker jeg ikke, har enten vasket før jeg går hjemmefra el kvelden før, og det blir bedre å style etter en økt m litt svette (lukter ikke), i følge frisøren min er dette effekten man ønsker å oppnå m "saltvannsspray". Anonymkode: a4626...231
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #12 Skrevet 24. juli 2017 Sjeldent jeg vasker håret etter morgentrening da jeg uansett ikke orker intervaller så tidlig. Er som regel kun ren styrke på morgenen (om jeg ikke løper her hjemme før jobb). Har treningstøy på fra morgenen og tar med jobbtøy, håndkle, såpe og mascara. Bruker ikke mye stæsj av sminke og sånt, da jeg heldigvis slipper det Anonymkode: 6cbaa...ab2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #13 Skrevet 24. juli 2017 Trener før jobb 3 ganger i uken, og har reisesett i bagen med det jeg trenger av kosmetikk osv. Slenger oppi dagens antrekk, og bytter ut håndkle og treningstøy hver gang da;) Anonymkode: b0246...a93
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #14 Skrevet 24. juli 2017 Sykler til jobb hver dag, og må dusje før arbeidsdagen starter. Vi har garderobe på jobb hvor jeg har håndkle, såpe og sminke, samt ofte et antrekk eller to hengende (gidder ikke alltid ta med hjem om det ikke er skittent). To dager i uka trener jeg styrke før jobb, og velger også da å dusje på jobb fremfor på treningssenteret så trenger jeg ikke å ta med så mye🙂 Anonymkode: 21905...754
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #15 Skrevet 24. juli 2017 Jeg trener styrke før jobb 3 dager i uken. Dusjer og vasker håret etter trening så har med håndkle, såpe og sjampo og et sett med klær til jobben. Bruker ikke sminke. Kondisjonsøktene tar jeg etter jobb fordi jeg kan svette i et par timer etterpå og føler meg ufresh på jobb selv om jeg har dusjet. Anonymkode: 0a5f8...46d 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #16 Skrevet 25. juli 2017 Takk for alle svar! Trente før jobb idag og det gikk helt fint. Pakket med meg alt i baggen. No problemo. Dette skal bli en rutine! Føler meg så mye bedre da jeg har kontor jobb! Anonymkode: 9ea9b...c97 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #17 Skrevet 25. juli 2017 Må bare spørre... Er det vanlig at man har tilgang på dusj på treningssenteret? Det er det nemlig ikke her jeg bor, og når jeg spurte noen om det så de bare rart på meg Anonymkode: 038a5...faa
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #18 Skrevet 25. juli 2017 Pleier som regel å ta en kjapp treningsøkt hjemme før jeg stikker på jobb, eller går en rask tur for å våkne og få litt sirkulasjon. Har små manualer og en sykkel som kan brukes. Er veldig greit å slippe å ta med ekstra ting Anonymkode: 0354f...3ee
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #19 Skrevet 25. juli 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må bare spørre... Er det vanlig at man har tilgang på dusj på treningssenteret? Det er det nemlig ikke her jeg bor, og når jeg spurte noen om det så de bare rart på meg Anonymkode: 038a5...faa Ja! Det er veldig vanlig at det er en dusj på treningssenteret. Hvilket treningssenter er det du trener på, om jeg kan spørre? Veldig merkelig at de ikke har dusj?! Anonymkode: 9ea9b...c97 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #20 Skrevet 25. juli 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trener styrke før jobb 3 dager i uken. Dusjer og vasker håret etter trening så har med håndkle, såpe og sjampo og et sett med klær til jobben. Bruker ikke sminke. Kondisjonsøktene tar jeg etter jobb fordi jeg kan svette i et par timer etterpå og føler meg ufresh på jobb selv om jeg har dusjet. Anonymkode: 0a5f8...46d Det skal sørenmeg jeg også begynne med! Anonymkode: 834fa...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå