AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Har i det siste lagt merke til at jeg faktisk liker musikk-sjangeren Country, og syns faktisk det er rart at så mange ikke liker det... Jeg er nok litt sånn basic, for jeg liker de gamle sangene til Taylor Swift og Miley Cyrus, men jeg liker også sangene til Maddie og Tae. Leter mye etter søte country-sanger nå, og det er liksom min lille hemmelighet Er jeg bare sær, eller er Country sjangeren egentlig undervurdert? Anonymkode: 8a8d8...10e
herremann Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Bor du på bygda er det helt innafor å like country. Bor du derimot i byen er forventet at du er litt mer kulturelt opplyst.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Jeg bor i hovedstaden, men jeg har alltid likt å bo litt mer landlig, i nærheten av skog Anonymkode: 8a8d8...10e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har i det siste lagt merke til at jeg faktisk liker musikk-sjangeren Country, og syns faktisk det er rart at så mange ikke liker det... Jeg er nok litt sånn basic, for jeg liker de gamle sangene til Taylor Swift og Miley Cyrus, men jeg liker også sangene til Maddie og Tae. Leter mye etter søte country-sanger nå, og det er liksom min lille hemmelighet Er jeg bare sær, eller er Country sjangeren egentlig undervurdert? Anonymkode: 8a8d8...10e Dette er ekte country. Anonymkode: 98f9b...0f6 2
The Kitten Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 Jeg liker det. Minner meg om da jeg bodde i Texas.
_Mayhem_ Skrevet 29. juli 2017 #6 Skrevet 29. juli 2017 Alt avhenger av humøret, liker country like mye som jeg liker rap, house, opera eller klassisk. Blake Shelton er den artisten jeg har flest sanger av.
_Mayhem_ Skrevet 29. juli 2017 #7 Skrevet 29. juli 2017 På 24.7.2017 den 0.53, herremann skrev: Bor du på bygda er det helt innafor å like country. Bor du derimot i byen er forventet at du er litt mer kulturelt opplyst. Vær litt mer original da 3
John_Felipe Skrevet 4. august 2017 #9 Skrevet 4. august 2017 Ja finner country veldig avslappende, spesielt når jeg lager mat ute i naturen alene eller byr en date på en dans Her er noen favoritter, liker også carrie underwood, leeann rimes og sam hunt
Angelheart2 Skrevet 4. august 2017 #10 Skrevet 4. august 2017 Jeg kan godt like enkelte låter av f. eks Garth Brooks, Leanne Rimes og slike "lettspiste" artister, men har prøvd Countrykanalen på DAB og da får jeg kula etter 10 minutter. Alt går inn i samme smørja og blir dønn likt etter hvert. Litt samme som danseband, men der holder det med 5 minutter..... Kanskje ikke så rart, siden danseband jo i hovedsak er norsk/svensk country.
Polly Ester Skrevet 4. august 2017 #11 Skrevet 4. august 2017 22 minutter siden, Angelheart2 skrev: Jeg kan godt like enkelte låter av f. eks Garth Brooks, Leanne Rimes og slike "lettspiste" artister, men har prøvd Countrykanalen på DAB og da får jeg kula etter 10 minutter. Alt går inn i samme smørja og blir dønn likt etter hvert. Litt samme som danseband, men der holder det med 5 minutter..... Kanskje ikke så rart, siden danseband jo i hovedsak er norsk/svensk country. Helt enig med deg. Jeg prøvde den kanalen for noen dager siden, tenkte at det ville bli fint å høre country i bilen, men jeg byttet nesten med det samme. Det var jo bare sånne kristne countrysanger, det er så mye sorg og gud i de sangene at jeg fikk helt krupp. Danseband klarer jeg ikke. Og heller ikke country som foreldrene mine hørte på - som f.eks Bjøro Håland.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #12 Skrevet 4. august 2017 Regnes dette som country så ja Anonymkode: 425d6...7de
Mr. Kilmister Skrevet 4. august 2017 #13 Skrevet 4. august 2017 På 24.7.2017 den 0.46, AnonymBruker skrev: Har i det siste lagt merke til at jeg faktisk liker musikk-sjangeren Country, og syns faktisk det er rart at så mange ikke liker det... Jeg er nok litt sånn basic, for jeg liker de gamle sangene til Taylor Swift og Miley Cyrus, men jeg liker også sangene til Maddie og Tae. Leter mye etter søte country-sanger nå, og det er liksom min lille hemmelighet Er jeg bare sær, eller er Country sjangeren egentlig undervurdert? Anonymkode: 8a8d8...10e Country er ok det, men de artistene du nevner her er ikke skikkelig køntri. Johnny Cash er country. Keith Urban, Alan Jackson, Dwight Yoakam, Bobby Bare og Buck Owens er skikkelig for å nevne noen få. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #14 Skrevet 4. august 2017 Brad Paisley,og Rascall Flatts er mine favoritter! Elsker country. Anonymkode: fe605...e10
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #15 Skrevet 4. august 2017 Country blues, hvert fall. Anonymkode: abf72...d24
Mons Skrevet 4. august 2017 #17 Skrevet 4. august 2017 Kun når barmfagre budeier skjenker meg for mye
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #18 Skrevet 4. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Regnes dette som country så ja Anonymkode: 425d6...7de chand <3 fin sang Anonymkode: d25b1...b0b
Miklo Velka Skrevet 4. august 2017 #19 Skrevet 4. august 2017 Jeg hører mye på country, og har gjort det siden jeg oppdaget Garth Brooks på 90-tallet en gang. Hører ikke særlig på han lenger, men hører på både god gammeldags country, og mere moderne countrypop. Men så er jeg nesten altetende når det kommer til musikk, og hører på veldig mye forskjellig. Hilsen storbymann. 1
Leifr Skrevet 9. august 2017 #20 Skrevet 9. august 2017 På 24.07.2017 den 1.08, AnonymBruker skrev: Dette er ekte country. Anonymkode: 98f9b...0f6 Må vel være en av tidenes liveinnspillinger uansett genre eller noe. Selv er jeg i den posisjon at nesten hver gang jeg bestemmer meg for å utforske country-genren litt mer, ender jeg bare opp med å høre på en haug av Johnny Cash on igjen. Tror det er litt synd, for det må logisk sett være andre bra greier der ute. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå