Gjest Catwoman Skrevet 9. januar 2005 #1 Skrevet 9. januar 2005 flere enn meg som legger minnene sine i musikken? Altså hvis jeg setter meg ned og lytter på en gammel cd jeg ikke har hørt på på lenge, så kommer alle minnene fra tiden da jeg hørte mye på den cd'n strømmene. Har flere minner i musikken enn i fotoalbum
Ingeborg Skrevet 9. januar 2005 #2 Skrevet 9. januar 2005 Helt klart! Kan høre en sang og plutselig være transportert tilbake til den og den sommeren, den og den forelskelsen, den og den situasjonen... Musikk er bedre enn album!
Anglofil Skrevet 9. januar 2005 #3 Skrevet 9. januar 2005 Det er slik for meg også. Glemmer aldri Smurfehits2 cd'en. *Mimrer*. Eller Jannicke kassettene mine .. Gud, så fort tiden flyr.. Mvh Yvonne
*SOL* Skrevet 9. januar 2005 #4 Skrevet 9. januar 2005 Har en del sanger jeg blir helt hennsatt av. Feks. Don Hendly: Boys of summer...mimre, mimre
*M* Skrevet 9. januar 2005 #5 Skrevet 9. januar 2005 Etter en ulykkelig forelskelse på ungdomskolen kan jeg ikke høre på Silverchair uten å bli litt deppa!
*Heidi* Skrevet 9. januar 2005 #6 Skrevet 9. januar 2005 mm.. sånn er det helt klart for meg oxo.. syns nesten det er skikkelig trist å høre på musikk fra fortia fordi jeg kommer så i stemning og lengter tilbake.. ALLE sanger minner meg om ett eller annet..
hyggeligfyr Skrevet 10. januar 2005 #7 Skrevet 10. januar 2005 Musikk er på sitt beste en tolkning av følelser, og følelser gir minner - så ja: Musikk kan frembringe minner, spesielt hvis jeg har hørt mye på ei plate eller en låt i en viss periode.
Samantha Skrevet 10. januar 2005 #8 Skrevet 10. januar 2005 Jepp, musikk = minner. Kan bli heilt sånn "Åååhh... Eg vil vere 14 år og forelska i XXX igjen!" når eg høyrer visse sangar. For ikkje å snakke om russetida! Mange mange sangar med både gode og dårlige minner frå heile livet :-)
Tusseline Skrevet 10. januar 2005 #9 Skrevet 10. januar 2005 Jeg har ufattelig mange minner fra musikk, både gode og vonde. Det er faktisk helst fra musikken at mine minner stammer fra.
Kelsey Skrevet 10. januar 2005 #10 Skrevet 10. januar 2005 Ja, jeg har utrolig mange av minnene mine i musikken. Helt ned til sånne småting som at "en gang jeg hørte på denne låta gikk jeg ned denne gata"
Suzy Skrevet 11. januar 2005 #11 Skrevet 11. januar 2005 Jepp! I just died in your arms med Cutting Crew flimret forbi på tv'n her om kvelden og jeg ble helt satt ut av alle minnene! Hjelp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå