Gå til innhold

Lesbisk? Kysse vennen min?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, så jeg er heterofil, og den ene venninna mi er lesbisk. Jeg har en følelse på at hun liker meg, og hun har sagt noe som kan tyde på dette, jeg tror kanskje jeg liker henne også, men jeg er veldig usikker på om jeg liker jenter. Har veldig lyst til å kysse henne for å skjekke.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. skal møte henne i dag. Blir glad for tips, men ikke noen negative kommentarer..

jente 15 år

Anonymkode: d6884...565

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare spør rett ut, og forklar hvorfor

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Blod skrev:

Bare spør rett ut, og forklar hvorfor

Men om jeg gjør det, og hun sier ja til å kysse meg.. hvordan vet jeg om jeg liker henne? Og hvordan vet jeg om jeg liker jenter?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men om jeg gjør det, og hun sier ja til å kysse meg.. hvordan vet jeg om jeg liker henne? Og hvordan vet jeg om jeg liker jenter?

Du burde følt på om du liker henne på den måten selv før dere kysser. Det er ikke noe å stresse med, du finner det jo ut før eller senere. Det spiller ingen rolle hvem eller hva du liker sånn sett, du er jo deg uansett hva 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Blod skrev:

Du burde følt på om du liker henne på den måten selv før dere kysser. Det er ikke noe å stresse med, du finner det jo ut før eller senere. Det spiller ingen rolle hvem eller hva du liker sånn sett, du er jo deg uansett hva 😊

Men jeg er redd for at jeg bare liker henne fordi hun er grei, og fordi jeg er nyskjerrig.. og at jeg egentlig ikke liker-liker henne.. vil ikke bruke henne på den måten..

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør det. Det vil med stor sannsynlighet ødelegge hele vennskapet.

Anonymkode: c5178...852

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tror at du også kanskje liker jenter på den måten så er det bare å sjekke! Du sier at du tror du liker henne og vil kysse henne for å sjekke, så gjør det! Siden hun er åpen lesbisk allerede kan du jo snakke litt med henne om hvordan hun skjønte at hun var lesbisk , og si at du tenker at du kanskje også er det men siden du aldri har kysset en jente før så vet du ikke. Da vil hun sikkert tilby seg å kysse deg om hun liker deg, så kan du si jatakk til det :)

Prøv også å vær mer observant på andre jenter på gata og skolen, syns du det er mange pene jenter? Er det noen som kanskje har ekstra fine pupper du kjenner at du tenner litt på osv?

Anonymkode: 835e6...3bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...