Gå til innhold

Går det an å bygge opp tillit som er ikke-eksisterende på ny?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring med menn er svært dårlig. Den begrenser seg til ting som overgrep, bli brukt og kastet bort, til grove maktovergrep i forhold. Det er det jeg har "fått" fra menn i løpet av mitt liv. Ingen mann har støttet meg, vært til å stole på eller har vært der for meg noen gang utover de jeg er i familie med. De andre har kun prioritert seg selv, behandlet meg som søppel minuttet jeg har trengt dem eller krevd noe som helst. Jeg har selv gitt mye. Jeg har etterhvert en enorm aggresjon mot menn og ser dem samlet som kjønn som en gjeng med overgripere. Enten kapabel til uttalte overgrep eller psykiske maktovergrep. Men samtidig vil jeg jo ikke være alene hele livet fordi jeg er redd..

What to do?

Anonymkode: a0530...e86

Videoannonse
Annonse
Gjest BerntJohnny
Skrevet

Finn ut om det er verdt det, om du absolutt må ha en mann i livet

Er svaret nei, så fortsett uten

Hvis det absolutt ikke går, så ikke fortsett gjøre noe som gjør deg ulykkelig

AnonymBruker
Skrevet

Lev livet for deg selv i noen år. Ikke se på menn som et tema engang!
Gradvis vil du få mer selvkjærlighet og mindre vrede i deg, og innse at joda, det finnes gode menn der ute, pust ut, jeg er en god kvinne, pust inn, og fortjener det! pust ut :) 

Hadde kjempe trust issues og så på alle menn som drittsekker. Var i sølibat i 4 år, singel i 7.
Så innså jeg at nei, jeg hadde lyst til å oppleve kjærlighet så da fikk jeg prøve på nytt , og gikk det ikke så gikk det ikke, da får jeg prøve igjen, la ikke så mye i det når jeg møtte noen og lot det være litt opp til "universet" hvordan ting utviklet seg.
Tok ikke lang tid etter det at jeg møtte en fantastisk mann som senere ble kjæresten min og i dag er min samboer og han jeg håper blir far til mine barn :)

Anonymkode: 8b1cb...0eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...