AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Noen som har oppdatert? Pleier alltid å vente litt før jeg oppdaterer og denne oppdateringen har jo nettopp kommet. Har dere merket noen forbedringer og i så fall hva/hvilke? Anonymkode: f0f1a...8c9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 Venter med oppdatering et par dager jeg. Sjekker også på nett om andre har merket problemer og tar det derfra. Anonymkode: f95dd...059
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 OS 10.3.3 users are already complaining about Wi-Fi issues, various issues with Bluetooth, activation issues, problems with various third-party applications, installation problems, UI lag, random reboots, and battery drain issues. Står det om det ute. Anonymkode: f95dd...059 1
tdm900 Skrevet 24. juli 2017 #4 Skrevet 24. juli 2017 Den er på sikkerhet og forbedringer, driver og installere den nå. Ser ingen grunn til å ikke gjøre det
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #5 Skrevet 24. juli 2017 50 minutter siden, tdm900 skrev: Den er på sikkerhet og forbedringer, driver og installere den nå. Ser ingen grunn til å ikke gjøre det Oppdaterer du når du har brukt den litt? Jeg pleier alltid å vente litt med å oppdatere til jeg vet om andre har hatt problemer. Er ikke så teknisk av meg, så greit å vite at det ikke er noe tull før man laster ned. Anonymkode: f0f1a...8c9
tdm900 Skrevet 24. juli 2017 #6 Skrevet 24. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oppdaterer du når du har brukt den litt? Jeg pleier alltid å vente litt med å oppdatere til jeg vet om andre har hatt problemer. Er ikke så teknisk av meg, så greit å vite at det ikke er noe tull før man laster ned. Anonymkode: f0f1a...8c9 Når jeg har brukt den litt? Ingen vits å vente, for er det noe kritisk så fikser de det rimelig kjapt. Jeg har ikke vært borti noe som ikke fungere etter en oppdatering.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #7 Skrevet 24. juli 2017 46 minutter siden, tdm900 skrev: Når jeg har brukt den litt? Ingen vits å vente, for er det noe kritisk så fikser de det rimelig kjapt. Jeg har ikke vært borti noe som ikke fungere etter en oppdatering. Ja, eller når den er ferdig nedlastet (og det er den vel for lengst) og du har sett litt på den da. Har splitter ny telefon og er det bugs og sånt venter jeg med oppdateringen til de har fikset det. 10.3.2 funker bra det også. Anonymkode: f0f1a...8c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå