Gjest leeene Skrevet 9. januar 2005 #1 Del Skrevet 9. januar 2005 jeg skal begynne å bruke aluminiumsklorid som man får resept på av lege. den vanlige man kjøper på apoteket fungerer ikke nok. jeg må ha aluminiumskloriden denne uken fordi jeg snart er nødt til å gå med klær som jeg normalt aldri kan gå med på grunn av at jeg får flekker på. og at jeg kommer til å være nervøs i tilegg hjelper ikke. men saken er at legen min ikke har tid til meg til uka og da får jeg ikke aluminiumskloriden til da jeg trenger den. dumt av meg å glemme å bestille time før... men burde det ikke være mulig at legen bare skriver ut en resept som jeg henter? det tar da ikke så mye tid.. eller er det sånn at jeg absolutt må snakke med legen for å få skrevet ut resepten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #2 Del Skrevet 9. januar 2005 har fått resepter uten å ha snakket med legen. Men da helst medisiner jeg har gått på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 9. januar 2005 #3 Del Skrevet 9. januar 2005 Kommer helt ann på legen. Noen leger syns det er greit. Andre ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2005 #4 Del Skrevet 9. januar 2005 De færreste leger skrive ut resept på midler du ikke har brukt før. Men du kan jo prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. januar 2005 #5 Del Skrevet 9. januar 2005 Helt nye medisiner får du ikke uten å se legen, det skjønner du vel selv. Man gir ikke ut slikt uten å vite om du tåler det, har noen sykdommer som gjør at du ikke skal ha det og selvsagt for å finne den beste medisinen mot problemet ditt. For å fornye resepter derimot holder det med en telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saturn Skrevet 9. januar 2005 #6 Del Skrevet 9. januar 2005 Du må nok snakke med legen ja, men kanskje legen din har telefontid så du slipper å reise til h*n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå