AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Samboer fikk feriepenger fra arbeidsgiver i juni og foreldrepenger fra nav, siden han ikke har ferie i permisjonen. Hans siste permisjonsdag var i juni, og gikk deretter over i ferie avtalt med arbeidsgiver i juli. Noen som vet om han får normal lønn fra arbeidsgiver i juli eller er det foreldrepengene fra nav i juni som blir lønna hans i juli? Anonymkode: 9a320...7c6
Minlillelykke Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 Vil tro foreldrepengene for juni da kan regnes som juli lønn. Jeg fikk ikke feriepenger fra jobben før jeg hadde ferie etter endt permisjon. 1
Ny Bruker Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Samboer fikk feriepenger fra arbeidsgiver i juni og foreldrepenger fra nav, siden han ikke har ferie i permisjonen. Hans siste permisjonsdag var i juni, og gikk deretter over i ferie avtalt med arbeidsgiver i juli. Noen som vet om han får normal lønn fra arbeidsgiver i juli eller er det foreldrepengene fra nav i juni som blir lønna hans i juli? Anonymkode: 9a320...7c6 Han fikk jo feriepengene som skal dekke ferie i juli. Han var i pappapermisjon i juni og fikk penger fra NAV den måneden. Så dere har fått alt dere skulle. Som jeg forstår, så har han ferie i juli og ikke pappapermisjon samtidig. Så han får ikke noe fra NAV i juli.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #4 Skrevet 24. juli 2017 Takk for svarene :-) var slik vi regnet med at det var, men en arbeidskollega som mente noe annet, så var bare nysgjerrig :-) Anonymkode: 9a320...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå