AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Hei, så jeg er heterofil, og den ene venninna mi er lesbisk. Jeg har en følelse på at hun liker meg, og hun har sagt noe som kan tyde på dette, jeg tror kanskje jeg liker henne også, men jeg er veldig usikker på om jeg liker jenter. Har veldig lyst til å kysse henne for å skjekke.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. skal møte henne i dag. Blir glad for tips, men ikke noen negative kommentarer.. jente 15 år Anonymkode: c2037...f17
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 Dere kan jo prate litt om det så lenge dere er venninner☺ Du kan jo si hva du føler, å kanskje spør om du får kysse henne. Du sier du er 15 år, i den alderen er det vanlig å eksperimentere litt rund sexualitet. Gjorde det selv når jeg var ung. Lykke til☺ Anonymkode: 0d284...a14
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dere kan jo prate litt om det så lenge dere er venninner☺ Du kan jo si hva du føler, å kanskje spør om du får kysse henne. Du sier du er 15 år, i den alderen er det vanlig å eksperimentere litt rund sexualitet. Gjorde det selv når jeg var ung. Lykke til☺ Anonymkode: 0d284...a14 Hva skal jeg si for å komme til det temaet? Og er redd for å ødelegge venneskapet om jeg spør om å få kysse henne. Anonymkode: c2037...f17
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #4 Skrevet 24. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skal jeg si for å komme til det temaet? Og er redd for å ødelegge venneskapet om jeg spør om å få kysse henne. Anonymkode: c2037...f17 Du får ta det opp når du føler det passer å prate om det. Eller bare si at du er litt nysgjerrig på hvordan det er å være lesbisk. Hun vil sikkert vise forståelse for det, spesielt visst hun liker deg. Ta det i alle fall opp i full fortrlighet, og vær seriøs. Det kommer til å gå bra☺ Anonymkode: 0d284...a14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå