Gå til innhold

Jeg liker han men er han en idiot?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på date i helgen, han var utrolig sjarmerende, snill, kjekk og alt det der.. 

Det endte såklart med at han sov over hos meg og det ble hett.. ( jepp for tidlig og angrer sykt på det ) 

Dagen etter tok han meg med ut på frokost, vi satt i flere timer å skravlet og koset oss. 

Men etter det føler jeg han har blitt litt rar, han har ikke spurt om jeg vil møte han igjen, men kommet med noen komplimenter.. Men sender litt mindre meldinger. 

Er dette bare en drittsekk? 

Burde jeg si noe? Leke litt kostbar tilbake? Bare vente å se? 

Anonymkode: 9b0b6...b5e

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Syns sette var noe vagt, til å vite om han er en drittsekk.

Skrevet

Her ser jeg absolutt ingen problemer. Her lager du et problem ut av ingenting spør du meg. Djises.

• Liker 11
Gjest impressa
Skrevet

I innlegget ditt er det mer som tyder på at han er en flott fyr (sjarmerende, snill, kjekk, fin frokost, komplimenter) enn at han er en drittsekk (skriver litt færre meldinger og spør deg ikke om å treffes igjen). Var dette fredag til lørdag? Og nå sitter du på mandagen og uroer deg? :P Gi det litt tid, her er det ingenting som tyder på at han er en idiot.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Syns sette var noe vagt, til å vite om han er en drittsekk.

Glemte å legge til at i dag skal han møte ei annen som han skal ta med seg tur. 

Ble borte i teksten.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Her ser jeg absolutt ingen problemer. Her lager du et problem ut av ingenting spør du meg. Djises.

Ble borte fra spm. 

Men i dag skal han møte ei annen som han skal ta med på tur. 

Skrevet

Okey, så han er en snill og kjekk fyr som vurderer sine muligheter før han bestemmer seg. 

Work it, girl. Nå er konkurransen ON. Hvis du sitter på gjerdet og forventer at han skal falle for deg uten egeninnsats taper du. Sånn er det når noen er attraktive og sosialt oppegående - det er flere om beinet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Arcturus skrev:

Okey, så han er en snill og kjekk fyr som vurderer sine muligheter før han bestemmer seg. 

Work it, girl. Nå er konkurransen ON. Hvis du sitter på gjerdet og forventer at han skal falle for deg uten egeninnsats taper du. Sånn er det når noen er attraktive og sosialt oppegående - det er flere om beinet. 

Det er forståelig.. Men hvordan gjør jeg dette da? 😜 Trenger tips!! 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til mannens verden, her skal du lære mye. 

Neida. Det handler i bunn og grunn om å lage den gode connection, hvor enn vanskelig det er. Prat med ham, bli kjent. Hvem er han bak masken? Vis at du bryr deg og at du vil ham vel. Min erfaring er at man alltid velger den personen du føler du er best venn med, gitt at han altså kan velge mellom flere og at du er interessert og viser sjanse for å være tilgjengelig. Noen menn dropper hun kule og velger den pene på tross av hvem man kommer best over ens med, ofte uten stor suksess. For alt jeg vet er du penere enn konkurrentene dine, men det er aldri feil å bli veldig godt kjent. Det er de grunnleggende byggesteiner i ethvert forhold. Det er det som er grunnpilarene i å få ting til å være. 

Helt konkret ville jeg tatt opp telefonen og gitt ham en pling. Hvis man klarer å komme over den første kleinheten er det samtalene relasjonen vokser på. Ja, det er helt greit å vente litt etter en date å ringe, men jeg har troen på det mer enn å sende 50x snaps. 

Til sist ville jeg invitert meg selv på tur i parken, stikke innom en kafé, lage middag sammen, slike ting. Være en anelse freidig. Ellers er sjansen stor for at noen andre gjør det og sjansen glipper. 

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet

Han er ikke en drittsekk om han ikke er videre interessert.

Spør om han vil finne på noe ts. Du trenger ikke å gå rundt grøten.

Gjest BerntJohnny
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ble du bedre kjent med de du har i livet ditt idag?

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er en uting å date to samtidig med mindre han faktisk liker dere godt begge to og sitter med et dilemma (som ikke bør skje for ofte). Hva er bakgrunnen til at han dater dere samtidig?

Anonymkode: 29bbe...db1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spør om han vil finne på noe! Vis at du er interessert :nori:

Anonymkode: 70809...99d

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke jeg har møtt ei jente som vil date eksklusivt allerede før første date. Det er helt normalt at man vurderer flere alternativer.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Tror ikke jeg har møtt ei jente som vil date eksklusivt allerede før første date. Det er helt normalt at man vurderer flere alternativer.

Man dater jo for en grunn. Hvis en mann dater flere enn meg og det ikke ligger en svært god grunn bak så dropper jeg ham lett.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man dater jo for en grunn. Hvis en mann dater flere enn meg og det ikke ligger en svært god grunn bak så dropper jeg ham lett.

Så om en mann har bedt deg på én middag, da eliminerer du deg selv fra markedet fram til dere har hatt middagen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er jo helt greit :) Men man kan ikke forvente at alle andre er lik en selv heller. Jeg foretrekker å dae en om gangen, men jeg kan ikke forvente at alle andre er som meg :) 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

Så om en mann har bedt deg på én middag, da eliminerer du deg selv fra markedet fram til dere har hatt middagen?

Jeg synes det er reskeptløst og han beviser tidlig at han ikke er noe for meg, da selvsagt om han ikke har vært så uheldig å ha funnet to kjekke jenter på samme tid. Han hadde date og sex med koselig frokost på frdag og lørdag, og nå skal han på date og kanskje ha sex igjen med ei annen i dag? Bye :P

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og det er jo helt greit :) Men man kan ikke forvente at alle andre er lik en selv heller. Jeg foretrekker å dae en om gangen, men jeg kan ikke forvente at alle andre er som meg :) 

Hvis en mann dater flere samtidig uten god grunn er han ikke noe for meg uansett :P

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...