AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Jeg er 29 år, kvinne, og har vært på Tinder siden jeg var 26. I løpet av disse 3 årene har jeg vært i 1 forhold på 1 år og hatt 1 langvarig date på over 1 år - men vi ble aldri kjærester og begge var på Tinder i denne perioden.. har møtt flere som har villet være sammen med meg, men som jeg har avvist og omvendt. Men nå begynner jeg å føle meg litt tragisk som fortsatt er på Tinder og syntes det er litt flaut når jeg sveiper forbi tidligere Tinder dater osv som da vil se at jeg FORTSATT er singel.. Men uten Tinder er det liksom ikke så mange andre steder å møte noen føler jeg.. ingen på jobb, ingen på studie, ingen på hobbyen min osv. Hva hadde dere tenkt? Anonymkode: 0ffc1...306
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 Altså ser jo at det egentlig er 1 år hvor jeg ikke var på Tinder, så.. 2 år da;) Anonymkode: 0ffc1...306
Katten.2.0 Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 Jeg har også møtt tidligere tinder-dates på nytt igjen etter at de datet eksklusivt med noen. Ser ikke problemet. Heller noen som tar seg tid til å finne en god partner enn de som bare hopper fra forhold til forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #4 Skrevet 24. juli 2017 Handler du aldri mat? Det er null problemer å sjekke eller å bli sjekket opp på en matbutikk. Som regel der jeg finner damer som kan passe som kjæresteemner. Anonymkode: 033fc...7c7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #5 Skrevet 24. juli 2017 Tviler på at jeg hadde tenkt over de ti det hele tatt Anonymkode: 91711...e7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå