Gjest Respect Skrevet 9. januar 2005 #1 Skrevet 9. januar 2005 Jeg skal på ball snart med ditto penkjole. Kjolen er utringet i ryggen så det er umulig med bh, og jeg tenkte at puppeteip kanskje var tingen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det i Trondheim?
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2005 #3 Skrevet 9. januar 2005 Har hørt rykter (men aldri prøvd selv) om at sportstape fungerer like godt. Men tror det kan være vanskelig å få av..
@riel Skrevet 9. januar 2005 #4 Skrevet 9. januar 2005 Har hørt rykter (men aldri prøvd selv) om at sportstape fungerer like godt. Men tror det kan være vanskelig å få av.. Har prøvd sportsteip jeg, og når det gjælder å få det av sier jeg bare en ting: AAAAAAUUUUUUUUUCCCCCCCCHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!
Gjest Respect Skrevet 10. januar 2005 #6 Skrevet 10. januar 2005 Noen av undertøysbutikkene i Trondheim som kan ha det mon tro..?
Miss Marple Skrevet 10. januar 2005 #7 Skrevet 10. januar 2005 Jeg kjøpte inn det for å ha under en kjole på julaften, men erfarte fort at vanlig kirurgteip var like bra. Den kan man jo også få i hudfarget. Og angående sportstape - man kan få brannskader når man fjerner det, som igjen kan lage arr osv. IKKE PRØV DET!
Gjest Virvel Skrevet 11. januar 2005 #9 Skrevet 11. januar 2005 Skjønner ikke hvorfor sportstape skal være så vanskelig å få av igjen? Jeg har brukt sportstape mye andre steder (ankler/knær + innside lår grunnet gnissende russebukse), og min erfaring er snarere at limet forsvinner etter noen timer, og tapen faller av, selv om huden var helt ren og tørr da jeg tapet. Jeg ville heller ikke brukt sportstape som puppetape, men av stikk motsatte årsaker som det dere nevner. Jeg tror rett og slett ikke den ville holde.
Miss Marple Skrevet 11. januar 2005 #10 Skrevet 11. januar 2005 Jeg kjøpte det på apoteket, kostet ca 40 kroner eller noe sånt. Og angående bruke av sportstape igjen, vær så god prøv- det er ikke særlig godt å ha på puppene! Jeg har også brukt det de fleste andre plasser på kroppen (spiller håndball og fotball), men det er mye verrre å ta av på puppene.
Gjest Respect Skrevet 11. januar 2005 #11 Skrevet 11. januar 2005 Er sånne skåler å anbefale eller bør jeg gå for apotek-teip?
Andrine22 Skrevet 11. januar 2005 #12 Skrevet 11. januar 2005 Hvordan fester man slik teip egentlig? Hvor setter man dem? Holder opp puppene og teiper i vei liksom? :oops:
shi Skrevet 11. januar 2005 #13 Skrevet 11. januar 2005 Hvordan fester man slik teip egentlig? Hvor setter man dem? Holder opp puppene og teiper i vei liksom? :oops: Lurer jeg på også... Hvordan fungere de på store (henge) bryster? Sliter med å finne stroppeløse som sitter godt, støtter og ikke er ubhagelige...
Miss Marple Skrevet 12. januar 2005 #14 Skrevet 12. januar 2005 Nå har jeg forholdsvis små pupper da. Jeg løftet og klemte dem litt innover før jeg begynte å teipe. Teipet fra under armen og innover og begynte neden fra og oppover. Det gav en fin fasong synes jeg (men så veldig rart ut da teipen var hudfarget og man ikke kunne se brystvorten ). Det er viktig at man ikke har smørt seg eller lignende for da henger ikke teipen. Men på større pupper vet jeg ikke hvordan det vil sitte, funker kanskje ikke like bra. Må jo sies at teipen gir jo ikke like god støtte som en BH, men for min del var det helst for å skjule brystvorten, samt gi litt støtte.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #15 Skrevet 17. mai 2010 Lurer jeg på også... Hvordan fungere de på store (henge) bryster? Sliter med å finne stroppeløse som sitter godt, støtter og ikke er ubhagelige... **DYTT** Noen som kan svare på dette?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 17. mai 2010 #16 Skrevet 17. mai 2010 Jeg hadde ett lignende spørsmål inne på klesforumet http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=489804 Freebra. Tror heller jeg ville satse på disse da de former puppa slik de skal være. Og sportstape *urk* Jeg tåler ikke det i det hele tatt. Huden følger med uansett om jeg prøver å dusje av tapen. Aua.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #17 Skrevet 17. mai 2010 Jeg hadde ett lignende spørsmål inne på klesforumet http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=489804 Freebra. Tror heller jeg ville satse på disse da de former puppa slik de skal være. Og sportstape *urk* Jeg tåler ikke det i det hele tatt. Huden følger med uansett om jeg prøver å dusje av tapen. Aua. Det er ikke et lignende spørsmål. Jeg spurte om TEIP. Er det noen som kan svare på spørsmålene sittert i innleggende over Belle Gunnes?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 18. mai 2010 #18 Skrevet 18. mai 2010 Bare hyggelig å kunne hjelpe deg du :gjeiper: Kikk på linken istedet for å glefse tilbake på den måten der.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #19 Skrevet 18. mai 2010 Bare hyggelig å kunne hjelpe deg du :gjeiper: Kikk på linken istedet for å glefse tilbake på den måten der. Beklager glefsingen, men hvordan nøyaktig hjalp du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå