Gå til innhold

Antall sexpartnere.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 år gammel. og har 18 partnere.

Er dette mye?

Har aldri hatt kjæreste og vært seksuelt aktiv siden jeg var 18.

Anonymkode: cff2a...b27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slår deg, men jeg bryr meg ikke. Sexpartnere er noe du kan holde for deg selv om du føler for det og ikke noe du burde være flau over. Jeg har selv hatt endel, min samboer vet nøyaktig tall og han bryr seg lite. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

For meg som er 25 og ikke har hatt noen så synes jeg dette er veldig mange, og hadde jeg visst dette på forhånd så måtte jeg tenkt meg om to ganger om jeg faktisk ville vært interessert i å date deg eller ike (hvis du hadde spurt meg eller jeg vurderte å spørre deg).

Anonymkode: b9aed...0d3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pult 6 forskjellige damer de siste 6 måneden. Mer enn jeg har pult i hele mitt liv til sammen... Takket være tinder :) 

Anonymkode: 44db7...95f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på. Om du er gutt eller jente. Og om hvor mange av de 18 du evt lot cumme i musa di. Dvs droppet kondom. 

Anonymkode: 9a7c6...9f6

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det kommer an på hvem du spør. Hvis du spør meg, som foretrekker langvarige seriøse forhold, så ville jeg sagt ja. Det er nok mange som er uenige med meg, og det er helt greit, for hvem bryr seg egentlig?

Endret av KvinneMannen
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei det er ikke mye i 2017 :) Og uansett, hvem bryr seg? :) 

Anonymkode: 62b9a...a4f

• Liker 2
Gjest impressa
Skrevet

Nei, det er ikke mye og ikke noe å bekymre deg for.

AnonymBruker
Skrevet

TS: Jeg er redd for at min første kjæreste skal bry seg. Akkurat kommet i mitt første forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Svaret er subjektivt. Med de verdiene jeg har vokst opp med er dette VELDIG mange! 

Anonymkode: 58e7c...a7d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og det hadde vært en dealbreaker for meg 

Anonymkode: 58e7c...a7d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dealbreaker for meg også. Bare 25 år og hele 18 partnere? Og ingen av de har vært kjærester? Nei takk, foretrekker også seriøse, langvarige forhold.

Anonymkode: 8f197...0bb

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du har det bra med deg selv og ditt liv, og sexen baseres på gjensidig glede og nytelse, samt ingen andre blir skadelidende som følge av det, så kos deg med den du vil, når du vil :)

Anonymkode: e1fb5...d33

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på. Om du er gutt eller jente. Og om hvor mange av de 18 du evt lot cumme i musa di. Dvs droppet kondom. 

Anonymkode: 9a7c6...9f6

Hvorfor kommer det an på det?

Anonymkode: 22252...800

• Liker 11
Gjest impressa
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS: Jeg er redd for at min første kjæreste skal bry seg. Akkurat kommet i mitt første forhold.

Du vil alltids få svar som de over her fra noen. Og det kan selvfølgelig hende at kjæresten din også føler det sånn. Er det så veldig viktig hva han tenker da, er det ikke viktigere hva du tenker om fortiden din selv? Som denne brukern skriver:

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du har det bra med deg selv og ditt liv, og sexen baseres på gjensidig glede og nytelse, samt ingen andre blir skadelidende som følge av det, så kos deg med den du vil, når du vil :)

Anonymkode: e1fb5...d33

AnonymBruker
Skrevet

Over 40 med 5 partnere blir jo som å regne som en gullhøne i forhold. 

Anonymkode: 5e39f...40e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

JA, og i så ung alder ! Og jeg som trodde at fem partnere var mange... Det er tydelig at en del brukere her ikke er opplært i hverken intim grenser eller moral !  Hvorfor tar dere ikke bedre vare på dere selv ?  Dere ødelegger deres psyke og deres sjelsliv som dere er født med. Istedet ender dere opp som kalde kynikere som forbruker andre mennesker. Bruk og kast mentaliteten og egoismen, fører til at kjærligheten blir kald og likegyldig, og evnen til å knytte seg til andre blir dypt svekket.  Resultatet er at man lettere gir avkall på forhold for egeninteressen og nytelsens skyld.

Anonymkode: 266f1...06b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er 32 og har hatt 12 (hadde sex første gang da jeg var 16). Halvparten av de har vært mer eller mindre langvarige forhold. De andre har vært dater/nestenforhold. 

Anonymkode: d2a8d...dfb

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JA, og i så ung alder ! Og jeg som trodde at fem partnere var mange... Det er tydelig at en del brukere her ikke er opplært i hverken intim grenser eller moral !  Hvorfor tar dere ikke bedre vare på dere selv ?  Dere ødelegger deres psyke og deres sjelsliv som dere er født med. Istedet ender dere opp som kalde kynikere som forbruker andre mennesker. Bruk og kast mentaliteten og egoismen, fører til at kjærligheten blir kald og likegyldig, og evnen til å knytte seg til andre blir dypt svekket.  Resultatet er at man lettere gir avkall på forhold for egeninteressen og nytelsens skyld.

Anonymkode: 266f1...06b

:hoho:

Anonymkode: b5745...c4c

• Liker 9
Skrevet

Hadde ikke brydd meg om antallet. Hadde vært mer skeptisk til at du ikke har hatt kjæreste.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...