Gå til innhold

Feriepenger og foreldrepenger i juni. Hva med lønn i ferie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboer fikk feriepenger fra arbeidsgiver i juni og foreldrepenger fra nav, siden han ikke har ferie i permisjonen. Hans siste permisjonsdag var i juni, og gikk deretter over i ferie avtalt med arbeidsgiver i juli. Noen som vet om han får normal lønn fra arbeidsgiver i juli eller er det foreldrepengene fra nav i juni som blir lønna hans i juli?

Anonymkode: 9a320...7c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro foreldrepengene for juni da kan regnes som juli lønn. Jeg fikk ikke feriepenger fra jobben før jeg hadde ferie etter endt permisjon.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samboer fikk feriepenger fra arbeidsgiver i juni og foreldrepenger fra nav, siden han ikke har ferie i permisjonen. Hans siste permisjonsdag var i juni, og gikk deretter over i ferie avtalt med arbeidsgiver i juli. Noen som vet om han får normal lønn fra arbeidsgiver i juli eller er det foreldrepengene fra nav i juni som blir lønna hans i juli?

Han fikk jo feriepengene som skal dekke ferie i juli. Han var i pappapermisjon i juni og fikk penger fra NAV den måneden. Så dere har fått alt dere skulle. Som jeg forstår, så har han ferie i juli og ikke pappapermisjon samtidig. Så han får ikke noe fra NAV i juli.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svarene :-) var slik vi regnet med at det var, men en arbeidskollega som mente noe annet, så var bare nysgjerrig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...