Gå til innhold

Barnebidrag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:)

da har min mann og je,besluttet at vi skal gå fra hverandre. Vi er gode venner,og jeg håper dette kan gå så fint som overhode muligt. Det var og min avgjørelse at vi nå går denne veien. Vi bor ennå sammen,og det fungerer fint. Grunnen til at vi ennå bor sammen,er pga vi ikke ville ldelegge sommeren til ungene. De vet ennå ikke noe

jeg kommer til å ha ungene,og han blir helge pappa. Dette var hans valg. Jeg kunne jo helst tenkt meg at det ble 50/50.. evt 40/60. Men han flytter ett godt stykke unna,så det er ikke muligheter for det. Pluss at han har en sykdom som egentlig tilsier at han ikke kan ha de så mye. Egentlig tror jeg ig han bruker den sykdommen litt, for jeg tror at inderst inne,så vet han egentlig at han ikke hadde taklet p ha ungene alene annenhver uke. 

Men..sp.. hvordan regner vi ut barnebidrag? Jeg har googlet litt og sett,men..jeg blir ikke klok på det.

umgene er 8,10 og 12.

jeg har rundt 300 000, han har ca 400 000... han er ufør,og jeg går på AAP. Men skal ut i jibb så fort det lar seg gjøre.

takk for svar:)

Anonymkode: ea7f2...fd2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Der finnes en bidrags-kalkulator på Nav sine sider.

For øvrig bør dere la NAV beregne bidraget.

Anonymkode: 48bf5...52b

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der finnes en bidrags-kalkulator på Nav sine sider.

For øvrig bør dere la NAV beregne bidraget.

Har sett på den kalkulatoren,men..d kom opp så mye tall🙈🙈jeg er grønn på teknologi. Nav skal få regne det ut,men det var no igrunnen bare så jeg vet pr dd hva utregningen ca vil si..

Anonymkode: ea7f2...fd2

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare inntekten som legges til grunn for beregning av barnebidrag.

Du klarer å fylle inn teksten her, så da er utfylling av bidrags-kalkulatoren ikke noe teknisk verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...