Gå til innhold

Drop Dead Diva

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
Skrevet

Noen her som har sett den serien? Har sett på alle sesongene de siste 2 ukene, har to sesonger igjen nå og 6 dager på å se de :P Veldig god serie :)

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig vær der du er eller? :D 

Anonymkode: 2f631...c39

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig vær der du er eller? :D 

Anonymkode: 2f631...c39

Nei :)

Gjest Winza
Skrevet

Er det andre her som liker serien?

Skrevet

Liker den godt, synd den ble fjernet fra Netflix..

Gjest Winza
Skrevet
1 time siden, VildeS skrev:

Liker den godt, synd den ble fjernet fra Netflix..

Den er på Viaplay men forsvinner søndag, jeg har de siste 3 ukene bare sett drop dead diva og sett nesten 5 sesonger :P Gruer meg til den er over :(

Skrevet

Så nesten alt, digget den, men så ble jeg så så oppgitt over slutten at jeg ga meg et par episoder før den var ferdig, så så aldri slutten :fnise:

Skrevet

Enig med de andre..jeg ble også skuffa over slutten, men må si jeg likte hovedpersonen og syntes det var kjekt å se en annen type kvinne har hovedrolle i en serie

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
3 minutter siden, Isabella82 skrev:

Enig med de andre..jeg ble også skuffa over slutten, men må si jeg likte hovedpersonen og syntes det var kjekt å se en annen type kvinne har hovedrolle i en serie

Etter å ha sett Good Wife og denne så synes jeg det er kjekt når en kvinne har hovedrollen :)

Jeg syntes det var dumt at parker forlot serien men synes samtidlig at Owen ble en mye mer interessant karakter da han fikk en mer sentral rolle :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...