Gå til innhold

Er dette dyremishandling?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fiskene er jo store... Må i tilfelle ha de minifiskene...

Nei uff stakkars fisker:a034:

IMG_9074.PNG

Anonymkode: b0f38...131

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er tatt et bilde av så folk skal se dem, de lever jo ikke sånn til vanlig. Herre gud hva folk kan henge seg opp i.

Anonymkode: d1a3c...e84

Skrevet

Ikke noe filtrering, ikke varme, ikke planter eller sand. Selv de minste fisker burde ha 40 liter og oppover! Det der er pynt, ikke et akvarie!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De er tatt et bilde av så folk skal se dem, de lever jo ikke sånn til vanlig. Herre gud hva folk kan henge seg opp i.

Reklamen,om det er samme som jeg fikk opp, er for miniature fish bowl, så jo noen mener det der er ok. Selges jo flust av fiskeboller og små akvarier i Norge, så kunnskapen er dårlig de fleste steder. Når jeg kjøpte kampfisk og akvarie sa hun i dyrebutikken at 60 liter var alt for stort for en kampfisk, da ville den bli redd....

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Dette blir jo solgt slik at mennesker faktisk skal kjøpe det til fiskene sine, så jo, de lever sånn til vanlig. Kanskje ikke akkurat fiskene på bildet, men andre fisker gjør det. 

Det der er liksom et lite akvarie. Selv med steiner og planter så syns jeg ikke fisker burde leve i en sånn greie.

Anonymkode: b0f38...131

• Liker 2
Skrevet

DET der er dyremishandling ja! 

Vet at de også selger fisk/skilpadder i små nøkkelringer et sted :(

• Liker 4
Skrevet

Ja, det er definitivt dyremishandling. Det er dessverre veldig mye dårlig informasjon der ute når det kommer til det å ha fisk, og kanskje spesielt når det kommer til gullfisk.

AnonymBruker
Skrevet

I Tyskland hvor jeg bor hadde dette vært forbudt. 

Anonymkode: e2f62...431

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si; så klart er dette dyremisshandling

desverre tror mange at en liten bolle holder til en liten fisk, mye er uvitenhet Og mange ganger tror de at det er det riktige på grunn av inkompetente mennesker på dyrebutikken. Rart det ikke kreves mer kursing av dem som jobber der. 

Anonymkode: 9e75d...a89

• Liker 3
Skrevet

Det er dyremishandling å oppbevare fisk i sånt ja. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det der er noe av det verste jeg har sett!

Anonymkode: d5326...7e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...