Rosa enhjørning Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Noen som vet hvor får man kjøpt sånn engangs kakeform sånn at jeg kan prøve å bake en regnbue kake? Har lettet overalt men finner ingen sted.. så de hadde en pakke med 6 kakeformer på panduro men det var faen meg 600 kroner og jeg har ikke råd til det.. så.. noen som vet hvor jeg kan finne sånn engangs form?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 Men hvorfor? Det ser selvsagt kult ut, men smaker jo ingenting (annet enn søtt). Anonymkode: f7ece...497
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #4 Skrevet 25. juli 2017 Ser flott ut, smaker ikke en dritt og jeg har spist det på et av Londons beste bakerier. Anonymkode: 1205e...c72
Forundret.. Skrevet 25. juli 2017 #5 Skrevet 25. juli 2017 Oi! Mange sterke farger. Lurer på hvilken farge det har når det kommer ut igjen.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #6 Skrevet 25. juli 2017 Kan du ikke bruke en "bundt cake" kakeform, fylle hele opp, steke kaken, ta den ut av formen, skjære den i to. Boom du har fått en regnbue formet kake Anonymkode: 1feae...a73
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #8 Skrevet 25. juli 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor? Det ser selvsagt kult ut, men smaker jo ingenting (annet enn søtt). Anonymkode: f7ece...497 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser flott ut, smaker ikke en dritt og jeg har spist det på et av Londons beste bakerier. Anonymkode: 1205e...c72 Det spørs jo hvilken kake man velger, vanlig sukkerbrød smaker jo ikke så mye, men man kan jo fint velge sitronkake for eksempel. Ellers baker vel de fleste regnbuekake fordi den ser stilig ut. Anonymkode: 52678...5a4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #9 Skrevet 25. juli 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det spørs jo hvilken kake man velger, vanlig sukkerbrød smaker jo ikke så mye, men man kan jo fint velge sitronkake for eksempel. Ellers baker vel de fleste regnbuekake fordi den ser stilig ut. Anonymkode: 52678...5a4 Ja, men hvor mange som har gått amok blant gelefargene gjør vel det? Og det er jo grenser for hvor interessant det er med sitronkake og smørkrem også. Anonymkode: f7ece...497
Rosa enhjørning Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #10 Skrevet 25. juli 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det spørs jo hvilken kake man velger, vanlig sukkerbrød smaker jo ikke så mye, men man kan jo fint velge sitronkake for eksempel. Ellers baker vel de fleste regnbuekake fordi den ser stilig ut. Anonymkode: 52678...5a4 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men hvor mange som har gått amok blant gelefargene gjør vel det? Og det er jo grenser for hvor interessant det er med sitronkake og smørkrem også. Anonymkode: f7ece...497 Er fra Brasil og vi har flere utvalg av kake der, så den jeg skal bake skal nok ikke smake "ingenting"
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #11 Skrevet 25. juli 2017 1 minutt siden, Rosa enhjørning skrev: Er fra Brasil og vi har flere utvalg av kake der, så den jeg skal bake skal nok ikke smake "ingenting" I så fall tar jeg tilbake alt jeg har sagt! Jeg har uttalt meg på basis av alt for mange nordmenn som har oppdaget "amerikanske" konditorfarger og glemt at kaker først og fremst skal smake godt. Anonymkode: f7ece...497
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå