AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Jeg tok en jobb i studietiden for å spe på økonomien. Det har seg slik at sjefen terroriserer meg med beskyldninger om å ikke trives og små ting jeg ikke engang har gjort. Det er helt riktig at jeg ikke trives da jobben er grusom kjedelig. Men jeg må ha lønm siste året på studier. Her vi bor er det ingenting ledig og jeg vil ikke gå ledig for lenge. Hvilken rettigheter har en student med barn? Jeg mistrives så at jeg gruer meg til jobb hver eneste vakt. Nå gjør jeg også mange små feil, føler meg overvåket og det er slitsomt. 6 stk har sluttet det siste året pga sjefen. 2 er langtidssykmeldt. Jeg forstår dem så godt. Sjefen har sin første tid som leder og dette er definitivt ikke noe talent sjefen bør satse videre på. Anonymkode: 7ada5...d08
Gjest Regn Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 Du kan bite tennene sa mmen og jobbe så lenge du er der. Husk at rettelser gjør det bedre. Ingen av oss er utlærte.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 Du har ingen flere rettigheter som student med barn ifht jobb en alle andre. Alvorlig talt, snakk om å skyve ungene forran seg. Søk andre jobber i smug, og slutt når du finner noe annet. Anonymkode: df87d...264 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå