AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Uansett hvor herlig stemme han har, og hvor interessert han er så klarer jeg ikke å føle meg tiltrukket til ansiktstrekkene hans --' Han er veldig openminded og ærlig, er familieorientert da han har sinnsykt mange søskenbarn og 7 søsken... morsom og noen felles interesser.. han er høy hvertfall men faller i den litt chubby face kategorien. Og det er aldri noe jeg typisk er tiltrukket av. Dette er dag 3 vi snakker sammen. Vet ikke hva jeg skal gjøre... spesielt når han faktisk spurte meg igår om hva jeg syns om han på bilder og video. Anonymkode: 5c35d...8cd
sofie777 Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 Tråden er ryddet for avsporinger sofie777, mod
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 Har du møtt han? Hvis ikke har du 2 valg: - møte han og ta stillibg til det da - la vær og møte han og trekk deg unna. Ikke la han tro du er interessert om du ikke er det. Anonymkode: 2bb52...7fd
Gjest BerntJohnny Skrevet 24. juli 2017 #4 Skrevet 24. juli 2017 Har du så få beilere i ditt liv at du henger deg opp i en fyr du ikke klarer finne attraktiv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå