Gå til innhold

Hvordan takler jeg dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en fantastisk mann..han er alt jeg ønsker meg,bortsett fra at han sliter veldig med nærhet.

prøver meg forsiktig frem og prøver å ikke presse han til å gjøre noe han ikke har lyst til.

Jeg kjenner at jeg har blitt ganske glad i han,men jeg trenger mer lidenskap hvis dere skjønner hva jeg mener,og jeg har også tatt opp dette med han og sagt hva jeg trenger fra han,men han sier jeg må være tolmodig og gi han litt tid da han ikke er vant til nærhet og kos.

er så redd for at det skal dø ut å gå over til vennskap fra min side hvis jeg ikke får mer fra han snart.

Anonymkode: 432b0...a2d

Videoannonse
Annonse
Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)

Vet du hvorfor han sliter med nærhet? Har han opplevd noe? 

Har han hatt tidligere parforhold og isåfall ble det "bedre" etterhvert der? Eller er dette sånn han er? 

Du kan uansett ikke tvinge han til å bli noe han ikke er eller fremprovosere mer nærhet enn det han ønsker å gi. Isåfall må du leve med at han er slik eller finne noen som passer dine behov bedre.. 

Endret av noe tilfeldig
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe "hvordan takle". Du må bare godta det, eventuelt ikke godta det å gå videre. Bare husk at det meste har en årsak. En ting er at du trenger lidenskap, noe annet en hva han har opplevd, og grunnen til at det er slik for han. Bare som et eksempel kjenner jeg en som ble misbrukt som barn og derfor naturligvis har fått virkninger av dette.

Er det en bra fyr håper jeg du gir han tid og setter ditt behov lidenskap litt på vent. 

Anonymkode: 760b4...fcb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det  han sliter med konkret?
Har dere sex men du får ikke noe mere nærhet, kos, holde hender osv? Da tror jeg han bare vil ha deg som pulevenn og ikke vise folk at han har fått dame og sier at det fordi han ikke er "vant" til mer nærhet bare fordi han ikke vil at situasjonen mellom dere skal bli sånn synlig kjærestete.
Har dere ikke sex, og han sliter med klemmer når dere sier hei og hadet osv, så er det åpenbart noe som har skjedd med han før som gjør at han sliter med nærhet.

Anonymkode: 32e50...7c5

Skrevet

Han er som er. Du får ta valget selv om du orker/vill/gidder være i et firhold uten nærhet. Hva om dere får barn? Er du villig?

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Vet du hvorfor han sliter med nærhet? Har han opplevd noe? 

Har han hatt tidligere parforhold og isåfall ble det "bedre" etterhvert der? Eller er dette sånn han er? 

Du kan uansett ikke tvinge han til å bli noe han ikke er eller fremprovosere mer nærhet enn det han ønsker å gi. Isåfall må du leve med at han er slik eller finne noen som passer dine behov bedre.. 

Tror nok ikke det er sånn han er,men han har vært i et forhold i veldig mange år der sex og nærhet var fraværende,og det å skulle slippe noen så nært på seg igjen tror jeg kanskje skremmer han.

merker jo at han tiner litt opp for hver gang,men kanskje ikke like raskt som jeg ønsker. 

Har jo ikke lyst å finne noen andre,men blir det ikke bedre har jeg kanskje ikke noe valg. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det  han sliter med konkret?
Har dere sex men du får ikke noe mere nærhet, kos, holde hender osv? Da tror jeg han bare vil ha deg som pulevenn og ikke vise folk at han har fått dame og sier at det fordi han ikke er "vant" til mer nærhet bare fordi han ikke vil at situasjonen mellom dere skal bli sånn synlig kjærestete.
Har dere ikke sex, og han sliter med klemmer når dere sier hei og hadet osv, så er det åpenbart noe som har skjedd med han før som gjør at han sliter med nærhet.

Anonymkode: 32e50...7c5

Sex har vi..masse! I starten ville han ikke kysse i det hele tatt,men nå kan han kysse meg litt av og til og han sier han begynner å venne seg til litt kos og liker det mer å mer,men han er ikke like kosete tilbake,det er vell problemet. 

Vi er absolutt ikke bare "sengekompiser",vi er begge klar på at vi ønsker mer enn det! 

AnonymBruker
Skrevet

Tålmodighet og tid...så kommer det sikkert frem etterhvert :) 

Anonymkode: c053f...8af

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...