Gå til innhold

Kjæresten er omskjært...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt kjæreste i snart to år nå. Han er den første og eneste jeg har hatt sex med. Noen ganger gjør det litt vondt under samleie. Han sa til meg at det er bra han er omskjært, at det gjør det bedre for jenta osv, men da jeg googlet det sto det motsatt, at forhud gjør penetrering lettere. 

Noen som har prøvd begge deler? Var det stor forskjell egentlig? Klarer ikke la være å tenke at sex hadde vært mye bedre for meg hadde det bare ikke vært for at han er omskjært :( 

Anonymkode: 4a09e...672

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med begge deler. Det er annerledes,ble ofte sår å sånn...Men han var veldig dårlig på forspill så det kan være en grunn også. 

Anonymkode: ee0eb...017

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor mener han at det er bedre for kvinner at han er omskåret? 

Jeg ble for øvrig mye fortere sår av å ha sex med eksen som er omskåret enn det jeg blir av nåværende kjæreste som har forhuden sin. 

Anonymkode: c3234...463

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Om det gjør vondt må dere sette av lengre tid til forspill. Det tar kun et par sekunder for en mann å bli opphisset og klar, mens en kvinne trenger flere minutter med forberedelse for å bli skikkelig våt. Er hun ikke det kan samleiet være ubehagelig for begge parter. 

Anonymkode: 01eeb...e3e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke si at jeg har merket noen forskjell... 

Men nå blir jeg veldig våt, så kan ha noe med det å gjøre. Forbud eller ikke er du uten betydning. :)

Prøv glidemiddel?

Anonymkode: a7249...d85

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det gjør vondt må dere sette av lengre tid til forspill. Det tar kun et par sekunder for en mann å bli opphisset og klar, mens en kvinne trenger flere minutter med forberedelse for å bli skikkelig våt. Er hun ikke det kan samleiet være ubehagelig for begge parter. 

Anonymkode: 01eeb...e3e

Det har jeg alltid gjort, kunne være så våt at det rant mellom beina men likevel ble jeg fortere sår med eksen enn jeg blir nå altså. Lik størrelse på penisene også. (Er ikke ts)

Anonymkode: c3234...463

• Liker 2
Skrevet

Forhuden er der for en grunn, den bør ikke skrelles av. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med både omskåret og ikke omskåret. Det er ikke noen forskjell når det kommer til sårhet/om det gjør vondt. Det kommer kun an på hvor våt du er og hvor stor han er. Jeg ble mye mer sår med han som ikke var omskåret, men hadde penis på størrelse med armen min for å si det sånn.

Anonymkode: aac16...686

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS her, takk for svar alle sammen. 

Før jeg møtte ham har jeg onanert mye og ofte, som regel minst en gang om dagen og ofte mer. Har kunnet fått utrolig mange orgasmer hver dag, mer enn jeg kan telle på en hånd og vel så det. 

Derfor ble skuffelsen stor når sex føltes så sårt og vondt. Noen ganger har vi prøvd å få den inn etter at jeg har fått tre orgasmer og er kjempekåt, men så har det lilevel bare gjort vondt... Går litt bedre med kondom. Har tenkt at det er noe galt med meg, men kanskje er det bare fordi han er omskjært? Skulle så ønske han ikke var det :( 

AnonymBruker
Skrevet

Har bare vært med en med veldig lite forhud og synes ikke det var noen forskjell, eneste er at det er litt finere å se på uten så mye hud.

Anonymkode: 83776...eb3

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bare vært med en med veldig lite forhud og synes ikke det var noen forskjell, eneste er at det er litt finere å se på uten så mye hud.

Anonymkode: 83776...eb3

Samme her. En annen ting er at jeg føler det er mer renslig uten forhud (støtter ikke omskjæring, men gjort er gjort)  

Anonymkode: c588b...840

• Liker 2
Skrevet

Hjelper jo ikke at det liksom ser bedre ut når det gjør vondt. Husk på det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merket ingen forskjell på selve sexen mens den foregikk mht sårhet, men han som var omskåret holdt lengre. Det er visstnok fordi følsomheten er nedsatt, og det var for min del bare en fordel. 

Anonymkode: 90ae2...37a

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har vært sammen med mannen min i 20 år, og han ble omskåret for 8 år siden av medisinske årsaker.

Kan garantere at det ikke har endret sexlivet vårt overhodet, dvs 0,00%. Ergo: med samme mann er det ingen forskjell (for meg som er dame).

Endret av Ild
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt begge deler. Jeg var i forhold med han uten forhud i 3 år omtrent. Jeg tror ikke det var store forskjeller på penisstørrelse, uten at jeg har målt noen av dem. Han uten forhud bare utrooolig god i senga, men jeg ble ofte sår., enda vi brukte mye glidemiddel for å forebygge sårhet. Jeg har aldri tenkt på at det kunne ha vært fordi han var omskjært! Jeg tenkte først på dette nå som du skrev det. 
Han andre er nå mannen min og vi har vært sammen i 5 år... Han er god i senga, men har måttet lære meg å kjenne (han andre bare "kjente meg"). Jeg blir veldig sjeldent sår, og vi trenger ikke å bruke glidemiddel. 

Anonymkode: 4e18d...66a

AnonymBruker
Skrevet

Min kjærste er omskåret, og jeg merket ingen forskjell. Det tok meg faktisk noen uker før jeg la merke til at han var omskåret :ler: 

Anonymkode: db24e...b28

Gjest lurven
Skrevet

gud har skapt oss med forhud så den skal jo egentlig være der... 

Grunnen til at omskjæring er utbredt er for å gjøre det vanskligere for menn å onne

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her, takk for svar alle sammen. 

Før jeg møtte ham har jeg onanert mye og ofte, som regel minst en gang om dagen og ofte mer. Har kunnet fått utrolig mange orgasmer hver dag, mer enn jeg kan telle på en hånd og vel så det. 

Derfor ble skuffelsen stor når sex føltes så sårt og vondt. Noen ganger har vi prøvd å få den inn etter at jeg har fått tre orgasmer og er kjempekåt, men så har det lilevel bare gjort vondt... Går litt bedre med kondom. Har tenkt at det er noe galt med meg, men kanskje er det bare fordi han er omskjært? Skulle så ønske han ikke var det :( 

Tror ikke problemene du opplever skyldes at han er omskjært. Kan det være at du har blitt litt nervøs for penetrering og at du ubevisst spenner deg? Jeg ville prøvd med langt forspill og glidekrem. Kanskje du også skal prate med legen din eller kontakte en sexolog. Lykke til!

• Liker 2
Skrevet

Dette problemet løses kanskje enkelt med glidemiddel?

Jeg har heller aldri merket noen forskjell sånn sett, men har mer friksjon med noen..

Skrevet

Om det gjør vondt/du blir sår, invester i glidemiddel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...