AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Del Skrevet 24. juli 2017 . Anonymkode: 8dc40...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 24. juli 2017 #2 Del Skrevet 24. juli 2017 (endret) Det er ikke de amerikanske pannekakene i seg selv som er usunne. Det er tilbehøret... Endret 24. juli 2017 av Leo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 24. juli 2017 #3 Del Skrevet 24. juli 2017 (endret) Her er det jeg pleier å gjøre: To bananer Ett egg En spiseskje hvitt hvetemel Kjør sammen på full guffe med stavmikser el. Stek på høy varme, ca 4 spiseskjeer røre per pannekake. Stable sammen, server med ditt favorittilbehør. Endret 24. juli 2017 av Overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #4 Del Skrevet 25. juli 2017 To egg 50 gram kesam (original vanilje) 20 gram havremel 10 gram kokosmel 30 gram speltmel eller hvetemel. En liten dæsj fløte Anonymkode: 1b0af...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #5 Del Skrevet 25. juli 2017 Jeg prøvde bananpannekaker her en dag (en av oppskriftene med banan, egg, havregryn, melk og bakepulver), det hørtes så godt ut. Det var en skuffelse og smakte veldig lite. Etter litt frem og tilbake kom jeg frem til at det som antakelig manglet var litt salt i røra, men jeg tror ikke jeg kommer til å teste ut den teorien. Jeg lager uansett ikke pannekaker oftere enn at jeg kan unne meg den deilige, usunne utgaven. TLDR: Om dere lager bananpannekaker kan det lønne seg å lage en liten "prøvekake", og evt. ha bittellitt salt i røra. Anonymkode: c67f2...2e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 25. juli 2017 #6 Del Skrevet 25. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde bananpannekaker her en dag (en av oppskriftene med banan, egg, havregryn, melk og bakepulver), det hørtes så godt ut. Det var en skuffelse og smakte veldig lite. Etter litt frem og tilbake kom jeg frem til at det som antakelig manglet var litt salt i røra, men jeg tror ikke jeg kommer til å teste ut den teorien. Jeg lager uansett ikke pannekaker oftere enn at jeg kan unne meg den deilige, usunne utgaven. TLDR: Om dere lager bananpannekaker kan det lønne seg å lage en liten "prøvekake", og evt. ha bittellitt salt i røra. Anonymkode: c67f2...2e8 Hvis du dropper melk og havregryn smaker det bedre. Bare lag en litt tykk røre av egg, banan og litt mel. Man kan også krydre med kardemomme, revet sitronskall, sjokoladebiter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 3. august 2017 #7 Del Skrevet 3. august 2017 På 24.7.2017 den 18.17, Overrasket skrev: Her er det jeg pleier å gjøre: To bananer Ett egg En spiseskje hvitt hvetemel Kjør sammen på full guffe med stavmikser el. Stek på høy varme, ca 4 spiseskjeer røre per pannekake. Stable sammen, server med ditt favorittilbehør. Når du bruker så lite mel, vil de ikke bare falle fra hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #8 Del Skrevet 3. august 2017 veganmisjonen Anonymkode: 8d785...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 3. august 2017 #9 Del Skrevet 3. august 2017 2 timer siden, kvinneguide skrev: Når du bruker så lite mel, vil de ikke bare falle fra hverandre? Ikke etter min erfaring. Nå er jeg en stor tilhenger av gluten, så den lille melmengden er ikke fordi jeg er en halv-sprø mel-hater. Men etter det jeg har prøvd meg frem med trengs det veldig lite mel for at de henger fint sammen. Uten mel derimot, det er en umulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #10 Del Skrevet 4. august 2017 grovt mel, null hvitt sukker, honning istedet? Anonymkode: b34a2...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå