Gå til innhold

Kjæresten min spørte om å bli ridd "feil vei"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min ville jeg skulle ri han "baklengs".  

Jeg ville jo selvsagt prøve, men synes det var litt vanskelig. Visste ikke helt hvordan jeg skulle bevege meg. Tror ikke han ble helt fornøyd.

Noen som liker denne stillingen? Synes dere den er vanskelig, eller er det bare meg? 

Anonymkode: 226dd...2fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Reverse cowgirl som det så fint kalles :) Liker det godt. Gir bedre tilgang til å stimulere klitoris. Litt øving måtte til men det går seg til etterhvert :) Sjelden man er mester første gang man prøver noe.

Anonymkode: 0ddaf...c29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får ikke så mye utav den selv, men er mannens favoritt..

Anonymkode: 1a4e4...39a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Greier den ikke selv. Veldig krunglette fysisk og ikke noe digg. Man får liksom ikke satt seg ordentlig til rette heller den veien føler jeg.

Turnoff for meg å bare glo ned på bena hans liksom. yay hårete legger sexy, føtter sexy! Not....

Menn liker den fordi de kan se rumpa samtidig da tror jeg, men jeg har ærlig talt bare greid denne posisjonen med sykt krummet rygg og greier ikke strutte rumpa ut liksom.  Og det er ikke digg for meg å få rumpebeina mine på hoftebeina hans heller.

En stilling jeg har prøvd kanskje 5 ganger og som har funka så dårlig at den ikke er inkludert i mitt sexliv.

Anonymkode: 6c362...6b0

• Liker 1
Skrevet

Øvelse gjør mester, du må bare finne ut hvordan du kan få til teknikken. Er du usikker kan du få han til å bekrefte hva som er bra og hva du kan gjøre annerledes :)

• Liker 1
Skrevet

Be han si hva som funker, ikke funker.. gjerne styre deg med hendene 

AnonymBruker
Skrevet

For meg koster det så mye energi at det ikke er en god sexopplevelse. DA HAR VI DET BEDRE I STÅENDE DOGGY.

Anonymkode: 70f06...6bd

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For meg koster det så mye energi at det ikke er en god sexopplevelse. DA HAR VI DET BEDRE I STÅENDE DOGGY.

Beklager caps.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gir bedre tilgang til å stimulere klitoris.

Anonymkode: 0ddaf...c29

Hvordan gir den bedre tilgang til å stimulere klitoris? Da vil jo neglene mine bare treffe ballene hans som hopper opp og ned da!
Og tilgangen for at han kan stimulere klitorisen blir jo også dårligere syns nå jeg, for det er vanskeligere å nå frem når han må ta armen rundt livet på meg og ikke kan "se hvor han er" og fingrene kommer i feil vinkel på klitorisen.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan gir den bedre tilgang til å stimulere klitoris? Da vil jo neglene mine bare treffe ballene hans som hopper opp og ned da!
Og tilgangen for at han kan stimulere klitorisen blir jo også dårligere syns nå jeg, for det er vanskeligere å nå frem når han må ta armen rundt livet på meg og ikke kan "se hvor han er" og fingrene kommer i feil vinkel på klitorisen.

Vil legge til at når jeg gjør vanlig cowgirl (ikke reverse) så stimulerer skambenet hans klitorisen min når jeg gnukker meg frem og tilbake <3 Da vipper også pikken hans mot g punktet mitt i gnukkinga, så det er dobbel stimulering! Elsker gnukke-ri , riktig vei <3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker den stillingen. Lener meg godt frem, så jeg egentlig ikke sitter oppe, men bøyd fremover. Pikken hans presses nedover, og stimuler /presser bak mot rumpen min (mellomkjøttet), som er svært følsomt, og skaft og hodet stimulerer fremvegg av fitten. Bena hans er ganske riktig ikke så inspirerende, men lukker øynene og nyter følelsen. :) Han nyter synet av rumpen, så sjenert for partner bør man ikke være. :)

Anonymkode: 6420b...2f2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har gjort dette en god del, med vekslende hell, men siste halvåret ser det ut til at vi fikk det til å sitte. Tro han begynte å gi seg mer hen, rett og slett. Og jeg skjønte at jeg må sitte bøyd langt framover. 

Jeg synes typen har fine bein, jeg! Og så blir det litt sånn dominans over det at han ikke får se ansiktet mitt før han kommer, og samtidig visuelt for ham ved at han får se rompa mi. 

Jeg små-kommer som regel underveis nå jeg rir ham baklengs. 

Anonymkode: 5c0f4...4b9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...